Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ziet er goed uit en niet duur idd.


Ik zou wel je magazijnen er andersom in doen :p


 
 
Nu moet je ze eerst omdraaien om ze in je replica te steken. Een extra handeling, duurt langer, niet goed dus.

En zo kan er inderdaad ook vuil en water inkomen.
 
Inderdaad wat peter zeg. Maar je kan natuurlijk gewoon proberen wat het snelst en lekkerst werkt. Maar normaliter doe je ze met de vulopening naar beneden zodat je in een vloeiende beweging kan herladen.
 
Alles binnen wooh! Internals deze week upgraden, chronoen en dan uitesten op een skirm. M'n dekbed heeft wel een mooie bijpassende camo :p 
pB3Ot0O.jpg
SjY53qt.jpg
 
Mooi man. Heb m zelf ook van A&K Heb er een zwaardere veer in gezet en het ding schiet als een malle. Makkelijke replica om aan te werken !
 
Wat een ding Alexander! Heel vet :D 


@Redrum Inderdaad! Dat kan ik je echt aanraden. Je pakt ze dan aan de onderkant vast uit je pouch (er is niet meer ruimte om hem aan vast te pakken) en als je het magazijn naar de replica brengt kan je hem in dezelfde beweging in je replica stoppen. Scheelt een extra handeling zoals Peter al zegt. 
 
Nog iets meer als een week en ik heb mijn Ares Amoeba AM-13 "Honey Badger" in huis... Met dank aan Graziani Gunshop - Emmerich


a4.jpg
 
Bjorn,ik ben een klein beetje stinkend jaloers.


Wat een gaaf ding die Ares Ameube.


Ben er helemaal weg van.(van de prijs ook)


Veelste duur voor mij,dat ga ik helaas niet neerleggen voor een kunststof gun.


Maar het knagende gevoel gaat niet weg.


Verder wat spulletjes voor mijn black-ops uitrusting besteld.


NIYI9ng.jpg



Fleesjack van Dickie.


v6JDqPd.jpg



2 stuks Rip-stop broek van Mil-Tec.


2efpV2W.jpg



pU30S4t.jpg



En een paar sniper boots van Fostex.


Ze lopen zalig.
 
- originele 6B34 besteld ( Het gaat om de bril ) 

- TtsKo Summer Trousers besteld

- TtsKo Winter Trousers besteld

- TtsKo Summer jacket incl Makarov holster besteld

- Balaclava voor onder K6-3 gehaald

Plaatje van de goggles..mooi voor onder de K6-3.

ve256.jpg
        
 
AMOE-AEG-AM-014-BK-1.jpg
Dit is hem geworden, Ik werd verrast door Graziani, ik kreeg de nieuwe Ares Amoeba AM-014 BK i.p.v. de AM-013 Honeybadger. En het ding is gewoon te gek! Hij is nu pas net te koop en ben waarschijnlijk de 1e in NL die hem heeft! Ook heb ik er de Ares EFCS Fire Control computer bij gekregen waardoor ik on-the-fly de replica op Burst kan zetten of een van de ander variaties. Ook kan ik instellen of ik een 7,4 of een 11.1 gebruik. De Computer kan je ook voor alle andere Ares EFCS systemen gebruiken.


ARESEFCS.jpg



En de EFCS Ares Control unit die ik erbij heb gehad...



Nu ik er toch was, heb gelijk nog maar ff wat anders gekocht... En ja... Haters will be haters... ej bart?


invader-gear-revenger-tdu-pants-atp-multicam.jpg
invader Gear Revenger TDU pants, multicam


invader-gear-revenger-tdu-combat-shirt-atp-multica.jpg
Invader Gear Revenger TDU UBAC Shirt, MultiCam



61LMG6mKK8L._UL1500_.jpg



Invader Gear Revenger TDU FieldJacket, MultiCam


31B091ljQiL.jpg



Crye Precision MultiCam Boonie, Deze heb ik enkele weken geleden gehad van een vriend
 
Netjes Bjord, ziet er ook een stuk beter uit dan de AM-013 Honeybadger
 
ik heb ze naast elkaar gehad, en deze is veel dikker... Is de US opvolger van de MP5...


 
 
Heel vet! Dacht eerst dat die computer een PTT was toen ik alleen het plaatje zag X'D Maar waar hang je dat ding in dan? Want het lijkt best een groot apparaat te zijn? :O 
 
Hij gaat ff tussen lipo en replica, je stelt hem in en haalt hem er weer tussen uit. 4 sec. Job...