Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Het systeem is te vergelijken met een kapstok... alles wat aan de kapstok hangt, kan gewoon bewegen maar zal er niet vanaf vallen. Oftewel je hangt je replica aan de "kapstok" die aan je vest vast zit, waardoor je je handen vrij hebt om iets anders te doen. Echterrrrr.... moet de "kapstok" op een dusdanige positie geplaatst worden, zodat je replica ook echt vrij kan hangen (op een plek natuurlijk waar hij niet in de weg hang). Waarschijnlijk is dit gebasseerd op deze universele tactische clip:

airsoft-universal-clip-bbb.jpg


Alleen omdat deze aan de stock bevestigd zit, kun je de clip dusdanig plaatsen dat de replica ook echt de ruimte heeft om te hangen. Als je het wieltje van de FMA versie op je RIS rail bevestigd (waarschijnlijk dus op je handguard) zit het ophangpunt veel te ver naar voren om de replica lekker vrij te laten hangen. En zal ie dus willen gaan draaien, zodat je zelf lekker in de loop kijkt, of als je em ook nog bevestigd hebt aan je sling, zal ie een soort van horizontaal of andere positie aannemen. Ik heb er in ieder geval al een hoop gehannes mee gehad en ben er nog steeds niet uit hoe ik hem nou echt moet gebruiken.
Komt nog bij dat je veel al vast zit aan een positie aan de voorkant/zijkant van je vest voor de clip omdat je toch echt zicht op de clip moet hebben om te kunnen zien of je je replica er daadwerkelijk erin hebt geklikt en dat ie niet ergens op een lus van je molle systeem hangt.
 
Aha,o.k.
Ik hou het wel bij een sling.
Totdat iemand mij weet te overtuigen van de meerwaarde van dit systeem.
 
@Rebelattack @Blade @Lockheed
als je een Full top rail hebt kan je een 90 graden offset mount kopen. Je hebt ze van element.


http://www.greekairsoft.gr/eshop/img/p/1/0/6/7/8/10678-thickbox.jpg

(kan weer eens geen plaatjes invoegen met mijn telefoon)

Zo kan je het zwaartepunt naar de achterkant van je replica brengen en je mist enkel 2 slots achterop je rail er voor.

Wat mijn plan is:

1 clip op de borst.
1 clip links op de heup (battle belt) of rechterkant van rugzak (sling pack)

De rail sectie heb ik dan:
1. Saddle mounted siderail op de CAM870 shotgun, hiermee zit het gewicht voornamelijk voor het ophangen op de borst en achterop de sling pack weg hangen wanneer nodig

2. Scar-h met een 90 graden side rail gemonteerd achterop de top rail zodat het netjes met de loop naar beneden wijst of achter aan de sling pack kan hangen.

3. P90 aan de voorkant, hiermee kan ik de P90 door het formaat links aan de battle belt hangen en kan ik m alsnog makkelijk aan de voorkant met de offhand kappen en zo naar mijn rechter schouder draaien.

Het nadeel is dat het moeilijker is de P90 aan de borst te monteren, maar het kan met een aparte retention aam de achterkant zodat je deze horizontaal of verticaal kan laten hangen.

Voor de P90 is het niet super ideaal maar je kan m als Sidearm weg hangen zoals boven beschreven.

Achter op de sling pack is een retention sling, of weapon catch aan te raden zodat het niet slingert
 
Ik heb net een deepfire ss 6.02 innerbarrel besteld! Nu ff hopen dat ie voor de 12e binnen is. Want dan kan ik gelijk ff testen en fps meten :smile:
 
campesteijn;19509 zei:
Ik heb net een deepfire ss 6.02 innerbarrel besteld! Nu ff hopen dat ie voor de 12e binnen is. Want dan kan ik gelijk ff testen en fps meten :smile:
Ben benieuwd naar je ervaring met deze barrel.
Stanley steel is mooi trillingsvrij.
En de prijs valt mij ook erg mee. :p
 
Ik vraag me nu alleen af 6.02 of 6.20? En wanneer het een 6.02 is waarom zon kleine diameter/bore?
 
Precies @campesteijn , wat @Rebelattack vraagt vraag ik me ook af.
Want ik heb er zelf natuurlijk helemaal geen verstand van of ervaring mee, maar ik heb wel eens ergens een mening van iemand anders gelezen die beschreef dat dat niet zo'n goed idee is. Dus ik zou het je ook ten zeerste afraden en die barrel terugsturen en een andere bestellen. Als je me een pm stuurt kan ik je nog wel wat meer gratis adviezen geven en een paar linkjes sturen.

