KL woodland, KL 3 color desert, KL Multicam en KL NFP
Om er een paar op te noemen
Mvg Roy
NFP is onderweg.
KL woodland, KL 3 color desert, KL Multicam en KL NFP
Om er een paar op te noemen
Mvg Roy
Eindelijk mijn NFP danstenue compleet binnen. Tevens een Bosnisch-Servisch tiger stripe broek en een nieuw combat shirt in OD met heel veel beschermstukken in schouders en ellebogen (opa wordt ouder).
Bij wie ben jij wezen shoppen???
Mvg Roy aka Smitty
Je had Noorloos of NLtactical kunnen proberen.Bij iemand die er maanden over doet om een NFP broek te leveren.
De Bosnisch Servische broek uit Bosnië en het shirt uit Duitsland.
De NFP komt van Noorloos. Eerst de broek bestelt en toen het jasje. Jasje duurde een maand en de broek ongeveer 2,5 maanden. Doen we dus niet weer daar bestellen.Je had Noorloos of NLtactical kunnen proberen.
Die hebben ook NFP spul
Mvg Roy
Had de broek binnen 2 dagen binnenDe NFP komt van Noorloos. Eerst de broek bestelt en toen het jasje. Jasje duurde een maand en de broek ongeveer 2,5 maanden. Doen we dus niet weer daar bestellen.
Had de broek binnen 2 dagen binnen
Dat was trouwens de gewone broek niet de ops broek.
Die had ik van NLtactical.
Kloppen de kleuren van het jasje een beetje tov de originele combat shirt??
Juist na een paar keer wassen vloeien de kleuren van NFP door elkaar heen en werkt het goedHeb zelf ook de normale broek. De kleuren kloppen inderdaad aardig maar na een keer testen in het veld ben ik er geen groot fan van.
Voor de laatste skirm wat patches van Wagner geritseld dus we lopen momenteel meer in het Russisch rond.
Juist na een paar keer wassen vloeien de kleuren van NFP door elkaar heen en werkt het goed
Dat het niet je voorkeur heeft, geeft toch niet??
Iedereen speelt graag in wat hij of zij het liefste heeft.
Gelukkig wel, anders zou het een eentonige bedoeling worden
Mvg Roy