Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Dan kan je hem gewoon aan mij geven hoor Bjorn, ik kan hem eventueel wel komen halen...
 
Van de week toch maar besteld:


Tokyo marui Nightwarrior  8)


Wou al een tijdje een TM proberen en vind deze wel erg gaaf. Nu had ik hem niet echt nodig aangezien ik nog een werkende side-arm heb, maar toen ik er van de week achter kwam dat deze redelijk lastig te krijgen is, en het een limited edition betreft, heb ik hem van de week toch maar snel besteld :D 


Wat nog lastiger te krijgen is binnen NL / EU  zijn de magazijnen (1911 MEU), dus als iemand er 1 overheeft of een adresje weet, hoor ik het graag :p


 


 


tokyo-marui-night-warrior-gbb-600x600_1.jpg
 
wat een mooie,gave en sexy spullen hebben jullie weer gekocht,helaas is myn rekening leeg,en heb nog veel wensen,aan repluca's en gear enz.
 
Mooi spul weer allemaal! Tippmann net even wat over gelezen. Dacht dat die dingen veel duurder waren :eek: :eek: :eek: 


Ben alleen benieuwd, maar dat kan jij en zeker Bart bevestigen, of het een gezeur is om je lucht te laten bijvullen. Niet even een accu aan de stroom hangen ;) En het skirmen met zon luchttank lijkt me ook niet ideaal. Niet alleen het gewicht maar alleen al het feit dat je replica dan aan nog een extra touwtje vast zit naast je sling. 
 
Volgens mij als je een microbore touwtje pakt valt dat ook wel mee.


De gemiddelde sling is dikker/breeder.
 
wat een mooie,gave en sexy spullen hebben jullie weer gekocht,helaas is myn rekening leeg,en heb nog veel wensen,aan repluca's en gear enz.

Jaja vrouwtjelief maar ondertussen.


Laat de boys eens wat foto's zien van je nieuwe vest en replica?


Ik kan het niet doen voor je want ik ben mijn spullen aan het inpakken voor mijn werk. 
 
Mooi spul weer allemaal! Tippmann net even wat over gelezen. Dacht dat die dingen veel duurder waren :eek: :eek: :eek: 


Ben alleen benieuwd, maar dat kan jij en zeker Bart bevestigen, of het een gezeur is om je lucht te laten bijvullen. Niet even een accu aan de stroom hangen ;) En het skirmen met zon luchttank lijkt me ook niet ideaal. Niet alleen het gewicht maar alleen al het feit dat je replica dan aan nog een extra touwtje vast zit naast je sling. 


 

De tank die ik had was 1.7kg, ik had daarnaast ook nog eens een camelbag in m'n rugzak zitten, dus ik merkte het wel een beetje. Ik krijg echter bij m'n P* een carbon fles die 1kg weegt, dus dat scheelt weer gewicht. Bijvullen kan gewoon bij duikwinkels en zal variëren tussen 3-6 euro voor een fles. Je kan eventueel altijd een duikfles van 12 liter kopen en die vullen voor 10 euro. Uit mijn fles zou ik +-4000 schoten kunnen halen, wat dus waarschijnlijk neerkomt op 1 fles per 2 skirms. Van de slang merk je echt helemaal niks, ben zelf nergens achter blijven hangen o.i.d.
 
Van de week toch maar besteld:


Tokyo marui Nightwarrior  8)


Wou al een tijdje een TM proberen en vind deze wel erg gaaf. Nu had ik hem niet echt nodig aangezien ik nog een werkende side-arm heb, maar toen ik er van de week achter kwam dat deze redelijk lastig te krijgen is, en het een limited edition betreft, heb ik hem van de week toch maar snel besteld :D 


Wat nog lastiger te krijgen is binnen NL / EU  zijn de magazijnen (1911 MEU), dus als iemand er 1 overheeft of een adresje weet, hoor ik het graag :p


 


 


 

Check dit eens uit?


 http://www.airsoftzone.com/p/en/Magazine-M1911-MEU-Co2-24rds-KJ-Works/13294/1206/


Er staat een koe bij (meu) dus.....maarrrrr,ik weet niet zeker of dat ook daadwerkelijk in een TM gaat passen.


Maar vraag het die webverkopers maar zou ik zo zeggen.


Nee heb je,ja kan je krijgen.


Vooruit,nog zo'n wijsheid dan; De domste vraag die je kan stellen is de vraag die je NIET gesteld hebt.


Succes.
 
Bedankt voor de input Vlad, echter is dit een CO2 magazijn, en aangezien Tokyo Marui replica's van veel plastic achtig spul zijn gemaakt, ga ik dit maar niet proberen :O    (denk ook niet dat ze passen)


WE schijnt compatible te zijn, maar dat kom je op extended mags, en dat vind ik geen porem :| Dus bijvoorkeur TM eigen magz binnen de EU



EDIT:
zelf inmiddels wat gevonden:
http://www.airsofteire.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=305&category_id=202&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

EDIT 2 WTF:
Flat fees apply for all these destinations, ranging from €23.50 to €35.50 depending on the country.
Dat wordt een duur magazijn :(
 
Unit 13 handelt ook in Marui, gewone Marui 1911 magazijnen passen trouwens ook.
 
Waar zal ik eens beginnen, heb nog geen skirm gespeeld maar al wel een gigantische bundel besteld ( Op de replica na )


 


Invader gear Combat shirt Revenger TDU.


Invader gear pants Revenger TDU.


Invader gear Raptor Gloves black.


101 inc PR.Tactical boots Recon (Zwart)


Tactical vest Predator Digi WDL


Camel bag extreme woodland camo


101 inc Mich fast helm DTC/Multicamo


Knie beschermers neoprene groen


Elleboog beschermers neoprene groen


101 inc Tactical assault bril ANSI groen


Fostex airsoft beschermingsmasker multi camo


Tropenkoppel U.S. groen


Arafat sjaal zwart/groen


En een gel target om thuis wat te oefenen zodra ik mijn replica kan bestellen


 


 
 
Morgen lekker naar Charleroi voor een CQB trainingsweekendje van Project Gecko dus in de aanloop er naartoe nog maar ff wat dingen aangeschaft :)


Bij Reload Airsoft:


Claw Gear Baselayer Short Sleeve Shirt Black 


Claw Gear Baselayer Long Sleeve Shirt Black


Claw Gear Stalker Mk.III Pants Black


Hex schroevendraaier 3mm


6x G&G M4 Midcap Magazijn 120rds Black


6x Element Floorplates


 


En bij Airsoftshop Europe:


G&P Troy Battle


FMA FVG Foregrip Black


Pirate Arms LiPo 7.4V 1100mAh 15C Stick


M4%20family_zpsgc01c4mp.jpg
De Troy Battle is de bovenste, de M4 Cracker had ik al :D


 
 
Vandaag een Utility pouch van Viper binnen gekregen uit Engeland. .had een medium besteld, maar een large gekregen...achteraf ben ik daar wel blij mee, nu past me gele hesje erin en mijn heupflesje + wat te eten..
 
Mijn Airsoft tenue voor de introdag maar eens samengesteld..Misschien komt er na het marktbezoek nog wel wat bij!

Dubok TtsKo, Lifchik Type 2 incl. VOG riem.
 


10422553_894311657302851_8549722774602036405_n.jpg