Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

En afgelopen maand heb ik ook nog wat spulletjes verzameld waar ik helaas WEL voor moest betalen :|

IMG_9740_zpsexyisuib.jpg


- Claw Gear Raider MK IV pants
- Invader Gear Plate carrier met pouches
- Elite Force kill rag integrated pouch
- Nederlandse vlag patch
- Battle belt
- Dump pouch
- Molle leg panel
- Warrior Assault Systems universal pistol holster
- Plastic mes
- Shotgun shell belt
- Dubbele pistol mag pouch
- Dubbele M4 mag pouch
- Triple M4 mag pouch
- 3 low profile goggles (clear, smoke & yellow)
 
Afgelopen vrijdag bij Hes van Zweeden langs geweest en dit gekocht :smiley:
Het is nog geen GBB, maar schiet erg lekker. Review komt uiteraard nog na wat skirms ;)


Edit:
Er zit aan de andere kant een sticker met hoe hard hij maximaal schiet. Mag dat eraf of is dat verplicht op je replica's te dragen? Het ziet er namelijk niet uit als dat erop zit =P
 
je krijgt sowieso FPS metingen bij elke skirm, dus nee... zo'n sticker hoeft er niet op.
 
robin97;18709 zei:
@Petervz welk merk zijn die magazijnen?
http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-tmag-m180-m4-mid-cap-mag-tan-_6pcs_180rnd_&action=article&group_id=20000115&aid=13680&lang=nl
 
Ik heb een locker gekocht. Deze was nu zwaar afgeprijsd, waardoor het mij alvast intressant leek om hem te kopen voor na mijn stage. Lekker handig voor alle airsoft spullen.:
8917475491870-424-424.jpg


Altijd handig, dat werken in een bouwmarkt. Zie je meteen wanneer iets afgeprijsd wordt. :)
 
robin97;18717 zei:
@Kroeskoppie welke winkel heb je hem vandaan, als ik vragen mag?

@robin97 Ze zijn een tijdje terug in alle Praxis Bouwmarkten in de aanbieding geweest. Een vestiging kan echter zelf bepalen wanneer ze deze opruimen of niet. Op de website van Praxis kun je de lockers zo vinden. Er zijn meedere soorten en kleuren. De voorraad verschilt echter sterk per vestiging.
 
Voor valentijn van mijn meissie gekregen.


Een mooie kleine Gopro Hero4 Session :smile:
Gisteren gelijk wat mounts besteld.

wauw, ik krijg echt geen foto's meer toegevoegd met dit nieuwe forum... Chrome, Edge of IE11
 
12746253_1038879262846089_171078837_n.jpg


Vers van de pers, WE TT-33 fullmetal GBB. Aangezien ik met een SVD ga rondlopen ben ook ik verplicht deze bij me te dragen :smiley:
 
mijn portemonnee is zo goed als dood, bedankt zib-millitaria :tongue: en dit is waarom, tevens de reden dat ik even niet kan/ga skirmen:

een duits werhmacht pakkie, ik mis waarschijnlijk nog het een en ander, maar dat komt vanzelf en dit is een goed begin. (helm heb ik al, niet op foto)
http://sta.sh/01e211tz1osx

en een GSG mg42 met lafette en diverse andere items... zoals AA sights, draagsling, 'echte' tweepoot en heb er een klein stukje munitieketting aan gemaakt.
http://sta.sh/01r9klpidrk7
dingetje koste 449,- , ipv de norm rond 799,- bij zib.

de mg42 heeft een downgrade nodig naar 360fps, dus dit ding zal even naar een shop moeten voor een nieuw veertje, tevens laat ik dan gelijk de barrel van 660mm, naar +/-470 mm aanpassen, online las ik dat dit een betere piston barrel/ piston compressie en daarmee betere accuratie oplevert, maar dit laat ik aan de expert over wanneer ik hem langsbreng.
tevens las ik dat de piston niet de beste is en wiebelt, dus deze laat ik ook nakijken als dit nodig is.

iemand anders nog tips? behalve een groothandel in bb's leegkopen :smiley: .

ps, let niet op de andere rommel in de foto's :sweat_smile:
 
Kijk, dat is nog eens een mooi setje :smile: Altijd mooi om WW2 spul te zien.
Ziet er netjes uit man!. Vette MG42.

Ik heb nog een Y-riem liggen en wat insignes, oa Panzer abzeichen, Duitse Pio WW2. Tevens compleet winteruniform (Feldgrau) Zal eens kijken of ik nog wat ander spul heb liggen dat wellicht bij je set past. Kun je dan voor een prikkie overnemen, ik stop met WW2 verzamelen.
 
