Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor de SCAR de piepkleine veertjes en legertje voor de selector switch.
Losgetrokken en kwijt geraakt tijdens de eerste skirm, je zou denken dat het op garantie kan maar nee hoor. Redwolf hanteert een 24h warranty policy :/
Ook maar een nieuwe fire selector staaf mee besteld zodat ik er een kan vijlen naar single action.
Zo weer terug van weg geweest...
In de tussentijd een sniper aangeschaft en vandaag nieuwe stuff ontvangen:
- nieuwe inner barrel
- silencer (toch te groot naar mijn zin maar swa)
- bipod
Gister voor een digital desert fast helm naar AirsoftShopNL - DutchStockhouse (Den-Haag) gereden.
Wat een mooie winkel is dat zeg! er staat een hoop uitgestald. Eigenlijk ging ik dus alleen voor een digital desert helm heen.. maar kwam dus met een super gaaf tactical vest terug!
Er wordt met een enorm enthousiasme over de sport gesproken in de winkel en aan professioneel advies ontbreekt het ook zeker niet!
Nou, gevonden en nog nieuw ook.
PTS AAC M4-2000 en Mini-4
Op de foto, van boven naar onder:
PTS AAC SCAR-H SD
PTS AAC M4-2000
PTS AAC Mini-4
De SCAR SD had ik al, maar het staat er prachtig bij.
Alle modellen kwamen inclusief blackout flash hiders. De SCAR SD alleen met MITER mount (iets meer draad windingen en valt deels over de buiten loop, niet compatible met M4-2000 en Mini 4)
Ik heb recent mijn SCAR-H gbbr omgezet naar single fire only en daarbij een reserve fire selector set aangeschaft (omdat ik het originele deel moest vijlen).
WE vertelde mij dit te bestellen bij Armed Forces in Hong Kong.
25USD (inclusief verzendkosten en reserve veertjes en lagers voor de selector knoppen).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.