Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Unicorn71

Sorry dat was een voorbeeld. Ik heb even opgezocht van welke site hij kwam
http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?cPath=174&products_id=3475
22 December besteld en 29 December binnen.
 
Voor schietkaarten kan je toch gewoon karton pakken en zelf schietkaarten uitprinten ? Of zeg ik nou iets doms :#
 
ff een kleine bestelling gedaan van een aantal smokes
10 groene EG WP40 smokes
 
Een paar weken geleden een Dragunov replica binnengekregen (bolt action versie van GFC) en op 31 december een AK74 replica van APS (de ASK201A). Met houten kolf en handrail en EBB. Bedoeld als reserve, maar denk dat m'n Cyma AK47 replica de reserve wordt :)
 
@Peter Zijn er nu ook nog andere grips voor die revolvers te koop behalve de bruine variant van het goedkope plastic-gripje dat er al op zit?
 
Zo, ik heb net een Russische digital flora BDU besteld. Ik zal een foto plaatsen als ie binnen is.
 
@jules.cornelissen Geen idee, ik heb me er niet in verdiept.
Ik heb het ding alleen gekocht omdat het wel leuk is een beetje te spelen met die shells en een beetje op een target te schieten ermee. Heel misschien neem ik hem een keer mee naar een milsim of andere roleplaying game, maar verwacht niet hem ooit serieus voor airsoft te gaan gebruiken.
 
Nou, ik kon het niet laten.

Set van 8 shells Incl. Pouch voor de CAM870,

Drop tube adapter, Buffer tube, M4 grip en flex stock voor de CAM870,

En nog 2 mags voor mijn Socom gear 1911 MEU LE.

Daarnaast is een ban mijn SCAR-H mags gaan lekken, dus ook maar een valve key besteld.
 
zojuist mijn strike systems eotech 553 QD red/green + protector en angled foregrip binnen gekregen.
Te gekke techniek die eo techs (wel redelijk zwaar but i love it).

Alleen na de nabv pas binnen was en de optic besteld gingen mijn ouders moeilijk doen dat er geen wapens in huis kwamen terwijl ze dit al lang wisten... even ompraten dus (of een opslag locatie zoeken, suggesties?)
 
Opslag locatie mag alleen bij een ander NABV lid. Of in een locker in het buitenland.
Anders moet het op het adres wat er op de NABV pas staat
 
Vertel je ouders dat het absoluut geen wapens zijn maar replica's.
Er is onmogelijk een echt wapen van te maken.
 
Nvt. Ze hadden het niet op voorraad ookal zei de site van wel.

Geld terug gekregen.
 
Gisteren heel vervelend nieuws.......heb met 2 anderen de kerstactie gewonnen van Bunker501. Tja een prijs moet je afhalen dus ook maar de pinpas en de binnengekomen NABV pas mee. Weer thuis gekomen was ik een Tokyo Marui Hi-Capa 4.3 en drie gewonnen zakken Bioval bb`s rijker. Let the fun begin ;)
 
Gekregen voor mn verjaardag:
- Jaarabbonement op SAM magazine
- CO2 magazijn voor mn RWA Steel Nighthawk custom
- Een onderhoudstool voor bovenstaand magazijn type
 
Ik heb twee nieuwe broekjes binnen. Links een Russische Digital Flora en rechts een Amerikaanse Vietnam Tiger Stripe.
d2U2EYt.jpg
 


Het betreft de MP5 links onder (een CM.041).
Degene daarbij is een CM.085 geloof ik, super fijne replica overigens en maar €85,-euro.Daarbij een KJW G23 als sidearm..

De M4 ziet er wel kaal uit zo zonder scope etc....beetje zielig :pensive: