Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Scope Binnen uit china!


 


2hsaq8k.jpg



2mefd5.jpg
 
@Redrum


Yep, verder niks mis mee hoor. Ben alleen een beetje purist haha
 
Mijn aanwinsten voor vandaag. Zooi originele Oekraïense Dubok BDU's inclusief een hoop zeldzame bijbehorende badges, waaronder van een intussen gesloten ruimtestation in Oekraïne
10257821_913262225407794_6952778262622189163_o.jpg
 
Mooie spullen,al dat russische en oostblokspul.


Maar ik ga toch een beetje tegengas geven met wat amerikaans geweld.


Ik heb mijn nieuwe Blackwater binnen en de finishing touch voor mijn black-opps gear,een Swiss-Arms tactical vest.


En verder nog een extra mag voor de 1911 en nog een extra high-cap voor mijn Mp5.


C9fw2ag.jpg



LwwREy8.jpg



fjvpZ2I.jpg



8CTOXhG.jpg



bxDZjDF.jpg



 
 
Leuke spulletjes @Vladimir, alleen die S&W patch is een beetje jammer als je Colt en H&K apparaten gaat gebruiken ;) hehe.


Ziet er heel netjes uit!


Alleen ben ik toch wel meer geneigd naar de Russische kant als het niet om Night/black-ops gaat
 
Leuke spulletjes @Vladimir, alleen die S&W patch is een beetje jammer als je Colt en H&K apparaten gaat gebruiken ;) hehe.

O.K. jij je zin.


Met Coltpatch vind ik toch net ff wat minder fraai.


Dat zilver van S&W doet het m gewoon.


En S&W maakt ook 1911 afgeleiden.


 
EwMRHgr.jpg
 
Hehe, ik ben het helemaal met je eens over de S&W patch :)


Hoewel... H&K rood... ;)
 
Jaja,die patch zat helaas niet bij het gratis patch-pakket dat ik bij mijn bestelling kreeg van Bunker501.


(sluikreclame)


Maar inderdaad,dat zou ook heul mooi staan.


Ik heb wel een rood lampje bij de bestelling gekregen.


Dan hang ik die wel aan het vest.


Maar nee,dat gaat weer vloeken met het Colts blauw.


AAAARRRGGGH! moeilijk allemaal.(hihi)


Nee,ik hou het wel bij de S&W patch.
 
Nou... het blauw wat je op die patch hebt is meer staal blauw, niet fel... dat gaat weer ok samen met rood maar het valt juist weer weg bij groen.


Als je fel blauw (electric blue) gebruikt bij rood dan vloekt het meer inderdaad.


algemeen, beschouw badge kleuren zoals je RGB dot scope kleuren gebruikt:

Rood = zoals urban en black camo, het is cool, standaard, gaat overal goed op behalve bij echte 0-light en felle zon condities.


Blauw = wat minder zicht baar, dus is ideaal voor low en 0-light


Groen (we slaan geel over omdat dat echt niet gebruikt wordt ookal is het een primaire kleur) = heel erg fel en kan het beste in hoog felle condities gebruikt worden.


Zover zichtbaarheid met betrekking tot dot sights, nu de vertaling naar badges:


Rood = Stoer, gevaarlijk, afschrikkend (zoals SWAT teams etc.)

Groen = Zichtbaar maar mengt in forest / daylight mits het natuurlijk niet te fel is

Blue = Minder zichtbaar maar nonchalant in low light/urban/CQB condities.


In het kort... draag wat je wilt, maar wissel de kleuren per veld waar je speelt.


Sorry Commandante... ik zal het on-topic houden voor de komende pagina ^_^
In ieder geval, goed bezig met je outfit Vlado :)
 
Muah, bedanken hoeft ook niet hoor Vlado, ik ben nogal praatgraag als ik een paar biertjes op heb ;)
 
Hahaha,wij zitten aan de rose.


Chears!


Ik heb ondertussen de Colt patch een andere bestemming gegeven.


6mKGBk0.jpg



Tis ook de case voor de 1911.


En voor mijn Beretta.
 
Vanaf vandaag in bezit van een APS M4 Guardian. Wel groot maar wel fulltime metal
 
Net van Vrienden een Originele Legerjas van de dienstplicht uit het jaar 1990 Gekregen


http://imgur.com/hDT3ZdB


Echt een Top Jas
 
Nou dan zal ik mijn aankoop hier ook maar ff aankondigen , ik heb een Tippmann M4 carbine gekocht. Foto's volgen zodra ik mijn aankoop heb opgehaald.
 
Ik heb er heel lang op lopen geilen, maar heb mezelf toch wederom een nieuw pistool voor de collectie gekocht.


 Een RWA Nighthawk GRP recon 


rwa-gbb-gp-01-0002_1_mark.jpg
 
Das een mooie Colt 1911 die je daar hebt.


Lijkt veel op mijn nieuwe speeltje weergegeven bovenaan deze bladzijde.


Hoeveel skirmwaardige replica's heb je nu Odball?


(met skirmwaardig bedoel ik dus geen veerdrukplastic op shotguns na dan)
 
1 systema ptw als main


2 TM glock 17s


KWA mp7


Bovenstaande RWA 


Tanaka revolvertje


ASG/KWA m11


 Dan heb ik ook nog een g&p stubby killer en TM detonics, maar die gebruikt mn vriendin.


 Inokatsu MK43 heb ik verkocht, komt nog iets anders (als back up voor de ptw voor terug, waarschijnlijk een AK of FAL type)


Verder heb ik nog 2 western arms 1911 en een NOVA/TM sai 1911, daar kan ik mee skirmen, maar ik heb ze gekocht voor het verzamelen.
 
Ik heb er heel lang op lopen geilen, maar heb mezelf toch wederom een nieuw pistool voor de collectie gekocht.


 Een RWA Nighthawk GRP recon 


rwa-gbb-gp-01-0002_1_mark.jpg

Mooi ding.

Is dat die colt met een echt stalen slede? Die je door zijn gewicht icm massa traagheid kan laden?
 
Ik heb dus totaal geen idee wat er bedoeld wordt met 'traagheid laden' 0_o


Maar dit is de vrijwel compleet stalen versie ja. En niet alleen de slede, maar ook het frame, outer barrel en veel andere delen (zowel extern als intern) zijn van staal.


 Was niet goedkoop (€1099) maar dan heb je wel wat. Zal te zijner tijd wel eens een review schrijven.