Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Peter
Ik heb eerst nog een TTD 1 part 2 staan op komende Zondag. Ik weet nog goed de eerste TTD op 3 augustus, ik voel de spierpijn als ik er weer aan denk :p
Daarna wil ik graag de nieuwe CQB proberen in Zuid-Holland en misschien na de misser van de eerste keer nog een keer CQB in Arnhem.
Op 7 September btw ook nog de Airsoft markt bij Almere-Buiten!
En ik ben ondertussen in mijn vrije tijd bezig voor ACN, wordt een leuke verrasing!
 
Tof Danny! Leuk om je daar ook te zien en te spreken :D Ik ben aan het marshallen maar heb afhankelijk van de drukte, om het uur vrij ;)
 
Ik moet binnenkort ook weer eens met ACN mee.
Zoals Danny ook eerst TTD1 Dag2, 2 dagen voor TTD 2 (5 en 26 Okt) staan nu ook al ingepland.

Maar goed dat ik naast airsoft nog train, niet al te veel last van spierpijn hèhè.
 
Met het wegdoen van een 3-tal replica's (G&G M16A3, Golden AKS-74UN en Umarex UMP) was het even tijd om het gat tussen mijn Scar-H (soort van SSR nu) en KAC PDW op te vullen. 
Oftewel een carbine length replica moest er komen en gekozen voor de G&G GK5C. Nu nog wachten tot hij binnenkomt.
579011_10152211730815557_424161928_n.jpg
 
Jij ook al? Is nu al de 3e die ik zie. :p 
Is er dan ook echt niemand geïnteresseerd in de ASG Scorpion Evo 3 A1?  Ben echt benieuwd hoe die is.
Maar het is wel een verdomd mooie replica. Nu nog een angled foregrip, silencer, eotech met 3x magnifer erop en het is a la battlefield 4 haha.
 
Jij ook al? Is nu al de 3e die ik zie. :p 
Is er dan ook echt niemand geïnteresseerd in de ASG Scorpion Evo 3 A1?  Ben echt benieuwd hoe die is.
Maar het is wel een verdomd mooie replica. Nu nog een angled foregrip, silencer, eotech met 3x magnifer erop en het is a la battlefield 4 haha.


Ik heb al een korte race rakker (KAC PDW) dus een Evo 3 heb ik niet nodig.
Verder:- Angle foregrip -> Nee, ben geen fan van die dingen- Silencer -> Nee, dan is hij weer te lang- Eotech -> Nee, mijn eotech is pas verkocht.- 3x magnifier -> Nee, ben geen fan van die dingen
Wat er wel mee gaat gebeuren is nog deels onbekend, maar beetje uniek zal hij wel worden. 
 
 
<blockquote rel="Mobius001">Jij ook al? Is nu al de 3e die ik zie. :p 
Is er dan ook echt niemand geïnteresseerd in de ASG Scorpion Evo 3 A1?  Ben echt benieuwd hoe die is.
Maar het is wel een verdomd mooie replica. Nu nog een angled foregrip, silencer, eotech met 3x magnifer erop en het is a la battlefield 4 haha.


Ik heb al een korte race rakker (KAC PDW) dus een Evo 3 heb ik niet nodig.
Verder:- Angle foregrip -> Nee, ben geen fan van die dingen- Silencer -> Nee, dan is hij weer te lang- Eotech -> Nee, mijn eotech is pas verkocht.- 3x magnifier -> Nee, ben geen fan van die dingen
Wat er wel mee gaat gebeuren is nog deels onbekend, maar beetje uniek zal hij wel worden. </blockquote>

Was ook een grapje over al die accessoires aangezien de GK5C meestal word geassocieerd met Battlefield 4 ;)
 
GK5C ken ik idd van Battlefield en een losse topic op 't Project Reality forum waar ik de Zweden er mee zag lopen. Erg mooi apparaat, ben zelf alleen geen fan van de afwerking van de kolf bij de airsoft replica. 
Ik had vroeger een speelgoedkraan die dezelfde kleur en hetzelfde patroon had, in mijn gedachten dan tenminste :p Misschien ooit, dat ik ook een GK5C zou willen en dan de stock ga vervangen gehehe! 
 
Jij ook al? Is nu al de 3e die ik zie. :p 
Is er dan ook echt niemand geïnteresseerd in de ASG Scorpion Evo 3 A1?  Ben echt benieuwd hoe die is.

Jawel ik :D haha zit al een tijdje op te aarzen.Stubby grip, silencer, green laser en gewoon iron sights rocken a la BF4!
 
