Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

dj;23643 zei:
@RoelTheWorld
Is dit een ghillie die over je jas heengaat of is het een jas met ghillie er aan vast?

Het is gewoon een cape die je over je schouders hangt en met een gesp vastmaakt bij je borst.


robin97;23651 zei:
dj;23643 zei:
@RoelTheWorld
Is dit een ghillie die over je jas heengaat of is het een jas met ghillie er aan vast?

dat is volgens mij een soort cape achtige ghillie,
alleen is dat specifieke model niet meer te koop volgens mij, ik ben er zelf ook naar opzoek.

Heb net even voor je gekeken, en het klopt inderdaad dat het model wat ik heb niet meer beschikbaar is. Ze hebben zo te zien bij SC-Ghillie hun hele assortiment omgegooit.

Maar ik zou sowieso aanraden om er eentje met mouwen te halen, omdat die ik heb toch een beetje naar beneden zakt waardoor de gesp tegen je keel aan gaat drukken. Ik kon het gelukkig verhelpen door de gesp onder mijn PTT te klemmen.
 
Gister even naar lanaken gereden, pff takke eind van anderhalf uur in de auto maar het is het waard. Goede winkel, je moet even wachten voordat je aan de beurt bent, maar ze nemen voor iedereen uitgebreid de tijd om je de hele replica te laten testen tot het schieten aan toe zodat je meteen je hele replica goed kent. Nou was het voor mij niet per se nodig omdat ik toch alles online lees en goed weet wat ik wil hebben maar voor mij maat die zijn eerste ging halen was dit wel beter. Daarnaast waren ze zo aardig om mij nog te laten schieten met de ASG Mac 11 en MP9 die ik niet ging kopen, echter liep dat wat minder af omdat beide replica's volledig stopte met werken na een paar test schoten en ook achter werden gelegd voor reparatie :eek: . Ach ja altijd beter dan dat ze hem terug zetten en doen alsof er niks aan de hand was.

Uiteindelijk hebben we beide een ICS Uk1r gehaald, een hele vette replica die ook strak schiet out the box, tegenwoordig rear wired en met standaard metalen hop up en natuurlijk split gearbox, wat echt een stuk makkelijker is voor tech werk en spring changes.
 
Metalen hop-up?
Ik denk dat je de hop-up chamber bedoeld.
Ik heb wel eens een pistool gekocht waar een metalen hop-up in bleek te zitten in plaats van rubber of silicone maar dat is toch niet echt geweldig.

qbqOrej.jpg


:s
 
Ja natuurlijk de hop up is ook wel de hop up unit, de bucking en nub zijn wat anders dan de hop up zelf of in ieder geval zo bedoel ik het.
 
ja juist.
Ik noem het voor alle duidelijkheid liever hop-up chamber,nub en hop-up rubber.
Dan weet gelijk iedereen wat ik bedoel en is er geen ruimte voor afwijkende interpretaties. ;)
 
Vladimir;23681 zei:
ja juist.
Ik noem het voor alle duidelijkheid liever hop-up chamber,nub en hop-up rubber.
Dan weet gelijk iedereen wat ik bedoel en is er geen ruimte voor afwijkende interpretaties. ;)

Klopt hop up chamber is een betere term maar het rubber is toch echt bucking, zolang het in het einde maar duidelijk is. Maar ben wel blij dat ze nu met een metalen hop up chamber komen, ook al werkt plastic ook prima meestal voelt een metalen toch wat meer solide.
 
Mijn vrouw heeft het al voor elkaar gekregen om zo'n plastic hop-up chamber te breken.
Ik heb daarom ook liever een metalen chamber.
Inderdaad geeft dat wat meer vertrouwen in de gebruikte techniek.
In mijn Cyma M14 zit er ook eentje van plastic fantastic.
Maar ik kan nergens een knappe metalen vinden die erop lijkt. :'(
 
Gister mijn eerste replica besteld, verwacht hem deze week een keer binnen. Ook meteen 4 midcap mags en een speedloader bij besteld. Ben zeer benieuwd.

http://gunfire.pl/product-eng-1152209809-ELAK710-SBR-assault-rifle-replica-Gen-2-.html
 
Vladimir;23684 zei:
Mijn vrouw heeft het al voor elkaar gekregen om zo'n plastic hop-up chamber te breken.
Ik heb daarom ook liever een metalen chamber.
Inderdaad geeft dat wat meer vertrouwen in de gebruikte techniek.
In mijn Cyma M14 zit er ook eentje van plastic fantastic.
Maar ik kan nergens een knappe metalen vinden die erop lijkt. :'(

In mijn G&G zat ook een plastic hop up unit en ook al was die niet slecht de lonex die ik nu heb is gewoon net iets beter.

dedokterd;23734 zei:
Gister mijn eerste replica besteld, verwacht hem deze week een keer binnen. Ook meteen 4 midcap mags en een speedloader bij besteld. Ben zeer benieuwd.

http://gunfire.pl/product-eng-1152209809-ELAK710-SBR-assault-rifle-replica-Gen-2-.html

Ooh cool, dat lijkt mij een van de nieuwere AK's die E&L uit heeft gebracht of niet?
 
Wauw,ik ben geen AK-fan maar dat ding mag er absoluut wezen.(zou geen verkeerd figuur slaan als model in een volwassenen tijdschrift) :p
 
Ja ik vond hem idd ook wel sexy haha. Al was ik erg aan het twijfelen tussen deze en de AK74u. Deze was net nieuw in het assortiment dus dacht ach waarom niet :tongue:
 
Mooie ak alleen vind de stock net te standaard m4, misschien een mooie magpul erop zetten? Maakt het wel af vind ik persoonlijk.
 
Laat je deze meteen downgraden? Gezien het feit deze replica aardig wat te hard schiet voor de NL velden.
 
Twinfromhell;23743 zei:
Laat je deze meteen downgraden? Gezien het feit deze replica aardig wat te hard schiet voor de NL velden.

Ja deze wordt door gunfire zelf gedowngrade.
 
Hoor (eigenlijk: lees) ik daar AK? Goeie keuze!
Nu kan je mijn andere vraag uit je topic achterwege laten xD
 
Het legertje russofters groeit gestaag.
Zou wel erg gaaf zijn als we met ACN-leden en bezoekers met 2 teams konden spelen zonder gebruik van bandjes.
Puur op de outfit. B)
 
Vrijdag een warrior assault dcs plate carrier binnen gekregen van uktactical.
 
Yes Yes Yes!!! Zojuist mogen ontvangen:

- GSG G14 incl. 1 lowcap mag
- 3 Ares G36 lowcap mags
- Emerson 1 point bungee sling
- King Arms BB speedloader
- Zwarte Medic patch :wink:
- AA maintenance kit
- Tactical SWAT vest (tijdelijke oplossing, was maar 16 e nieuw)
- LiPo alarm
- LiPo fireproof bag
- Nuprol face protector V2
- Valken 0.25 Bio BB's 5000 st
- Emerson yellow visor
- Hit Sock

Nu nog een LiPo, een (multi)charger, case, Emerson FAST BJ helmet incl. visor en voor de zekerheid toch een bril.

En natuurlijk nog veel meer, maar hier moet ik mee vooruit kunnen denk ik zo.

IMAG2741.jpg
[/url] photoupload[/img]
 
Voor mij ook een klein pakketje vandaag.

4x E&L Midcap mags, TM speedloader en een zak bb's

13567329_1073434916070745_7636617293028857044_n.jpg
 
Die heb ik ook gehaald pas geleden.
Ze zien er echt fantastisch uit, wel een beetje vet :p