Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Enige tips die ik je kan geven is : Strak genoeg  instellen zodat hij niet rond gaat hossen.Tepels afplakken,en katoenen shirt voor zweet opname..
 
Andere tip gezien keramische platen, die handel niet laten vallen. Heeft me een keer heel heeeeeeel veel pushups gekost bij de bevo
 
Voor mij alleen maar herinneringen aan mijn ME opleiding bij de COME Neerrijen.Als je een mars van 40km met zo'n ding aan je bast hebt gelopen weet je wat zweten is.Soft body armor is overigens ook niet alles.
 
We hebben het hier echter wel over UHMWPE - Dyneema (hoog moleculair gewoven), en niet over keramische platen. Keramische platen wegen minder, ongeveer 3,4 kg in totaal.
 
Ik zou als het de vorm van het vest niet aantast de platen er lekker uit laten. Tast het de vorm wel aan dan zou ik opzoek gaan naar dummy plates. Je neemt al veel kilo's mee het veld in om dan ook nog 5 kilo beplating mee te nemen, waar je eigenlijk niks aan hebt is wat teveel van het goede. Maar dat is mijn bescheiden mening.
 
Tja,en dan is het ineens weer zover; weer een jaar ouder en hopelijk wijzer.


En dan krijg ik zo een mooi cadeautje van mijn vrouw.


XE8qtii.jpg



Double Eagle UMP M89a


Daar had ik al een stapeltje accesoires en upgrades voor binnen gesleept.


QeCEEmF.jpg



Extra high-caps en beenmagpouches,silencer en angled foregrip en Walther reddot.


w5vrZce.jpg



En de internals natuurlijk niet te vergeten.

Een silent pistonhead en cilinderhead,hopelijk passen ze.

Ik kom binnenkort met een uitgebreide review na alles geinstalleerd te hebben.
 
Net vers binnengekomen van Gunfire en gelijk posten die hap.


CLKTNaH.jpg



Precision barrel van Tornado,Classic Army cylinder type 2,Element pistonhead met ballen en een metalen airnozzle van Airsoft Engineering.


Nu is het wachten nog op de Taitaigun bestelling en dan kan ik aan de gang met de gearbox van mijn UMPje.
 
En DPD is ook langs weest.


rvoz3xU.jpg



De finishing touch.


Van die motor heb ik hoge verwachtingen.


Daar gaat nog wel een review uit volgen.
 
Bezig met poging tot kopen van  nieuwe L85A2.


Alleen nadeel is dat het via EVIKE.COM lastig gaat en ik nu opeens een terugbetaling heb. Mogelijk i.v.m. niet snel genoeg NABVpas kopie nasturen. Hopen dat dit toch wel snel rond kan zijn als nog....
 
Daarom hou ik het lekker binnen de EU-grenzen.


Ik zie veel te veel beren op de weg bij het kopen bij bijv.Evike of Amazon.
 
hoezo teveel beren bij het kopen bij evike of amazon? ik heb eerder al zonder problemen met hun gehandeld
 
Bezig met poging tot kopen van  nieuwe L85A2.


Alleen nadeel is dat het via EVIKE.COM lastig gaat en ik nu opeens een terugbetaling heb. Mogelijk i.v.m. niet snel genoeg NABVpas kopie nasturen. Hopen dat dit toch wel snel rond kan zijn als nog....

@Toothpick


Lees even bij Shop reviews het stukje dat ik heb geschreven over Evike.

Ze doen bij alle Nederlanders moeilijk met betaling en eisen dat je +20 dollar gaat betalen omdat zij NL niet vertrouwen ;-) 
 
Even op de TAF geweest in eindhoven en een nieuwe Battlebelt en een Tear-off medicpouch in Coyote Tan gescoord...


tGdTmSz.jpg
 
UPS is langsgekomen met een klein pakketje uit Polen,7.1 kg.


1M6E8Nb.jpg



gUJQXVp.jpg



JXdwL4I.jpg



Ja,ik ben bang dat ik zonder BB's kom te zitten.


CYMA M14 met een scoopje erop waarvan ik dacht dat het een 2,5 X zoom was.


Fout!!!


Niet goed gelezen,tis een 2,5 X tot 10 X zoom.


Dat word neusharen trimmen van de SFRT,hahaha.


Maar met verlicht draadkruis in 2 kleuren en 5 helderheids standen,nice.


En een ingebouwde laser.


Taiwangun had geen mid-caps meer dus koos ik voor low-caps.


Tog nog 60 rounds in 1 mag.


Ik heb met deze gun al proefgeschoten met een 9.6V batterij en hij doet een nette 320 FPS en 850 ROF.


Nx meer aan doen.


Review volgt laterrrrrr.......