Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Check ook meteen de cilinder, daar willen ze nog wel eens gaten in boren om hem dus 0,5 J te kunnen laten schieten.
 
dat is als het goed is niet het geval, niet dat ik weet in ieder geval.

maar goed, ik was hoe dan ook van plan dit in een winkel te laten aanpassen, alleen even een winkel zien te vinden (in de buurt) en een prijsopgave :neutral: .
zoals het er nu voor staat moet dit eraan gebeuren:

nieuwe veer (sterkere)
kortere AEG barrel, mischien ook dunnere (6.15mm/660mm --> 6.05mm/470mm)
Mosfet inbouwen (indien mogelijk (PicoSSR3) )
nieuwe zuiger of aanpassen huidige voor verbeterde prestaties.

hij heeft hetzelfde probleem als mijn sniper wa2000, de barrel is zo lang dat hij slechter is dan een kortere. heb in de sniper wel de originele lengte behouden maar wel een dunnere boring, was ook iets in dezelfde richting als de mg42...

maar dit alles zal vast wel weer een aardige duit kosten :(
 
@"Avarus Lux" ik ben benieuwd naar je ervaringen ermee, want ik wil hem ook ontzettend graag. Je moet dan wel als support spelen en ik weet niet hoe dat gaat.
 
afgelopen vrijdag nieuwe gearbox binnen gehad. had eerst alleen de shell besteld maar deze was niet voorradig dus met korting de complete gearbox gekocht.
Mijn Huidige gearbox is van plasic maar in de L22A2 van Ares zit een metale gearbox en deze dus besteld omdat volgens zegge de plastice kapot was.
Gisteren bezig geweest met inbouwen. 1 onderdeel moeten weghalen maar verder alles passend gekregen. Nu alleen nog tamylia vervangen voor xt-60 en dan kijken hoe hij het doet.
 
Gister de trotse eigenaar geworden van een WELL MB05 (tenminste dat vermoed ik) heb hem namelijk goedkoop kunnen halen, helaas zat er geen scope op maar hij is gloednieuw :)
nguNySO.jpg

Hij schiet ongeveer 480fps op het moment met 0.20gram bb's
Ik ben van plan om met 0.36gram te gaan schieten uiteindelijk.
Maar ik ga volgende maand alle toebehoren halen (extra magx, scope en een bipod) en daarna alle internals upgraden.
Tot die tijd speel ik gewoon met mijn Scorpion EVO <3
Zoals ik ook beloofd had hier een foto van mijn volledige outfit :)
WPaZVhJ.jpg
 
Net bijna alle onderdelen binnen gekregen voor mijn gearbox:

- SHS Type 2 cilinder
- SHS polycarb piston head met bearings
- SHS V2 bearing spring guide
- SHS Piston 7 metal teeth
- SHS Alu Nozzle
- Lonex Sorbo pads
- Lonex gear en cilinder grease

Ga mijn gearbox dus vervangen, shimmen, AOE corrigeren en motor height instellen om hem duurzamer te laten lopen en stiller te maken. Moet alleen nog wachten op de cilinderhead en bushings van je raadt het al SHS. Waarom dit merk omdat ze niet super duur zijn, zoals bijvoorbeeld siegetek gears of modify bearings, maar toch tot een van de betere. Ja je kan ook voor lonex gaan of modify of een ander goed merk maar dit was makkelijk te halen bij airsoftpeak en gunfire, waardoor ik het niet 7 winkels iets moest bestellen, ik had ook alles in een van de 2 kunnen bestellen maar een paar onderdelen waren bij gunfire niet op voorraad. Daarnaast lijkt me het heel leuk om lekker te gaan knutselen en te zien wat voor performance upgrades je allemaal kan halen door verschillende onderdelen te upgraden. Ik denk dat ik door hier van te leren ook eerder een goedkope replica een keer zal kopen gewoon om helemaal volledig te upgraden. Lijkt me leuk om mensen te denken dat mijn goedkope "insert cheap chinese replica" slecht is totdat ik ze helemaal weg schiet :). Natuurlijk gaat me dat niet meteen lukken maar vanuit youtube video's zie je ook gewoon dat iedereen leert te techen door gewoon uit te proberen. Als ik straks meer weet en er gewoon bekwaam in ben dan help ik graag andere :D.
 
Heb zojuist een hele waslijst aan spullen bij Gunfire besteld voor mijzelf en een mede-airsofter:

- SA-A03
- KWC 1911 Tac CO2
- Cybergun 1911 metal
- 1911 CO2 mag
- KAM-39 tactical vest (x2)
- g9 spring (voor de lol)
- 100rd midcaps set van 5 (1x tan set, 1x black set)
- 3 kilo zakken Gunfire Rockets professional 0,25gr
- 400rd speedloader
- WileyX industrial bril
- 1 point bungee sling (x2)
- 18 CO2 capsules
- mesh masker

Dit wordt een leuk en groot pakket om in ontvangst te nemen gok ik :)
 
WE Makarov... na een mislukte KWA Makarov toch besloten om te switchen naar ander merk. Zojuist even test geschoten en het knalt heerlijk :D
 
2lswns7.jpg

jsyux1.jpg

ogie8m.jpg


vandaag het kastje gemaakt Met slot.
replica 3 dagen geleden aangeschaft net als de spullen erin.omheen op de munitie kistjes na.


(vraagje: in de munitie kistjes zitten de balletjes EN de magazijnen maar NIET geladen) is dit toegestaan?
 
thanks! is inmiddels wat meer anagekleed met ww2 spulletjes, maar aangezien het een verzameling is van alles (en dus ook duits) post ik daar maar geen foto van, tenzij niemand daar problemen mee heeft.
 
Ik kon het weer eens niet laten.

Zoals jullie wellicht gezien hebben ben ik een koper aan het zoeken voor mijn Invader Gear Everglade (A-TACS FG) gear,

Dit omdat ik wat simpele upgrades aangeschaft heb:
Jawel, Seagon gaat voor de A-TACS iX upgrades :smiley: maar ik hou het nog even simpel / goedkoop

Broek en Battle Belt van UR-Tactical
ste_3790-1-ur.jpg

ste_4756-1-ur.jpg



T-shirt en Sniper Boonie van Tactical Performance Corp.
tps%20ix%20left%20side%20final%20c%20web.jpg

sniper%20boonie%20ix%20fron%20left%20side%20web.jpg



Nog wat elleboog / onderarm bescherming en dan kunnen we er tegen aan.

Hoe vinden jullie het patroon trouwens? zit diepte in, of niet )))
 
@dennisl9
Ik heb zeker geen bezwaar tegen die foto's.
Ik vind het interessant om te zien, er zit namelijk een groot verschil tussen verzamelen en een ideologie aanhangen. :smiley:
 
Morgen komt het mega super pakket binnen van Gunfire. Ook heb ik zojuist een Nuke micro mosfet met active break besteld bij com-bat. Geen functies zoals burst etc. gewoon behoud van triggercontacten en een complete cycle bij elk gevuurd schot.
 
@Sander
2ho9wki.jpg


zo ziet het er nu uit. het doek op de achtergrond is een jute-zak voor aardappels geweest. ik vind die eigenlijk een beetje een twijfel.

voor dat dit kastje er kwam te staan was dit namelijk het hoekje "duits ww2" en ik heb er nu maar een mengeling van gemaakt zoals te zien bovenop het kastje.
vlnr: Nl helm, oefenbom(rook)NL, duits petje, NL helm(modern), duits stahlhelm.



*mocht iemand er problemen mee hebben gelieve dit te melden!*