Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Hoi Ties,
Ik zoek me al redelijk suf op inet, en heb idd al veel gevonden. Ik ben bang dat ik ondertussen meer videomateriaal gekeken heb dan tijd die ik nodig heb om het echt zelf te gaan doen. 
Ik ga nog ff verder op onderzoek uit en ben benieuwd, mocht het me lukken ill let u know.
Grz, tweeq-out
 
Real steel PK-01v uit Rusland. Hoort dus eigenlijk op een echte AK ipv een replica haha.
LmrqNgg.jpg
 
Nice!
Hier: Meer breaklights, een Emerson Fast en bijbehorende headlight.
 
Mijn nieuwe UK Army MTP outfit
image_2370.png

UK Army Issue MARK3 UBAC Shirt, MTP Camo, Hot weather
mtp-pcs-shirt-lge.jpg

UK Army issue PCS Combat Shirt, MTP Camo, Hot weather
helikon_pcs_trousers_mp_1a.jpg

UK Army issue PCS Combat Trousers, MTP Camo, Hot weather
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Toch maar besloten om er een andere RIS erop te zetten! En deze word ook gelijk geplaatst door ReloadAirsoft (kan het niet vaak genoeg zeggen maar man man man wat een TOP winkel!). Even een mailtje naar hun gestuurd met betrekking tot wat de mogelijkheden zijn en binnen een paar uur een mail terug met een lijstje van RIS mogelijkheden! Account gemaakt op de site en gelijk een mail terug gehad met de offerte! Eventjes iets overgemaakt wat ik nu dus niet meer heb, iets wat geld heet? Dus nu maar weer afwachten!</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">Madbull Daniel Defense Lite Rail 12 inch</font>

<font face="Arial, Verdana" size="2">
MB-DD12-L-1L.jpg
</font>
 
Eerste replica komt er uiteindelijk aan! Tokyo Marui Scar-L! Duizendmaal dank aan Bart voor het helpen van welke batterijen en oplader goed geschikt zijn!
 
Eerste replica komt er uiteindelijk aan! Tokyo Marui Scar-L! Duizendmaal dank aan Bart voor het helpen van welke batterijen en oplader goed geschikt zijn!

De SCAR familie is aan het groeien!
 
Ik heb vandaag mijn Glock 18c van Cyma binnen gekregen.
dit is een AEP.

meesterlijk apparaat,schiet leuk en op full auto echt geweldig en snel.

ook had ik er een extra magazijn en een beenholster er bij besteld,en deze ook nu binnen.

Geweldig dat Twinfromhell voor me wou bestellen,en ik ben nu van mijn Standpunt af.

voortaan bestel ik ook uit Polen.
Mooi goedkoop en snel geleverd.
 
Yay mijn invader gear ranger combat broek(ATP) is binnen, hopelijk is de jas er ook voor komend weekeind. :D
 
Al praktisch een jaar voor aan het sparen, gisteren officieel aangekondigd en zojuist aangeschaft.
2000550365.jpeg

<div>
</div>
 
Wauw! Coole aankoop Hogader! Ben benieuwd naar je toekomstige video's ^_^ 
 
@Bjorn Groen, waar heb jij die MTP camo vandaag gehaald. Dat zou wel goed bij mijn l85a2 passen :)<span style="text-decoration: underline;">
<span style="" id="MentionsLookupHolder1412754575412"></span></span>
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Momenteel in de bestelling staan bij Fire Support UK!</font>
- 4x Tokyo Marui SCAR-H realcap (90 rounds)<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.fire-support.co.uk/product/marui-recoil-aeg-normal-magazine-scar-heavy-black-90-rnd</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- Gbase Elcan Specter DR 4x zoom (non switchable) - Replica</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.fire-support.co.uk/product/gbase-new-improved-elcan-spector-dr-4x-illuminated-mil-dot-scope-black
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Total prijs, 350 euries!!!</font>
 
Had je niet even kunnen melden op de facebook chat? Ik wil nog TM highcaps hebben ^_*
 
Had je niet even kunnen melden op de facebook chat? Ik wil nog TM highcaps hebben ^_*

Ik ben helaas geen ACN Lid (nog niet) :D Zodoende heb ik dus ook geen toegang tot de ACN Facebook chat :)