Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Lieutenant Sokolov;23935 zei:
vandaag binnengekregen:
ZSH 1-2M helm uit Rusland B)

Strak gast, tof om te zien dat je doorgaat met Russisch. Was een leuke skirm samen :smile:
 
The Russians are invading!!! :smiley:

Mooie helm man. Je zal daar geen bril achter nodig hebben hèhè.

Vandaag heb ik zelf een originele AK sling besteld en is er ook een surplus SVD pouch verstuurd.

Zie volgende post... daar staat het plaatje wel in

Posted from my Android phone... which is the problem
 
s-l400.jpg
 
Ja precies @Rebelattack

Wanneer je je post met je mobiel maakt gaat het dus mis en blijft het mis gaan wanneer je het probeert te editen op de PC. erg maf :tongue:

@campesteijn het is volgens mij trouwens < en dan IMG en dan space SRC="link omringd door dubbele aanhalingstekens" en dan afsluiten met een slash en zo'n pijltje sluiten.

Nee, nogmaals geprobeert, maar eenmaal mobiel gepost, 4ever FUBAR.

En nu in dit bericht:

s-l400.jpg


Hoppakeeeeeeee
 
Het is btw wel [ img ] - [ /img ] maar waarom het bij campesteijn fout ging snap ik niet :eek: .
 
Ja heel irritant... In mijn zomervakantie ga ik heel hard testen met een ander systeem ;)

Vette helm ja! Daar heb je zeker geen bril onder nodig, tenminste, niet voor de schoten die van recht voor komen. Bijna één meter glaswerk wat er voor zit :p
 
Heb ik ook wel eens met plaatjes hier.

@"Lieutenant Sokolov" vette helm! Zo'n eentje wil ik ook nog wel eens. Mag je dat vizier gewoon gebruiken om Airsoft? Of heeft dat geen beschermende werking.
 
Deze platen zijn zo sterk dat ze lichte patronen kunnen doen spatten, maar niet meer als 1 of 2 schoten. Je mag dit soort vizieren gebruiken maarrr ben je alsnog verplicht om een goedgekeurde bril te dragen :smile:
 
Jammer, met een vizier en bril zie je helemaal niks meer :p
Dan ga ik eerst wel voor iets anders sparen.
 
Nou, na wat sleutel en test werk merk je toch dat JG / CYMA niet zo goed presteert als RS hèhè.

Althans... De nozzle is niet zo goed als die van RS.

Ternauwernood nog een RS air seal nozzle gevonden en besteld samen met een Gearbox unlocking tool.
Zal ik nodig hebben nu er geen full auto meer op de svu zit.

Daarnaast nog 4 Mags besteld en een zooi 0.36g bio bbs.
 
@Seagon welk merk bbs zijn die .36? :)
Ben nog opzoek naar goede .36 voor mn sniper
 
Valken is niet de enige maar wel een van de weinige die .36 maakt en die met zekerheid de juiste certificaten heeft om als bio bb te mogen worden verkocht. Echter door de verandering van fabrikant is de kwaliteit heel erg gekelderd voor de bio bb's van Valken, vele mensen rapporteren oneffenheden, bbs die kapot gaan tijdens schieten of al kapot in de fles.
 
241df859-dfa9-43ac-9bf5-e83b003cc1e1_zps3tbhkv6q.jpg


cqb bolt in mn mp9 gefrot. hij zou nu 310/320 fps moeten schieten ipv de 380+ die de originele bolt gaf..
 
Jeej weer een AK! Mooi formaat ook! Hier ga je bij CQB zeker veel plezier van hebben ^^