Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Twinfromhell
Volgens mij gaat het niet om de xt-60 maar om de (wat op de foto lijkt op) vlakstekers in de replica.
 
Twinfromhell;24443 zei:
Wel eens een xt60 gebruikt rebel?

De xt60 die ik gebruik zitten zo strak dat ik maar wat graag zou willen dat het wat makkelijker zou gaan.
Heb zelfs al kaarsen vet en silicone er tussen gedaan. Maar naar zo'n 2 jaar gebruikt te hebben gaan ze nog loei strak.

Lol I know right heb ze zelf ook soms trek ik mijn nagels half kapot om ze van elkaar af te krijgen, maar dat bedoelde ik niet. Hij heeft spade connectors (vlak stekkers in NL) er zitten omdat de bedrading langs een smal stuk gaat waar de zekering niet langs kan, net zoals bij de front wired M4's en die zijn okey, want worden ook gebruikt voor de motor connectors, maar zou je kunnen vervangen voor bullet connectors wat dezelfde dingen zijn als in de XT60's zitten verwerkt, die zitten strakker en daarnaast kunnen ze een hoge stroom aan als ik hobbyking moet geloven, wat ook voordelig kan zijn als je een 450 FPS DMR build gaat. Misschien is het helemaal niet nodig was slechts een tip.
 
Ja, rebel had het idd over de kleine draad op draad connectors.

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik zit wel te denken de bedrading van de box te upgraden.

Die spades zitten wat dat betreft wel ok trouwens.
Ik vraag me ook af of die zekering veel uit het maken met een mosfet er tussen. Better safe than sorry denk.

Maar die XT60 connectors zijn eerder solide dan echt strak. Kan het niet beter uitleggen hèhè.
 
Okey als ze werken dan lekker laten zitten :). De mosfet die je er nu tussen hebt zitten is meer een programmer dan echt een mosfet, dan moet je hem hardwiren. De zekering zorgt er nog steeds voor dat bij een kortsluiting je mosfet ook niet kan doorbranden.

De XT60 is inderdaad solide maar soms komen ze echt moeilijk los XD.
 
Gisteren besteld voor mijn Tokyo marui Foliage 4,3 , een NexTorch WL10 Met 230 lumen zou wel genoeg zijn toch :lol:
7TRdTRS.png
 
Ahh,o.k.
Jammer,want die functie voegt echt wat toe vind ik.
Maar toch een mooie lamp. ;)
 
Vladimir;24466 zei:
Ahh,o.k.
Jammer,want die functie voegt echt wat toe vind ik.
Maar toch een mooie lamp. ;)


ja dat wel maar heb ook zo lampje met strobe 120 lumen liggen op mijn Riffle heb ik wel een strobe functie met 800 lumen :D , maar zocht een mooi lampje kwam uit op deze ;)
 
Ik vindt die lampen juist een ellende hèhè. Als je maat ergens schijnt zonder waarschuwing heeft je hele team in een klap een zonnevlek.

Wel weer handig als je in het donker een patroonhouder verloren bent.

Daarnaast vindt ik een weapon mount onhandig, om ergens op te schijnen moet je richten en in de regel wordt richten gezien als vuren. Pas op in role-play en milsim events :wink:

Just my opinion :smiley:

Ziet er verder leuk uit :smile:
 
Vladimir;24410 zei:
Knutselproject Blade?
Wat zijn je plannen ermee?
Ik vind het een erg raar apparaat.
Maar je hebt wel iets unieks. ;)

