Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Die Cyma 085,bevalt die goed?
En daarmee bedoel ik of je geen storingen en/of afgebroken onderdelen gehad hebt ermee?
En is hij van kunststof of alu?
 
Het heeft even geduurd maar hij is binnen :) :) :)

sy0dno.jpg


Mijn L85A2 GBB van WE. Alleen mijn flashhider mis ik omdat er plastic oranje ding op zit.
 
Nice Dirk. Die wil ik wel een keer vasthouden als ik je tegen kom op een skirm :#
 
Moet eerst fabricage foutjes er uit halen en fps omlaag omdat deze volgens zegge te hoog is uit de doos. Heb nog flashhider liggen die ik er iig op ga zetten
 
HQ1LxCE.jpg


Vorige week vrijdag mijn nieuwe replica binnen gekregen. Een VFC MK18 Mod1.

Kwam inclusief 9 midcaps (aluminium) en 1 highcap (die niet past :neutral:), een ACOG replica, een KAC quick detach suppressor, een angled foregrip, en enkele upgrades.

Upgrades:

Inner barrel: Prometheus High precission barrel (6.03)
Bucking: Prometheus Hopup bucking (soft)
Hopup: Madbull 3in1 ultimate hopup
Mosfet: BTC Spectre FET


Ben van plan een MARSOC styled kit te maken. Dus maar even sparen voor alle dure Warrior Assault Systems kit. :smiley:
 
Oke wordt dus eigen flashhider uit spareparts pakken:

Dear Customer,

Per federal regulation the orange tip is required for the items to be sold and shipped from our location. Unfortunately, per the item description a different flash-hider is not included in the package.

Feel free to contact us should you require any further assistance.
I look forward to hearing back from you and hope you have a great day!
 
Klopt Toothpick, zo kreeg ik ook een evike bestelling binnen.

Gelukkig was dat de CAM870 met oranje tip er op gelijmd. Kon ik er zo af breken.

Maar ook voor Internationale bestellingen moeten ze zich aan de federale wetten houden.
 
Vladimir;17665 zei:
Die Cyma 085,bevalt die goed?
En daarmee bedoel ik of je geen storingen en/of afgebroken onderdelen gehad hebt ermee?
En is hij van kunststof of alu?

EDIT: het is de CM.508, my bad.

taiwangun.com/en/electric-air-soft-guns/cm-508-cm?from=listing&campaign-id=19

Ik hem hem nu 8 keer gebruikt als primary, de hele dag...en goed ook, en ik heb 0 problemen gehad qua storingen, letterlijk niets na meer dan 55 uur gebruik in totaal.

Hij schiet goed recht/ver, on par met guns die 200-250 euro kosten vreemd genoeg, maar mij hoor je niet klagen. ( vergeleken met Boyi, WE en ASG M4's )

Hij is wel van plastic...en ik zou er een metalen buffer tube bij kopen omdat dit het gewicht beter verdeeld.
Niet dat het gewicht hinderlijk is met 1.9kilo +/-

Het enige wat ik er tot nu toe mee heb is dat er een (dummy) knopje af is gekomen, betreft het knopje rechts naar de hendel die je naar achter trekt om de hop-up te kunnen gebruiken.

Super blij mee en een goedkope manier om te beginnen met airsoft.
 
O.K dan.
Hopelijk geld dit voor de hele Cyma M4 series.
Bedankt voor de update.
 
Ik heb vandaag m'n set kleding binnengekregen die ik had besteld. Hoewel ik nog geen replica heb, heb ik er maar gelijk een tactical vest bijgehaald. Staat leuker en je kan je veldfles tenminste kwijt =P

Ik heb alles gewoon bij de dump gekocht aangezien m'n budget nogal beperkt is. Ik ben wel erg blij met het vest omdat het in KL camo komt en je dat op andere sites nogal moeilijk kan vinden. Het is verder heel praktisch en het heeft zelfs twee grote steekzakken met rits naast de sluitingen.


Standaard KL zomersetje met sjaal.


Vest met veldfles aan de zijkant en 3 dubbele m4 mag pouches (ik wil met mid/lowcaps gaan spelen en dan lijkt het me niet handig om tien single pouches aan je vest te hangen).

Dit alles ga ik eens uittesten op 31 januari bij Balls and Arrows, dus zie jullie misschien daar ;)
 
1x SA-B03 Half-tan
2x 100rd Midcap van Specna Arms
1x Bolle TRACKER smoke
1x stalker mask olive

Alles besteld bij Gunfire. Hopelijk binnen week binnen :)
 
Lennart-vm;17788 zei:
1x SA-B03 Half-tan
2x 100rd Midcap van Specna Arms
1x Bolle TRACKER smoke
1x stalker mask olive

Alles besteld bij Gunfire. Hopelijk binnen week binnen :)

Laat zeker even weten wat de levertijd en je ervaringen zijn. Gunfire klinkt namelijk erg goed.
 
Vandaag besteld en alles op voorraad? Durf ik wel te zeggen dat het waarschijnlijk woensdag binnen is.
 
Unicorn71;17791 zei:
Laat zeker even weten wat de levertijd en je ervaringen zijn. Gunfire klinkt namelijk erg goed.

@Unicorn71 Zal ik zeker doen! Heb al eerder wat besteld bij Gunfire (Theta Optics Open rexlex sight) want die was toen bijna uitverkocht (toevallig een half uur nadat ik de mijne had besteld) En toen was het binnen 5 dagen in huis. Top service en het pakket was snel onderweg. Het ging via een tussenstop in Duitsland naar Nederland. Nu kijken of ik weer een goede ervaring heb met het bestellen van een stuk groter pakket.
 
Twinfromhell;17818 zei:
Vandaag besteld en alles op voorraad? Durf ik wel te zeggen dat het waarschijnlijk woensdag binnen is.

@Twinfromhell Moet ook nog gedowngrade worden. Gunfire zelf gaf aan dat het binnen 7 dagen in huis zou moeten zijn.


Eviltwin-NL;17819 zei:
Mist er geen up / down grades uitgevoerd moeten worden ;)

@Eviltwin-NL Hij wordt gewoon bij Gunfire in-house gedowngrade. Gunfire zelf neemt dat denk ik zelf al mee in de levertijd want deze staat nu op 7 dagen. Dus hoop dat alles ook daadwerkelijk volgende week vrijdag/zaterdag in huis is.
 
Yippie... Ik heb ook weer kunnen shoppen... :)
Bij Gunfire:

Allereerst heb ik mij verwend met een Army Armament R85a2 RIS, voor bij mijn Engelse loadout
eng_pl_R85A2-Assault-Rifle-Replica-1152207287_5.jpg


Tan grip/bipod/Flashlightholder
eng_pl_Chwyt-taktyczny-z-dwojnogiem-Tan-1152200199_1.jpg


En een zwarte Gunbag
eng_pl_Black-replica-case-1152190947_3.jpg


Tan RIS-rail covers
eng_pl_Set-of-RIS-rail-covering-panels-tan-1152201365_2.jpg


Een Mactronic M-force MX-T250 Flashlight
eng_pl_Mactronic-M-Force-MX-T250-Flashlight-1152204981_8.jpg


En bij Taiwangun:

Engelse Army Issue-style gloves
400x300_product_media_M51617078-TAN-L(01).JPG


En voor mijn Amerikaanse loadout:

Ultra light replica of Spec-Ops MICH Helmet - TAN
400x300_product_media_M51617104-TAN(1).JPG