Let's bite the bullet, Taiwangun wil zo te zien van een aantal replica's af en dan ben ik niet de flauwste om ze te helpen
. http://www.taiwangun.com/en/electric/as-aeg-folding-stock-koer?from=listing&campaign-id=19, voor als het zo niet meer is, er is op het moment van aanschaf een 67% korting op deze replica, ook nog op een paar andere modellen.
MCLERC;24708 zei:
Als je lol vooraan je stukje tekst plaats is dat niet dat je het goede bbs vind klinkt erg sarcastisch ,maar het zijn wel goede Bb's heb nog een flesje van 0,25 staan deden het zeer goed in mijn ics die met 0,20 zo 330 schiet
Een speculatie gebaseerd op een woord? Ik zeg: "lol, perfecte bb's" vanwege het feit dat een bb nooit perfect is anders had er op elke verpakking wel gestaan diameter = 5.95 mm en niet 5.95±0.01 mm, oftewel een tolerantie die aangeeft dat er een afwijking tussen elke bb kan/zal zitten. Er is een gradatie in kwaliteit en die is enigszins gerelateerd aan een prijs/kwaliteit verhouding in mijn ogen, maar dat betekent in geen enkel op zicht dat ik ASG Bio bb's slecht vindt. Het was dus een soort binnen pretje om het feit "perfecte bb's", dat ik wilde posten, maar ik zal het de volgende keer wel niet meer doen.