Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Gister in Hoorn aan het "shoppen" geweest.


Een andere pistoolgrip die de originele vervangt die krom bleek te zijn geraakt waardoor de electromotor niet meer uitlijnde met de gearbox.


Een r.i.s. die de front handguard vervangt en een peqbox voor de 9.6 V accupack.


uSA7xuz.jpg



AVFMFcv.jpg



Met dank aan .........diegene weet wie ik bedoel.  :))


Als klap op de vuurpijl blijkt dat mijn plan om de gearbox te upgraden en er ietsje meer ROF uit te trekken wel heel erg goed geslaagd blijkt.


1000 ROF wat eerder 840 ROF was d.m.v. springguide met kogellagers en de al eerder genoemde 9.6 V accu.


WAUW,ikkuh blij!
 
Had een AK besteld van CM, was niet binnen.


handelaar heeft mij goedkoper een Kings Arms P90 S-AEG meegegeven(ik laat de Duitse Semi Limiet er vanaf halen zodra ik mijn hoofdbestelling binnen heb)


de Semi maakt mij nog niet zo veel uit aangezien ik toch veel op Semi speel.


Zeer degelijk ding.


de AK die ik had besteld zal hij in de winkel verkopen aangezien hij die toch makkelijk kwijt zal zijn.
 
Multi camo broek en overjas (voor winter) binnen! Nu nog opzoek naar een leuk shirt/blouse voor zomers
 
Update voor de P90

Defect magazijn out of the box.
ga hem ZSM ruilen voor de CM Ak


Want dit heeft mij VEEL BBs gekost
gelukkig heb ik kosteloos een G36 kunnen lenen op de skirm
 
SVD-S weer gefixed door middel van de internals van een GFC SVD in de SVD-S te zetten. Die GFC SVD gekocht voor reparatie. Dat paste. Andersom weer niet maar boeiend. Vind dat zwarte polyester toch mooier.


 


Familie pic van m'n replica's:


apFUPNz.jpg



 


 
 
TM AUG is binnen! Meteen even mee geschoten (vanuit de woonkamer de tuin in), ding deed het fantastisch. Nu maar snel even kijken wanneer ik hem in het veld kan testen!


OumHmJ.jpg
 
Vandaag headset besteld voor op de walki talki met 1 oorschelp om de omgeving ook te kunnen horen en natuurlijk een mic. Walki Talkie is mic gestuurd dus best geinig om in contact te blijven met overige teamleden met radio. Zo bang dat ik zaterdag verdwaal en ineens in mn full equipment op de Markt van Lelystad sta hahahah ( mn eigen dorp ).  Kijken of e.e.a. gaat werken.


En hopen dat mn side arm CP 99 Walther DOA Co2 door de chrono komt !


Thycx5i.jpg
[/img]
 
@Tri Shot,


Hoop inderdaad voor je dat die P99 door de chrono komt, hoor alleen maar slechte verhalen over die P99's en veel te hoge FPS wat moeilijk op te lossen zou zijn.


 
 
Sorry als dit bot overkomt, niet zo bedoeld, maar:


Ik snap nog steeds niet waarom mensen dingen kopen zonder te checken of deze wel bruikbaar zijn (vooral qua fps)
 
Ik dach tdat CO2 in de regel altijd harder dan 350 fps ging?


Kijk..Ermee op elkaar schieten kan je niet,maar er zijn gelukkig nog zat andere disciplines waarbij hij prima z'n nut kan bewijzen.


Trouwens...Leuk om de nieuwe dienstfiets van de Politie is airsoft te zien.


Nu nog zien of ik eentje een tijdje kan lenen om er een holster omheen te bouwen.


 
 
Dat klopt gelukkig niet @De ouwe stomp ;)


Mijn twee 1911 Co2 pistols schieten rond de 320 fps. Enorm skirmwaardig en door de blowback erg leuk om mee te spelen.
 
@aeron als ik het goed heb was het de p5 en is dat nu de p99 geworden.

Defensie loopt nu met een Glock 17 las ik eerder vandaag (hier op het forum)
 
Nou, hier is ze dan.


Vers van de pers, nog niet gereleased in europa maar vanuit redwolf komt ze nu deze kant op.


WE SCAR-H GBBR Open Bolt

GUNT0700-1L.jpg



En omdat er maar 1 clip bij zit met een capaciteit van 31 bb's heb ik er maar 3 extra bij besteld

MAGAZINE1268-2L.jpg



Nu alleen nog even checken hoe ik de fps wat naar beneden kan schroeven voor dat ze binnen is... :)
 
@seagon


 Nice, voor fps verlaging zou je de internals eens moeten vergelijken met de m4/416/scar light van WE. Ik denk niet dat er veel verschil in zit.