Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vladimir;24320 zei:
"Kwijl" ik word altijd wat hebberig bij het zien van TM-stuf. :p

Dan ga je over een weekje pas echt hebberig worden want ik ga een TM Aug High Cycle kopen :D

Dit is trouwens mijn eerst TM erg mooi spul vind ik het nu daarom wil ik een TM AEG erbij zelf heb ik nu ICS AEG ook mooi en goed spul maar kan niet tegen TM op boxen ,

YfzuL6F.jpg
 
"OOOHHWWW" lekker hoor. :p
Wij hebben er eentje in huis.
De TM Breacher shottie van mijn vrouw.
Komend weekend komtie weer in actie bij C-4
 
Huppaa...spullen verzamelen voor de 2e loadout is begonnen.
Vandaag gekocht
Origineel m1936 webbing en repro garand belt.
Corcorans jumpboots.

Wo2 airborne loadout is coming!!
 
Jep...was door wo2 airsoft in airsoft gerold haha maar vroegtijdig daarmee gestopt en alles verkocht aangezien er niks tot weinig werd georganiseerd hier qua wo2 skirms...maar dat is iets veranderd nu.

Dus weer opnieuw begonnen met een wo2 loadout...
Heb er nu al zin in
 
Yeeh, mijn P90 is binnen.
https://upload.vstanced.com/images/2016/07/26/su1.jpg

Morgen de Ares MSR 700 ophalen.
 
Dit gaat mijn nieuwe knutselproject worden

De AY Spectre M4 Rapid Deploy Pistol :p

BF2D5C7C-0850-4A47-8703-51441D25CA1D_zpsg47thk1l.jpg
 
Knutselproject Blade?
Wat zijn je plannen ermee?
Ik vind het een erg raar apparaat.
Maar je hebt wel iets unieks. ;)
 
Vandaag gekocht bij Frankonia in Freiburg (vlakbij op vakantie): kleine aanvulling op mijn verzameling (met het oog op indoor cqb skirms)
umarex.de/de/airsoft/gas/2.5970X.html

Ligt lekker in de hand en met mijn T1 red dot erop verwacht ik er toch wel de nodige lol van te hebben.
 
b.samriey;24430 zei:
There is no prices available on the products why?
I reckon it's because the url links to the Umarex site/product catalogue. Frankonia sells it for €299.50
Only drawback is the price of extra mags. About €45.00 for 20 round mags, 40 round mags ordered on request
 
@BoomSmurf all gbbr magazines are expensive.. the 48 rnd ones for my mp9 sell between 55 and 60 euros..
 
ook..:

heeft iemand een idee waarom dit zo goedkoop is?

http://en.safarasoftair.com/weapons/electrical-rifles/masada-type/a-k-masada-full-metal-electric-gun-tan

want anders dan wat markings zie ik geen verschil met de deluxe variant die bijna 100 euro duurder is..

ik heb een deluxe geval en heb er werk aan.. best aantrekkelijk om voor weinig een nieuwe te kopen omdat nergens die stomme fireselectors te krijgen zijn.. @Jamie is 5 airsoftshops in Hong Kong af geweest en niemand had ze..

keuzes keuzes..what else is new..
nopompom.gif
 
Er zijn wel meer replica's in Italie goedkoper, heb een winkel gevonden waar de ARES Amoeba Honey badgers rond de 200 euro mark worden verkocht en je VFC Scar's kan halen voor 350 euro wat ook zo'n 100 euro goedkoper is dan zelfs in Polen. Masada's zijn daar ook rond de 200 euro: http://en.softairrastelli.com/rifles/professional-electric/masda-series/masada-acr-nero-magpul. Volgens mij is dat ook een 100 euro minder dan meeste andere Europese landen. Zal wel iets te maken hebben met invoerkosten en belasting?
 
De TM breacher van mijn vrouw heb ik daar ook gehaald bij Safara.
Scheelde inderdaad zo'n slordige 100 euro met de rest van europa.
Mag-shell's waren ook een stuk goedkoper.
En snelle levering.
 
Zo, mijn aankopen zijn vrijwel allemaal binnen en ben er druk mee in de weer.

10x XT60 m/f setjes
setje krimpkousen
1x 1100 Mah Li-Fe accu (slim stick) voor in de SVU
1x BW3 mosfet voor de SVU
1x SKYRC B6AC V2 lader. Kan vrijwel alle type batterijen aan, LiPo, LiFe, LiIon, NiMH, NiCd, charge, storage, balanced charge, etc :smile: kan het zelfs via mijn pc regelen.

Anyway, de XT60 connectors zitten al op de SVU, LiFe accu en Mosfet.
Was wel een lekker projectje voor het weekend :smile:
DSC_0034_1.jpg
 
Ziet er netjes gedaan uit, misschien zijn bullet connectors nog wel interessant ipv de spade connectors die je nu hebt.om de bedrading los te halen voor het uit elkaar halen van de replica. Zitten net iets strakker vast naar mijn mening.
 
Wel eens een xt60 gebruikt rebel?

De xt60 die ik gebruik zitten zo strak dat ik maar wat graag zou willen dat het wat makkelijker zou gaan.
Heb zelfs al kaarsen vet en silicone er tussen gedaan. Maar naar zo'n 2 jaar gebruikt te hebben gaan ze nog loei strak.
 
En ik vind Deans al strak zitten.
Die xt60 zit nog strakker?
Daar gaat mijn vrouw niet blij mee wezen. :(