Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

11269725_10152742276302062_1171675675_n_zpsvndifnub.jpg



Zo, mijn laatste aankoop, vers van de pers uit Rusland, een splinternieuwe 6B34 die dienst gaat doen. Deze dingen kunnen zelfs real steel aan ( Geen heel magazijn natuurlijk :p, en beslaan, doet deze bril al helemaal niet, er zitten ventilatiegaten in.. )  
 
Nou dit wat dus mijn plannetje met Cyma shotgun. Bijgenaamd Hyena vanwege haar rare rug. haha.
Ng9dnOOl.jpg
[/img]


RnqC3l7l.jpg
[/img]


BvesUXEl.jpg
[/img]
 
@ Tri shot, ik heb dan wel geen ervaring met deze scopes, maar ik zou hem toch andersom proberen ;)
 
Het is niet de bedoeling de stock uit te klappen !  Andersom gemonteerd zie je geen red dot.
 
Omdat ik net als bij mijn Ak het meest schiet met ingeklapte stock. Dit maakt de replica wendbaarder en minder kwetsbaar in het veld.


 
 
Het is ook zo dat deze body geen rail heeft. Dus eigen werkje. Misschien dat ik hem naar voren plaats op het deel dat op de loop ligt
 
11269725_10152742276302062_1171675675_n_zpsvndifnub.jpg



Zo, mijn laatste aankoop, vers van de pers uit Rusland, een splinternieuwe 6B34 die dienst gaat doen. Deze dingen kunnen zelfs real steel aan ( Geen heel magazijn natuurlijk :p, en beslaan, doet deze bril al helemaal niet, er zitten ventilatiegaten in.. )  

gaaf man...ziet er goed uit
 
Vreemd dat je geen dot ziet via de andere kant! :eek: Je zou zeggen dat je nu via de verkeerde kant kijkt ja! :eek: 
 
M'n Splav Ossprey Track goggles beslaan dan weer wel. Dezelfde dingen die ze dragen op de krim. Vandaar dat ze wat goedkoper zijn :( Hmm, welke balaclava is dat?
 
Ik ben inderdaad expres voor de 6B34 gegaan omdat ik voor mijn gezicht echt top notch wilde gaan, dat beslaan wilde ik absoluut niet hebben, en het zit ook nog eens erg prettig op deze manier! Dan maar een paar 10'ntjes meer, liever zo als slecht zicht/ogen onbeschermd. 


Deze Balaclava is geen militaire, het is er eentje van Perrysports, van het merk Buff. Kwaliteit is net wat beter, hoefde niet per-se een Russische. Maar dat is dan ook het enigste non-real-steel. 
 
Dat is geen merk gekkie. Zo heet zo'n ding gewoon "een buff " ;)
Ik heb ze ook in multicam enzo.
 
Grappig, Ik was er van overtuigd. Dat het een synoniem was voor multipurpose achtige hoofddeksel was, wist ik, maar ik doelde op het merk BUFF® in dit geval :) 


http://www.buffusa.com/sports/


http://www.buffwear.com/


 
 
I stand corrected. Mijn excuses. Who's the "gekkie" now huh?!? ;)
Ik kende het alleen als type halswindsel.
De buffs die ik heb zijn van Condor en een naamloos merk.
 
Klopt wat merk betreft. Ik heb een Buff ( merk Buff ) voor op de motor !