Mijn meest recente aankopen.
Tm mws m4a1 gbbr
Tm mws mags
Stalker concave nub (messing)
Anti fog gogle (mask solutions)
Tm mws m4a1 gbbr
Tm mws mags
Stalker concave nub (messing)
Anti fog gogle (mask solutions)
https://www.3dprintingwestland.nl/nais, waar heb je die gevonden? zoek een nieuwe sinds mijn oude is afgebroken en mijn vorige verkoper niet meer bestaat (qtac)
Yes!
Met daarin een Angel Custom P90 stock extension zodat ik meer ruimte heb voor accu's.
Hoe bevalt deze?Ik heb een nieuwe sidearms de ssp5 met accessoires.
Ik ben er tot nu toe tevreden mee. Nog geen problemen onder vonden.Hoe bevalt deze?
Die laatste kun je ook voor een oude Nederlandse loadout gebruikenVoor bij de Russische loadout een nieuwe WE Makarov aangeschaft.
Bekijk bijlage 4051
En voor bij de Libanese (don't ask waarom) een WE FN Hi-Power.
Bekijk bijlage 4052
Die laatste kun je ook voor een oude Nederlandse loadout gebruiken
Mvg Roy aka Smitty
Al eens bij douwes dump geweest om een nieuwe aan te laten meten???Mijn laatste poging om mijn oude groene tenue te passen was geen succes (zacht uitgedrukt). Heb nu 30 jaar later een veel te dynamisch lichaam in vergelijking met 30 jaar geleden.
KL woodland, KL 3 color desert, KL Multicam en KL NFPIk heb inmiddels zoveel uniformen dat ik eerst maar even ophoud met nog meer dans tenuen erbij te halen. Hoewel ik wel een eigen variant heb op het olive drab uniform. Maar om je een idee te geven: KL woodland, WZ93 Pools, U.S. tigerstripe, Russisch digital flora, realtree, M93 Servisch, Servisch mountain pattern, multicam, zwart en olive drab. Kan alle kanten dus op.