Hij moet er uiteindelijk een beetje zoals deze uit komen te zien

echo1_rdp_stock_zpsccjb7at5.jpg


Dus dat betekent dat ik er een threaded outerbarrel op moet knutselen, een stockbevestiging moet fabricaren, omzetting van front wired naar rear wired, stalen hopup ter vervanging van de plastic hopup, iets langere innerbarrel met flathop, frontgrip (batterijhouder) er af halen en een rail erover heen zetten en aan de bovenkant ook nog rail bevestigen. De dustcover kan nu maar een cm open worden gezet dus je kan moeilijk bij je hopup dial, dus zal ik ook wat aan de body moeten aanpassen zodat hij volledig open kan, is zowiezo nodig als ik er een prowin hopup in zet. Maar eerst ga ik em eens lekker in standaard uitvoering misbruiken :D
 
Mwah,dan ziet hij er een stuk appetijtelijkerderder uit.
Wel een heule klus waar je je aan waagt.
Sterkte. :*

Dat zeg ik omdat ik weet wat er bij komt kijken als je een replica radicaal verbouwt.
Meerdere testskirms draaien om de kinderziektes eruit te halen.
Gisteren zelf een 2e test voor mijn UMP geskirmd en weer in de problemen met hem.
Ook mijn M14 gister met stukken weggezet maar dat was pas de 1e testcase. :s

En het volgende rigoureuze project staat alweer op de planken........ :p
Ach,das toch ook een deel van de hobbyfun.
 
Zo inmiddels al wat eerste spullen binnen. Een paar andere bestellingen lopen nog. Woensdag naar Unit 13 om te kijken voor m'n eerste replica.

Setje Midland G7 Pro porto's:
2016-07-25%2017.39.00.jpg


Invader gear MMV vest in OD & Raptor bril tevens in OD:
2016-07-27%2013.46.44.jpg


Bat-gear replica koffer:
2016-07-26%2016.57.59.jpg


Koffertje voor de porto's:
2016-07-29%2018.25.57.jpg
 
Zojuist binnen gekregen. 2de hands 552 Red Dot

20160802_114301.jpg


20160802_114314.jpg


Nu nog een replica om hem op te zetten :tongue:
 
Yeehaaa Heel wat nieuwe spullen besteld voor me wo2 loadout

Te beginnen met mijn nieuwe trots, De ICS M1 Garand & daarbij een M1 garand rifle bag
20150726_200803-370x208.jpg




Daarna mijn volgende trots, de M1-C helm (na oorlogse schaal en na oorlogse liner(binnenhelm) verder alles zoals het was met correcte spullen en de juiste markings
IMG_0548%20Medium_zpsh6ycrl5g.jpg


Verder besteld
Wo2 Webbing met canteen en pouches, para gloves en natuurlijk het Para uniform m42 & de Corcorans (Jumpboots)
 
Dat is een wicked sicke replica. Krijg je die kist erbij?
Ben echt benieuwd naar het totaalplaatje!
 
Haha idd...helaas niet...morgen heb ik hem echt binnen ...dit was een foto van internet haha ;-) ben Heel erg benieuwd morgen
 
Tweedehands een leuke replica gekocht.

http://gunfire.nl/product-dut-1152202785-Mini-UZI-sub-machine-gun-replica.html

Zaterdag testen op de chrono, maar ik denk dat ik hem moet downgraden. Heb alleen nog geen idee hoe :neutral:
 
Yes! Gisteren naar Unit 13 geweest en mijn eerste replica's gehaald. Samen met nog wat klein spul. Verder zijn gisteren mijn 6 Amoeba mid-caps binnen gekomen.

Het is een ASG (by King Arms) CAA M4 CQB en een ASG STI Tactical 1911 geworden.

2016-08-04%2017.09.42.jpg



Het is nu alleen nog even wachten op de accu's en een andere bestelling en dan kan ik gaan fps testen om te zien hoever ik moet downgraden.

En stiekum is het technisch gezien niet mijn eerste replica omdat ik op de heenweg nog even een 2de handsTokyo Marui P90 opgepikt heb. Die stond al op m'n wishlist en kon deze niet laten schieten.
 
Oeiiii....wat vervelend van die TM P90!!! Wat mankeert eraan, dattie niet schieten wil?! ;)