@Strelok

bedankt :) wou eerst een ZB-26/30 kopen, maar vond de mg42 een betere deal.

en meer ww2 spul, klinkt goed, klein dingetje however....
mijn portemonnee is voorlopig leeg :wink: helaas...
wat uniformen betreft, ik ben 2.10mtr.... het is altijd maar de vraag of het past , wat ik hier heb is de grootste maten van zib, welke 58 XXL is (jas/broek), dit past gelukkig :smiley: weet alleen niet of dit ook geldt voor andere items...
schoenen zijn helaas ook not done voor mij :disappointed: maatje 52 bestond niet in WW2 :neutral:
 
@Strelok ik heb ook wel interesse in WWII Duits spul. Mag je daarmee ook een skirm doen?

@Avarus Lux gave replica! Die staat ook op mijn verlanglijst. Is hij een beetje te hanteren? Of is hij enorm zwaar.
 
@ChaoSState

Het is een beetje een 'grijs' gebied. Ik zou persoonlijk met een Feldgrau uniform prima kunnen skirmen, maar laat dan de haakjes en kruisjes achter wege. Dan is het gewoon een grijs uniform. My two cents.
 
Erg netjes die mg42, ook lekker origineel, want je ziet ze nauwelijks.

Over skirmen in duitse ww2 uniformen; dat kan gerust, maar laat dan inderdaad alle tekens weg. Ik weet nog dat er vlak na de regulatie van airsoft in Nederland iemand is gaan skirmen in volledig correct (camo) SS uniform. Dit heeft toen heel wat ophef veroorzaakt.
 
ChaoSState;18894 zei:
@Strelok ik heb ook wel interesse in WWII Duits spul. Mag je daarmee ook een skirm doen?

@Avarus Lux gave replica! Die staat ook op mijn verlanglijst. Is hij een beetje te hanteren? Of is hij enorm zwaar.

+/- 7 kilo, het is vooral aluminium, dus het valt mee voor het bakbeest dat het is, de "dure variant" van 1800, - euro die je kan kopen weegt daarintegen 10+ kilo... maar die is volledig staal, vond dat alleen een beetje erg ver gaan, 450,- is net zo duur als een gemiddelde replica vandaar dat ik kocht (normaal 799,-) XD

Strelok;18895 zei:
@ChaoSState

Het is een beetje een 'grijs' gebied. Ik zou persoonlijk met een Feldgrau uniform prima kunnen skirmen, maar laat dan de haakjes en kruisjes achter wege. Dan is het gewoon een grijs uniform. My two cents.

Oddball;18896 zei:
Erg netjes die mg42, ook lekker origineel, want je ziet ze nauwelijks.

Over skirmen in duitse ww2 uniformen; dat kan gerust, maar laat dan inderdaad alle tekens weg. Ik weet nog dat er vlak na de regulatie van airsoft in Nederland iemand is gaan skirmen in volledig correct (camo) SS uniform. Dit heeft toen heel wat ophef veroorzaakt.
nauwelijks? ik dacht dat er een redelijk aantal van in omloop was... de mg42 is zover ik weet erg populair :sunglasses:


ik vind dat zolang je geen "nazi" symboliek als kruizen en dergelijke voert, maar echt voor de "wehrmacht" look gaat, er geen probleem is.

zoals ik al vaker heb gehoord en gezegd online : niemand is fan van "nazi's", maar iedereen houdt van een "goede" duitser.

EDIT:
dingen als dit kunnen net wel/niet imho (kruis):
http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/190022

maar groBduetschland tags zoals schouder en nek marks zouden moeten kunnen:
http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/190088

http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/190006

dit is mijn 2 cent daarintegen, meningen verschillen heel veel op dit gebied....


tevens heb ik de mg42 uitgeprobeerd met de chrono (+/- 1000 shots), had de export versie verwacht van 1.1J, heb ipv dat de 0.5J duitse variant (staat nergens op de replica zelf, behalve op bepaalde fora en shop descriptions), er zal dus ipv een zwakkere veer zoals ik eerder dacht, een sterkere veer inmoeten XD, hij schiet nu met een 8.4 lipo 14.7rps/220fps/0.20bb...
dat moet omhoog naar 350 of zoiets XD...

het is als het goed is een versie 2 gearbox en stuff, dus moet niet moeilijk zijn.