Is er dan ook echt niemand geïnteresseerd in de ASG Scorpion Evo 3 A1?  

Ow zeker wel... Alleen is hij nog zo verrekte prijzig.  Van de week hebben we een bestelling bij U13 gedaan, en als gratis extra de ASG Scorpion folder mee laten komen, om zo meer ins- en outs te weten te komen :)


Uiteindelijk komt deze er vast wel. Alleen wachten we eerst de reviews van anderen af.
 
Er staan wel een paar leuke filmpjes over de scorpion op internet maar inderdaad de prijs vind ik wel een beetje belachelijk. Je krijgt er wel wat voor maar dan nog, is toch nog 490 euro en dan heb je maar 1 magazijn, voor de rest echt helemaal niks.

Gister even snel al die nieuwe accessoires op gezet en wauw dat ding is echt gigantisch geworden haha!
Ziet er wel heel vet uit alleen jammer dat de peq-box eerder donker bruin is dan tan maar ik stoor er niet aan.
Nu nog even wat opmeten en misschien wel de bolt upgraden met r-hop/m nub + innerbarrel! :D
 
Besteld en zit met smart te wachten op:
1x Lonex A2, torque motor.2x Magpull PTS PMAG 120rnd1x Prometheus steel, 6.03 precision barrel1x Prometheus M110 spring
Ook is mijn eerdere ASCU v2 Gen 3+ binnengekomen en ingebouwd......drop in mosfet my ass. Gelukkig werkt hij en review ga ik nog posten met foto's en misschien een filmpje als ik dat voor elkaar krijg.
 
Besteld en zit met smart te wachten op:
1x Lonex A2, torque motor.2x Magpull PTS PMAG 120rnd1x Prometheus steel, 6.03 precision barrel1x Prometheus M110 spring
Ook is mijn eerdere ASCU v2 Gen 3+ binnengekomen en ingebouwd......drop in mosfet my ass. Gelukkig werkt hij en review ga ik nog posten met foto's en misschien een filmpje als ik dat voor elkaar krijg.

<font face="Arial, Verdana" size="2">Oeh nice! Welke Replica ben je eigenlijk aan het versleutelen?</font>
<div><font face="Arial, Verdana" size="2">Zelf heb ik ook niet stilgezeten ik heb sinds een maand dit erbij: </font>
2h2drms.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik heb: </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Mp 5 (Cyma CM.041B)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">6 x Midcaps voor  Mp 5</font><font face="Arial, Verdana" size="2">R hop, Red dot en P*star op/in de Mp 5</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Warrior cargo pack (Voor de luchttank)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Emerson Fast Helmet OD</font><font face="Arial, Verdana" size="2">ContourROAM2 </font><font face="Arial, Verdana" size="2">Powerbank voor de Contour </font><font face="Arial, Verdana" size="2">Meshmask voor het koppen van bb's</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Een battlebelt met daaraan: 1 x Triple leg pouch voor Mp 5 mags, 1 dummy knife, 1 dump pouch, 1 radio pouch (thanks Bart :) </font></div>
 
Hmmm... op de airsoftmarkt afgelopen zondag een Baofeng UV-82 Dual Band/Dual Watch/Dual PTT Porto aangeschaft
BAOFENG-UV-82-8W-128Ch-VHF-UHF-136-174-400-520Mhz-Dual-Band-W-LED-Flashlight.jpg
.
920797431_479.jpg
 
Zo'n Baofeng zou ik ook nog wel eens willen.

Zelf een AN PEQ 15 en breaklights gehaald.
 
@Robin,
Het is nog een hele oude CA m15a4 SPC proline, maar ik ben bang dat er weinig origineel meer aan is.Volgens mij alleen de bushings en gears van binnen nog orgineel en de upper en lower receiver shell de rest is allemaal vervangen.
Paar dagen geleden focso verf besteld om het geheel te gaan verven en er toch mijn eigen draai aan te geven. Ik zit nog op alle spullen te wachten dus als ik alles binnen heb ga ik een before and after maken, een review van de ASCU v2 gen3+ en ik hoop ook mijn nieuwe red dot. 
Op dit moment zit ik heel erg te kijken naar het installeren van een R-hop aangezien ik nog met een "oude" H-nub werk en die bevalt me prima. Heeft iemand hier ervaring mee met het installeren en is dit lastig? 
 
@Tweeq,

Ja heb ervaring met r-hop, het KAN heel makkelijk zijn mits je de de goede tools hebt en weet wat je(moet doen) doet. :)Zijn genoeg topic's over te vinden.