Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Heb 'm even flink uit m'n broek laten hangen!


500 gram pure bijenwas! voor de perfecte coating van m'n holsters.Dit in combi met een geheim ingredient geeft een heel mooi smeerseltje.


Groen l&D bruin leer beits .Je kan straks je holster in camo bestellen.(zit nu de restbak te bestempelen)
 
Eindelijk na lang wachten mn condor rigid dumppouch binnen, vorige was gescheurd dus had was niet meer in staat mn lucht mee te nemen op mn battle belt. Gelukkig kunnen we nu weer losgaan xD



 


 


 


http://i57.tinypic.com/25umblu.jpg
 
Wij kennen allemaal het airsoft virus, maar binnen de Russische gear community bestaat er nog een virus. Je zou het niet raden, maar het Russische gear virus. Er is zoveel aan verschillende gear daar te vinden, van camouflage patronen tot de verschillende plate-carriers en chestrigs binnen de verschillende takken van de RUSFED krijgsmacht dat het niet alleen moeilijk is je eerste kit samen te stellen, maar ook nog eens moeilijk is om niet meer en meer gear te kopen. En ik kan mij classificeren als een van de mensen die de verleiding tot nieuwe gear niet kan weerstaan. Jaja, ik heb mijn Smersh harnas nog niet eens gebruikt met mijn magazijnen of ik heb al een volledige nieuwe loadout.


 


Aanvaard: FSKN in Surpat!


surpat20tactik10.jpeg



23_%D0%B1%D0%BE%D0%B5%D1%86.jpg



surpat20tactik7.jpeg




R.I.P. Bankrekening.






 
 
Gister mooi pakketje opgehaald bij het afhaal punt! De cyma CM048 + 4 stalen mags lag er op mij te wachten...Oh wat een mooi apparaat!

Vandaag hopelijk mijn replica koffer!

 


11893915_10206480714750017_5319317687235765047_o.jpg
 
Goedendag heren, lange tijd niet op dit forum geweest! Heb 't aardig druk gehad.


Mezelf maar weer eens her-introduceren met mijn laatste aankoop die zonet is binnengekomen.


De Echo 1 M240B (Naast mijn Scar-L gelegd ter reffererentie


https://pbs.twimg.com/media/CNfrtFVWcAA6yRI.jpg
 
Kijk, dat is nog is een mannelijk wap.... eeeh replica ;). Is ie net zo zwaar als een echte? We hebben toevallig een paar weken terug nog wat amerikanen op bezoek gehad die er wat mee hadden (een echte). Heb zelf als nevenfunctie MAG schutter, lijkt er verdacht veel op, dus altijd leuk om te zien wat andere landen gebruiken.
 
10 kilogram zonder BB's, weet niet zeker hoe zwaar hij is met een volle doos (4.000 BB's)


Licht probleempje, batterij werkt niet, morgen eff naar Pirosport gaan om na te laten kijken en er een zwakkere spring in te zetten.
 
Als ik je een keer tegenkom op een skirm wil ik em wel een keer proberen ;). Mits de batterij het doet natuurlijk! Wel balen..
 
Deze vandaag binnen gekregen:


WE Scar GBBR Open Bolt + 2 extra real mags.


2n66ikm.jpg



En de Field Strip ervan:


20pa32u.jpg
 
mijn replica ligt in het aquarium


3 kapotte tl lampen gelijk maar vervangen voor led verlichting

en 2x jbl filterpompen
 
Vandaag binnen gekregen de G23 Heavy Weight METAL AUTO BACK Gas Pistol replica[KJW]


en de G36- 608 [JG]


dit op aanvulling van mijn PJ15 Advanced Rifle [P&J]


deze week ook nog een 2e handsje gekocht de A%K SVD met een hopup probleem.. hoop deze week het nieuwe materiaal binnen te krijgen zodat deze ook weer werkt..


al met al begint het al aardig te groeien (de collectie)....


natuurlijk de G23 en G36 getest en moet zeggen dat ik erg tevreden ben!!!


Vooral de G36 met al zn kleine extra's zoals de klapkolf, en de koppelbare magazijnen.


nu ik hier toch bezig ben kan ik meteen vragen hoe ik de rammel uit de G23 krijg? de barrel zit iets losjes in de replicaloop... kan ik dit met teflontape oid oplossen?


 
 
Hallo allemaal, 


Ik was lekker aan het neuzen op youtube en kwam toen iets leuks tegen waarbij ik dacht "Dit moet ik ff delen op het forum". 


Dit is wellicht een leuke plek om je replica's te bewaren. Kost wel wat centjes, ruimte en tijd om te maken maar het resultaat mag er zijn. 


https://www.youtube.com/watch?v=V3NGBo2M1Ps


Bedenk maar eens hoe je safe er uit zou zien.


p.s. Bedenk wel dat je er een soort van slot op moet maken of binnen in de verborgen ruimte alsnog een kast/kist/kluis moet plaatsen om de replica's daadwerkelijk afgesloten te plaatsen.
 
