Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik heb er geen problemen mee je kan nou eenmaal niet veranderen wat er gebeurd is en mensen hebben t recht om die dingen te verzamelen :smiley:
 
Nog een pakketje binnengekregen vandaag.
Deze valt in het kader van "my pants are more tactical than yours" heb ik van horen zeggen haha.

018-12.jpg


Ik heb deze dan niet van Kitanica (nogal duur) maar ik heb de gok gewaard met AliExpress.
Ik heb de broek van top tot teen en van binnen naar buiten na gelopen, maar het is echt een top broek. Alle features zitten er op.

Oh, in OD Green :smile:
 
Klopt, #4 is niet aangegeven maar dat zijn de kont zakken.
Je ziet aan beide flanken een druk knoopje die je los kan maken om de achter zakken vol open te zetten. best cool.

bij #5 hebben ze dat ook gedaan, alleen die knoopjes zitten verborgen achter een vouw.
 
Unicorn71;19327 zei:
Begin van de skirmgear is binnen.
[url="http://www.redarmyairsoft.eu/epages/78612109.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/78612109/Products/544-778"[/url]
 
@Unicorn71 Russisch +1 :smile:
Is er een reden dat je voor Digiflora gaat?
 
Vandaag lekker even geschoten bij de schietbaan van Com-Bat en ook nog in de winkel rondgehangen en uiteindelijk een magwell grip gekocht.
 
Strelok;19352 zei:
@Unicorn71 Russisch +1 :smile:
Is er een reden dat je voor Digiflora gaat?

Zat erg te twijfelen ja, IZLOM ook mooi, mogelijk bij de volgende ronde ;)
Rebelattack;19343 zei:
Unicorn71;19329 zei:
Unicorn71;19327 zei:
Begin van de skirmgear is binnen.
[url="http://www.redarmyairsoft.eu/epages/78612109.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/78612109/Products/544-778"[/url]

Zal wel lekker zweten worden in de zomer met al dat polyester erin.
Ben inderdaad erg benieuwd wat dat zal worden....
 
Nou, de t's en i's zijn gezet, en nu heb ik de streepjes van de t's binnen.

FMA Tactical Vest Clip (Soort van Tactical Universal Clip die ik wel eens op de velden gezien heb, maar dan voor 20mm rails en 1/5 van de prijs).

UT82aeKXXFfXXagOFbXN.jpg


Nu nog maar even wachten op de puntjes van de i :smile:
 
yannick-hurks;19433 zei:
Wat is dat voor ding @Seagon ?
En waar is t voor bedoeld ?

Vladimir;19435 zei:
Dank je Jannick,ik durfde het niet te vragen. :)

Die clip bevestig je op je vest en dan het stukje rail met knop aan je replica en dan kan je de replica aan je vest hangen, maar dan zit hij niet de hele tijd vast met een sling. Oftewel je hebt volledige vrije beweging op het moment van spelen maar kan hem wel aan je vest hangen op het moment dat je handen vrij wil hebben.
 
@yannick-hurks @Vladimir
Precies zoals Rebel noemde. Ik had het iets beter uit moeten leggen denk ik :smile:

Zo kan je ook kiezen waar je je replica wilt hebben, op je vest, op een rugzak, op je battle belt.
Je zit inderdaad niet vast aan een sling waarmee je in de knoop kan raken

Ik heb nu 2 van die dingen, ik moet nog een goede config bedenken :smile:

Online nog een plaatje gevonden
20130201_107.jpg


Dat wieltje past in het gootje, de bearing zorgt voor wat retentie zodat het niet vrij kan bewegen en los kan raken zonder dat je het wilt.
 
ik heb deze ook, alleen moet ik zeggen dat ik het niet echt vind werken als je em op je handguard bevestigd vanwege het zwaartepunt van je replica. De replica wil dan namelijk op zijn kop gaan hangen. Hij zou, in my humble opinion, het beste werken als je em aan de stock zou kunnen bevestigen, want dan kan ie gewoon hangen zoals ie normaal aan je sling zou doen.
 
@Blade Dat is nou precies het gene wat ik me afvroeg bij die foto :smiley:
Werkt alleen bij dmr dan waarschijnlijk. Best raar eigenlijk dat het een ris mount is. Ben je al snel gebonden aan je quad rail.
 
Blade;19489 zei:
ik heb deze ook, alleen moet ik zeggen dat ik het niet echt vind werken als je em op je handguard bevestigd vanwege het zwaartepunt van je replica. De replica wil dan namelijk op zijn kop gaan hangen. Hij zou, in my humble opinion, het beste werken als je em aan de stock zou kunnen bevestigen, want dan kan ie gewoon hangen zoals ie normaal aan je sling zou doen.

Als ik het goed lees zou hij niet vrij moeten kunnen bewegen en dus ook niet moeten kunnen draaien?! Op papier lijkt het heel fijn, vraag me alleen af hoe goed het in het echt werkt, maar dat kan @Seagon ons vast vertellen :).