Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ja als het een goeie deal is dan zou het me ook niet boeien of het nou met stubby was of rail XD. Ziet er vet uit :).
 
Deze week binnen gekregen:
Mijn Tokyo Marui AUG High Cycle Tan en een Nuprol holster voor mijn Tokyo Marui Desert Warrior. Helaas wel mijn rail moeten demonteren om het te laten passen. Had het gevoel dat hij bijna paste. Misschien in de toekomst eens met de vijl of dremel in de weer gaan.

20160609_184316_HDR.jpg

20160610_202138_HDR.jpg
 
Nieuwe Camelbak besteld
Mil-spec antidote 3 liter short
Ook een insulator er bij besteld om het water koel te houden.

Binnenkort ben ik ook trotse eigenaar van een Sprinter Custom viper pro (assault) ghillie met cape add-on in A-TACS FG inclusief burlap en nazending van hun evo synthetic dressing.
 
Geen foto! Maar:

1) 4x G&G 120's (voor een totaal van 6)
2) Vertical Grip
3) Sling
4) Batcase

Helemaal klaar om hard te gaan aanstaande zondag bij B&A!

Apparaat had ik al liggen - nieuwe Tippmann. Die kan ik nu ook degelijk vervoeren!

Thanks Airsoftwinkel.nl voor het nog leveren voor het weekend en het fijne ontvangst vorige week donderdag in de winkel! Mocht iemand eens in de buurt zijn: zeker leuk om binnen te lopen en een bakje koffie te doen.
 
laag.jpg


Aangezien m'n ouwe plaatje niet meer up-to-date was.

(grote versie)

http://s33.postimg.org/jc40l7gpb/laag.jpg
 
Zal ook eens even een lijstje maken waar mijn geld naar verdwenen is :smiley:

- Umarex H&K 416 CQB
- Commando Chest Tactical Vest – ATC FG
- Combat Uniform Set - ATC FG
- V-TAC Sierra-Grey
- Mesh masker - OD
- Mechanix FastFit Covert
- Emerson MICH 2002 Black
- 6x Amoeba Ares M4 Mid Cap

Dat was het wel zo'n beetje, aardige set maar ook erg blij mee :smile:
 
na een hoop ergernis over brekende magazijnvoetjes van mijn CZ P-09 en de slechte (slecht als in NIET) verkrijgbare replacements hiervan.... eindelijk een adresje gevonden in taiwan die ze maakt in aluminium :p dus gelijk 5 stuks besteld.

IMG_0955_zpsqtoslyhv.jpg
 
Eindelijk pasje binnen en de replicas, en een berg gear die grotendeels door de baas is betaald dus had mazzel.

Specna Arms SA B02
Walther P99 extra kit
5 High Caps
5 midcaps
M100 veer
Laser
3 dot reddot
Scope protector
Olight zaklamp + switch en mount
Front grip

Gear:
Chest Rig van NL defensie in OD
Camel Bag rugzak OD
14 pouches OD (had ik al voor mijn werk besteld)
Beenholster OD
Politie knie en elleboogbeschermers (zwart)

Voor binnen:
UBAC marpat
Broek Marpat
Kmar handschoenen zwart (had ik al)
Mich Fast Helm Zwart
Airsoftmasker Zwart

Voor buiten:
Mandrake FG broek met kniebeschermers, shirt, jas en pet.
Kmar handschoenen woodland
Mesh masker OD
Bril

Er moet nog meer komen: scope met zaklamp en laser in 1, en een camerasysteem,en de hop up en barrel.

En ik ben vast nog wat dingen vergeten.

Ik heb een handicap met mijn lichaam, maat XXXL is bijna nergens te krijgen, dus kon kiezen uit OD, OD en OD, dus het werd OD. Maar het past goed bij de Mandrake en bij de Marpat dus komt wel goed uit.

Ik heb een helm voor binnen want al een paar keer een headshot van heel dichtbij ontvangen.
 
Bedankt @Vladimir. Ik heb geluk met de positie waar ik in verkeer.

Een voorbeeld is de mandrake camo. Mocht het patroon effectief zijn op de werkvloer dan laten we een aantal sets in nomex produceren voor tijdens de exotischere locaties. Het zelfde geld voor de scopes, lasers, zaklampen en pouches, eerst testen en dan in bulk kopen voor de werkvloer.

De replicas worden een gedeelte vergoed ivm oefenscenarios. Bevalt de replica dan gaan we ze inzetten tijdens trainingen. Werkt beter dan paintballs of.losse flodders. Moest wel een M4 zijn want die hoort bij de standaard werkkleding. De sidearm is puur voor mezelf :wink:
 
Zolang je die laser lekker thuis laat op skirms vind ik het een hele mooie beginners set.

Edit: of de laser niet gebruikt :wink:
 
Ik zal de lasers niet op skirms gebruiken. Beloofd.

(Er komt ook een nieuwe IR laser, kan mooi samen met de NVG die ik al heb)

Gelijk een vraag: mogen NVGs of FLIRs gebruikt mogen? Of is dat een oneerlijk voordeel?
 
Dat mag zeker jorst.
Of je het risico wil lopen dat er een bb op kom is een ander verhaal.
Maar ja het mag wel.
 
@RoelTheWorld
Is dit een ghillie die over je jas heengaat of is het een jas met ghillie er aan vast?
 
dj;23643 zei:
@RoelTheWorld
Is dit een ghillie die over je jas heengaat of is het een jas met ghillie er aan vast?

dat is volgens mij een soort cape achtige ghillie,
alleen is dat specifieke model niet meer te koop volgens mij, ik ben er zelf ook naar opzoek.
 
@Peter voor de sidewinder zijn er inderdaad van die adapters te bestellen....bij mijn adapter klik je hem wel vast...