G
wat een mooie,gave en sexy spullen hebben jullie weer gekocht,helaas is myn rekening leeg,en heb nog veel wensen,aan repluca's en gear enz.
Mooi spul weer allemaal! Tippmann net even wat over gelezen. Dacht dat die dingen veel duurder waren
Ben alleen benieuwd, maar dat kan jij en zeker Bart bevestigen, of het een gezeur is om je lucht te laten bijvullen. Niet even een accu aan de stroom hangen En het skirmen met zon luchttank lijkt me ook niet ideaal. Niet alleen het gewicht maar alleen al het feit dat je replica dan aan nog een extra touwtje vast zit naast je sling.
Van de week toch maar besteld:
Tokyo marui Nightwarrior 8)
Wou al een tijdje een TM proberen en vind deze wel erg gaaf. Nu had ik hem niet echt nodig aangezien ik nog een werkende side-arm heb, maar toen ik er van de week achter kwam dat deze redelijk lastig te krijgen is, en het een limited edition betreft, heb ik hem van de week toch maar snel besteld
Wat nog lastiger te krijgen is binnen NL / EU zijn de magazijnen (1911 MEU), dus als iemand er 1 overheeft of een adresje weet, hoor ik het graag
Vandaag een Utility pouch van Viper binnen gekregen uit Engeland. .had een medium besteld, maar een large gekregen...achteraf ben ik daar wel blij mee, nu past me gele hesje erin en mijn heupflesje + wat te eten..
Hierbij het plaatje van mijn Nieuwe utility pouch