Me laten verleiden een Umarex laser voor onder m'n Glock en 1911 aan te schaffen.


Leuk speelgoed! Gisterenavond ettelijke magazijnen leeg staan blazen.Schiet verbazingwekkend makkelijk.


Maar heb hem ook als investering gekocht.Zit er nu een holster voor te maken.

 
 
DSC_1146.jpg


Daar zijn ze dan. Beide x2

En nog een paar handschoenen besteld voor CQB

Rescue%20Light%20Glove1.JPG


4x high power led's op de rug van de off-hand met 3 knoppen.
1. Aan/uit
2. Normal/strobe
3. Palm pressure activation :D

Nomex materiaal en synthetisch in de palm met extra grip.

In het rood vond ik het meest coole zicht hebben.
Ik ga voor een CSAR achtig build met mijn gear. Black/Red
 
Afgelopen 1,5 week het één en ander gehaald/binnengekregen om mijn beginnersuitrusting compleet te maken. Onder de foto het (wat lange) relaas over het compleet maken van de P90.


 


IMG_2278_zpsvzi3xgay.jpg



 


Eindelijk mijn P90 ;) Cybergun FN Herstal P90 gekocht in het mooie Twente bij Bunker 501. Ik heb hier uiteindelijk voor gekozen omdat ik toch een beginner ben en ook eerst wil zien of de vele verhalen dat ik snel weer van een P90 af ga stappen als main waar zijn. Zo ja, dan heb ik een nette backup/CQB replica en zo nee, dan kan ik alsnog sparen voor een TM ;) Google Maps stuurde me overigens om één of andere reden naar een verkeerd compound waar Bunker501 wel op de plattegrond stond maar al geruime tijd niet meer zat, uiteindelijk goed terecht gekomen maar had wat weinig tijd over toen ik er uiteindelijk was. Ik ben erg netjes geholpen, nog wat uitleg gehad en een lipo en smart charger erbij genomen; het enige minpunt vond ik dat de P90 op voorraad niet overeenkomt met de afbeeldingen en videos op de site (het is geen King Arms). Uiteindelijk betekent dat een iets ander binnenwerk (wel merendeel metal en TM compatible) en i.p.v. laser-gegrafeerde FN Herstal merken, screenprint. Maar de prijs-verhouding is daarmee wel in balans denk ik. Uiteindelijk in het enthousiasme en de haast vergeten dat hij een downgrade moest hebben. Ze wilden dat bij Bunker501 nog wel doen, maar aangezien ik de 30e wilde skirmen bij B&A kreeg ik dat qua tijd niet meer voor elkaar met rijden of verzenden.


 


Even op zoek geweest naar alternatieven wat dichter bij huis en kwam bij Com-Bat uit in Geldermalsen; daar wilde ik toch al een foudraal en nog wat kleine dingen kopen (vond de winkel nogal laat in mijn buying spree, anders was het meer geweest ;). Even gebeld en hij had een veer op voorraad, maar geen tijd om hem erin te zetten. Ik wilde erg graag met mijn eigen apparaten skirmen zondag, dus met enige zenuwen (toch m'n eerste replica) dan maar besloten om het zelf te proberen; mocht het niet slagen, dan was er altijd nog de optie van een huurkit. Héél veel YouTube filmpjes en blogs later leek het me wel te doen. Uit elkaar halen ging in ieder geval prima ;) Uiteindelijk met veel geduld en nog wat FaceBook hulp van Maikel van Com-Bat alles weer netjes en gesmeerd in elkaar gekregen. Donderdagmiddag kon ik bij ComBat even gebruik maken van de binnenbaan om te FPS'en en te testen en de operatie lijkt tot dusver geslaagd.


 


Vrijdagmiddag werd dan ook nog mijn KJW M9 Vertec Full Metal Gas Blow Back bezorgd, met een extra CO2 magazijn, een paar kneepads en low-cap magazijnen voor de P90. Ik moest ook nog een sling voor de P90; dat is op zich al best even zoeken, maar niets van wat ik vond was wat ik wilde. Daarom uiteindelijk in de VS een sling besteld die aan mijn wensen voldeed, maar die kwam natuurlijk nooit op tijd. Uiteindelijk heb ik twee velcro boombindbanden aan een QD mount bevestigd waaraan ik de 1/2-point sling van Com-Bat netjes kon vast maken. Alles zaterdag netjes getest, gesmeerd waar nodig en de P90 magazijnveren voorbereid op BB's feeden (vullen, legen, iets verder vullen, legen, nog iets verder vullen, legen etc.). Tas ingepakt en zondag... met voedselvergiftiging af moeten melden voor B&A 8|


Nevertheless, zoals we zeggen, vandaag nog de sling uit de VS binnengekregen dus ben ik nu eigenlijk compleet. Ter compensatie ga ik a.s. vrijdagavond naar een skirm bij Running The Target. :D
 
Lekkere domper voor je event helaas, maar je bent nu wel helemaal compleet voor je eerste skirm. Veel plezier alvast, na al dat lange wachten :p