/Groet
 
@Rebelattack het heet niet voor niets een tight bore barrel.. ze zijn er nog kleiner..van 6.01 en 6.00mm. Er zit nu een stock rvs barrel in van 6.04mm en ik ben benieuwd of een loop die gemaakt is voor precisie dat dan ook geeft.. + iets meer fps.
 
campesteijn;19529 zei:
@Rebelattack het heet niet voor niets een tight bore barrel.. ze zijn er nog kleiner..van 6.01 en 6.00mm. Er zit nu een stock rvs barrel in van 6.04mm en ik ben benieuwd of een loop die gemaakt is voor precisie dat dan ook geeft.. + iets meer fps.

Ja maar dat had je er niet bij gezet, na het opzoeken was ik er inderdaad achter gekomen ik weet dat je ook nog naar kleinere bores kan dan 6.02. Over het algemeen zeggen de meeste dat een kleinere bore niet accurater is, maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van de finish van binnen, als die crap is dan maakt de bore ook niet uit :). Iets meer FPS is inderdaad correct, doordat er minder lucht kan ontsnappen. Ik hoor graag wat je ondervindingen zijn, zelf heb ik een PDI 6.05 gekocht.
 
Yeah...vandaag stond dpd voor mijn deur...
Met een mooie replica (de cyma cm048 ) en 10 midcaps. ...bij de midcaps moet ik nog wel wat wegvijlen...die zitten net te strak in de magwell en schuurt tegen de hop up aan...
[thumb]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/12795385_10207704438862355_9152971508810019810_n.jpg?oh=7a771f84f417b52bcee5f64c7b7d1df2&oe=578DEA6F[/thumb]
 
Redrum;19624 zei:
Yeah...vandaag stond dpd voor mijn deur...
Met een mooie replica (de cyma cm048 ) en 10 midcaps. ...bij de midcaps moet ik nog wel wat wegvijlen...die zitten net te strak in de magwell en schuurt tegen de hop up aan...
12795385_10207704438862355_9152971508810019810_n.jpg

Mooi ding hoor!
 
Gisteren mijn bestelde hopup-unit met alles erop en eraan ontvangen van Skirmshop.

ss4.jpg
 
Vorige week binnengekregen Sten MKII wat een mooi van lelijkheid ding. Dik ijzer, recht toe rechtaan. Alles zo basic mogelijk. Ding een beetje verouderd en zelf een veer gedraaid die alleen maar een beetje voor het optische is. Samen met de MP 40 binnenkort mee naar B&A.

jnjW5ra.jpg


XcoOR2w.jpg


YndWHfT.jpg


xcorD8I.jpg
 
Vet spul! Is de stock van de MP40 een beetje fijn?
Ik zit te kijken naar een AK model met een zelfde soort stock, maar ik weet niet of het lekker speelt.
 
ChaoSState;19669 zei:
Vet spul! Is de stock van de MP40 een beetje fijn?
Ik zit te kijken naar een AK model met een zelfde soort stock, maar ik weet niet of het lekker speelt.
Thanks ! Ik gebruik de stock vrijwel niet.
Heb een AK gehad en ook die stock gebruikte ik vrijwel nooit. De MP 40 stock is erg wiebelig. Iets wat ze vrijwel allemaal hebben. Heb het al uit elkaar gehaald maar is weinig aan te veranderen. Domme constructie. Ik heb ook een AK omgebouwd met een stock die naar de zijkant klapt. Dat systeem is steviger.

Mocht ik weer voor een AK gaan dan word het een E&L zonder stock !
De stock van de Sten kun je het beste tussen je elleboog en lichaam klemmen. Is een bepaalde manier van vasthouden. De linkerhand om de buitenloop met de gaatjes en niet bij het magazijn.
 
Onlangs mijn nieuwe outfit binnen gekregen.
Broek en battle belt van UR-Tactical
TPS Shirt en sniper Boonie van Tactical Performance.

Allen voorzien van het nieuwe A-Tacs iX (Intermediate Extreme) camo.

Gaaf patroon, beetje Tigerstripe achtig, zit tussen AU en FG in. Als het goed is gaan ze dit en volgend jaar die 2 ook updaten naar auX en fgX hoorde ik.

Later zal ik een fotootje plaatsen. Kan weer eens niet via mobiel :tongue:
 
zojuist een lockerkast gekocht om in de toekomst mijn replica en mijn andere spullen in op te bergen.
image1.jpg
[/url][/img]

image2.jpg
[/url][/img]
 
Netjes @robin97
Ik heb er ook een, ideaal! Maar ookal heb ik een dubbel deur model kom ik ruimte te kort hahaha.

Misschien een keer tijd om te filteren :tongue:
Weg doen wat weg kan.