Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Update over bestelling bij Gunfire. Heb dus vrijdagmiddag een SA-B03 besteld die daar ook gedowngrade wordt. Het order staat nu alleen al sinds maandagavond op ready en is dus nog steeds niet verzonden. Is dit normaal bij Gunfire als de replica wordt gedowngrade dat de order status wel gewoon op "Ready" staat? Wil er namelijk graag de 7e gewoon mee kunnen skirmen en weet nu niet of dat gaat lukken zoals alles er nu uitziet :(
 
Krijg je daar ook niet een extra veer bij zodat je hem zelf makkelijk kan downgraden?
 
ChaoSState;18035 zei:
Krijg je daar ook niet een extra veer bij zodat je hem zelf makkelijk kan downgraden?

@ChaoSState Klopt maar ik wou m laten downgraden tot 345-350 fps en de veer die erbij zit brengt m terug naar 300-310 fps. Het is echt een minimaal verschil maarja, het is nu niet meer anders dus ik zal maar geduld moeten opbrengen. :)
 
Check this!!!

Pakketje van APS binnen gekregen met Drop tube adapter, stock tube en shark stock.

Het effect op de CAM870SF, de CAM870SF Tactical!

DSC_1768.jpg


De foto is iets onscherp, maar dat mag de pret niet drukken :smiley:
 
@Jan dan had je toch wat beter bij bunkerhill moeten opletten toen je met mij daar samen speelde (of ander veld) het is bij mij mijn standaard AEG. Ook mijn meest betrouwbare. Split gearbox (gedeelte met piston/veer kun je los can tandwielen/motor halen)
hopup kun je eentje van m4.
 
Vandaag op bezoek geweest bij een achterbuurman, Bunker501.
Na een uurtje lekker knallen op de Iaps targets heerlijk zitten neuzen in de shop..........fout!
Thuisgekomen met een Tokyo Marui VSR-10 Pro-Sniper........
En de ellende is dat mijn vrouw nu ook de NABV pas binnen heeft dus we moeten snel weer......:)
 
Jaaaaa, kijk momenteel met opzet even niet naar de afschriften.......dat gaat donders hard
 
Ja ik geloof dat best maar ik ga sws eerst als assault beginnen voor ik met n sniper ga :smiley: eerst gewoon de kneepjes leren enzo en dan ondertussen doorsparen voor mn ultimate sniper waarschijnlijk n vsr10 pro sniper of n l96
 
yannick-hurks;18131 zei:
Ja ik geloof dat best maar ik ga sws eerst als assault beginnen voor ik met n sniper ga :smiley: eerst gewoon de kneepjes leren enzo en dan ondertussen doorsparen voor mn ultimate sniper waarschijnlijk n vsr10 pro sniper of n l96

Doe het precies andersom, ik wil eerst leren schieten en dan kijken of ik de lol er in krijg ook het bos in te duiken :smiley:
 
maar waarom andersom ? @Unicorn71 1 iedereen verteld juist dat t niet slim is om als sniper te beginnen omdat het dan "saai" kan worden
 
@yannick-hurks het is juist een gevaar als je net begint met airsoft een indruk krijgt dat er te weinig gebeurt als je een sniper rol kiest.
Dit kan dan een afkeer veroorzaken omdat je al kosten hebt gemaakt en het niets aan vindt.

Daarom is het meer verantwoord om de smaak te proeven door huurkits te gebruiken en op te bouwen, maar alles terzijde, doe wat je zelf wilt, maar wees zeker van je zaak :)

Oh, en nog even on-topic:

1: Nieuwe rail voor de 870 (RS, hopelijk gaat het passen)

2: Caldwell AR15 pic rail brass catcher

3: FAB-Defense SH-5 5 round shotshell carrier rail mount

De carrier ga ik eerst uit testen of het upside-down de shells goed vast kan houden, als dat zo is komt er een 2e (1 voor de saddle rail en 1 voor de rail op de stock).

Ik zou plaatjes toevoegen, maar chrome werkt weer eens niet mee hehe.
 
@Seagon dat zeg ik toch :wink:
Eerst leren hoe t spel werkt door op de frontline te staan en vanuit daar nadat ik ervaring heb en genoeg weet, dan voor de sniper rol te gaan of bedoel je dat niet op die manier ?