Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Grasmat Bij een Engelse dumpstore die op de Wapenbeurs Oostende stond.
http://www.armyandnavycambridge.co.uk/
Er bestaan drie varianten van MTP (ookwel Multi Terrain Pattern)
1e variant was CS95 (Combat System 95)
2e variant is Personal Combat System of PCS
3e variant is de Mark3 welke nu verstrekt word, aangevuld met PCS. Bij de UBAC shirts zijn de CS95 en de PCS varianten, het shirtgedeelten Coyote bruin en bij de nieuwe mark3 grijsgroen
Let op! Er zijn ook 3 typen uniformen beschikbaar:
Hot Temperature, Heel dun en licht en warmte regulerend, houd insectensteken en beten tegen, maar de brandnetels kunnen er heel soms doorheen komen (zijn miniscule naaldjes). Eigenlijk bedoeld voor gebieden als Afghanistan
Moderate Temperature: Iets dikker, dikte gelijk aan de NL gevechtspakken. Bedoeld voor Europees klimaat en omgeving. Alles wat dikker maar dus ook zwaarder.
Cold Temperature: Dit zijn echte dikke pakken, bedoeld voor onderandere winter en Noord-Europa. Dit kan hele dikke kleding zijn maar ook bijvoorbeeld een Onderlaag voor onder een PCS of Mark3 Moderate pak.
De gevechtsvesten die gedragen worden door de engelsen zijn van het type Osprey Mark 4 en bestaan uit 2 delen, een vest en een losse gordel, deze word een Cumberband genoemd welke om het vest heen gaat en daar worden de Pouches op geregen. 
De Britse Para's dragen ook vaak nog een Battlebelt eronder met een Yoke (Bretels) Waar nog meer pouches en pistool holster op gaan
$(KGrHqV,!oEFIJZc5HEwBSEngD5y8w~~60_35.JPG

Osprey Mk4 Body Armor met cumberband
mtp-plce-yoke.jpg

PLCE Belt met Yoke.
De volgorde van dragen is: Gevechtstenue, daarover de Belt met Yoke, dan de Osprey Mk4 Body armor, Daaroverheen weer de Cumberband. Ook kan elk van de items ook gescheiden van elkaar gedragen worden.
Afhankelijk van de Functie dragen de meeste britse militairen een Mk6A of een MK7 helm. SAS loopt ook soms met de Rabintex helm














<span style="text-decoration: underline;">
</span>
 
@Slaydo Waar heb je die Gunclip vandaan als ik vtagen mag? Ziet er goed uit. ;)
 
Ik heb em op ebay gekocht. Zwart was goedkoper maar deze is waaaay cooler.
 
@Peter Ik heb die van mij bij Taiwangun gehaald voor $15. Ben er erg tevreden over, wel jammer dat ze er niet bij hadden gezet dat ie niet voor de G18c geschikt is maar daar wist mijn dremel wel raad op. :p
linkje 
 
@Grasmat, nice dat je de L85 hebt :)
Het word ondertussen toch echt tijd dat Jan voor op het forum een L85 badge gaat introduceren  :p
 
Ik vind het wel echt tof dat die badges toch nog best leven op het forum <3 Bull-pup badge! Grappig idee! Eens even over na denken ^_^ 
 
BWAHAHA en dan staan er 4 verschillende postbodes voor de deur met dit vvv 
<div>
DSC_0136.JPG

</div>
Nou ok dan, niet met z'n 4 tegelijk maar wel dat de een net 10min weg is voordat de ander kwam :p
 
@Ties watvoor voeding heb je voor je lader? En waar heb je hem vandaaan gehaald?
 
@Grasmat ik heb m van hobbyking en als voeding gebruik ik die van mijn Wii.. ghehe 
 
Vandaag besteld Phantom Tactical Goggles en zaterdag ophalen. kijken of dit beter zit met bril. (brildrager)
http://static.bbbaas.nl/Files/2/52000/52913/ProductPhotos/Medium/112912357.jpg

Gisteren opgehaald bril past er goed in vriendelijke gast van BBBaas.

<font face="Arial, Verdana" size="2">https://www.dropbox.com/s/xk97g00116o3nn4/2014-10-19%2010.49.00.jpg?dl=0</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">https://www.dropbox.com/s/ma2wc2enjcrjr1g/2014-10-19%2010.49.24.jpg?dl=0
</font>
 
@Venlonaer Het zijn ultimate tactical 'future' pads, ze zitten ok-ish voor 8 eurie, niet echt chill als je hurkt.
 
Vandaag eindelijk me pakketje uit china ontvange, duurde nogal lang i.v.m. Chinees nieuwjaar.

nbxmkn1401366969907.jpg

Samen met:
vaihme1367896179151.jpg

Geeft perfecte combo voor niet al te veel geld, er word 1300 lumen aangegeven
vanavond maar ff testen op de buren.

Wel handig dat de bijgevoegde lader een engelse aansluiting heeft. :$

Verder nog karabijnhaken en neonstick aangeschaft puur voor tacticool.
 
@Ties weet jij toevallig watvoor plug je nodig hebt? Wat de naam daarvan is
 
Vandaag eindelijk me pakketje uit china ontvange, duurde nogal lang i.v.m. Chinees nieuwjaar.

nbxmkn1401366969907.jpg

Samen met:
vaihme1367896179151.jpg

Geeft perfecte combo voor niet al te veel geld, er word 1300 lumen aangegeven
vanavond maar ff testen op de buren.

Wel handig dat de bijgevoegde lader een engelse aansluiting heeft. :$

Verder nog karabijnhaken en neonstick aangeschaft puur voor tacticool.


Chinees nieuwjaar? hmm dat duurde wel heel lang dan! Chinees nieuwjaar was namelijk op 31 januari 2014 ;-)

1300 lumen?! ik vindt mijn ultrafire 600 lumen al fel en andere mensen tijdens CQB ook... :p