Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

DjStitch82;24632 zei:
Oeiiii....wat vervelend van die TM P90!!! Wat mankeert eraan, dattie niet schieten wil?! ;)

Haha nee de TM P90 is perfect! Bedoelde dat ik hem voor dat prijsje niet kon laten liggen :tongue:

Ik moet alleen nog even een accu hebben, maar die is inmiddels onderweg.
 
Crye Precision AVS low profile belt

crye-precision-avs-low-profile-belt.jpg
 
Mijn eerste Tokyo Marui AEG , leuk dingetje voor CQB , woodlands ook prima te doen , FPS is wat laag maar ben geen sadist ;)

Tokyo Marui AUG (High Cycle)
8ZMNxzM.jpg


Extra Tokyo Marui Aug High-Cap
mCytmn3.jpg


en een 8.4 1600 Mihn accu , waarom een 8.4 omdat het aangeraden word door Marui ;)
YHaW7Zh.jpg


Besteld Bij Fire-support UK
 
Mooie start @Sadiek

Geniet er van!

Ik heb een paar dagen terug mijn 2e PSO-1 scope binnen gekregen.
Dit maal een originele, zwarte van NPZ uit 1967. Alles werkt en ook incl. IR detector.

Nog even op ebay een military issue accessory set gevonden en gekocht met wat lampjes, rubbers en filters remote battery container. Origineel vanuit de opslag :smile:

En nog een vervangend oculair rubber.

Ik moet eigenlijk nog wat 3v bulbs bestellen maar de enige waar ik dit kan vinden Is kalinka optics waarbij de verzendkosten hoger uit komen dan de bestelling zelf :neutral:
 
Mooie battle-belt! Zoiets staat ook nog een keer op mijn lijstje.

En die TM AUG :eek: :eek: :eek: wat een pracht apparaat haha!
 
@Sadiek oooooh I love die CAA M4 CQB :p zelf ook al willen bestellen maar die was toen steeds niet voorradig, dus uiteindelijk maar van af gestapt, maar ik vind em nog steeds zooo kicke uitzien.
Ben trouwens benieuwd of die throat mic goed werkt.
 
Flashlight en 101Case binnen voor mijn TM , ik ga wel hardschuim fixen Pluk is kut spul :(
rQCIrm9.jpg
 
KL NLD jas en broek :smile:
kl-bdu-jas-nl-camo-142.png


Iemand een tip voor een site met velcro patches?
 
Rebelattack;24707 zei:
MCLERC;24704 zei:
Zijn gewoon prima bbs

Zeg ik dan iets anders?

Als je lol vooraan je stukje tekst plaats is dat niet dat je het goede bbs vind klinkt erg sarcastisch ,maar het zijn wel goede Bb's heb nog een flesje van 0,25 staan deden het zeer goed in mijn ics die met 0,20 zo 330 schiet
 
Blade;24675 zei:
@Sadiek oooooh I love die CAA M4 CQB :p zelf ook al willen bestellen maar die was toen steeds niet voorradig, dus uiteindelijk maar van af gestapt, maar ik vind em nog steeds zooo kicke uitzien.
Ben trouwens benieuwd of die throat mic goed werkt.

@Blade Same here, al sinds ik maanden terug na een bedrijfsuitje airsoften bij B&A ben gaan kijken naar airsoften/replica's ben ik verliefd geworden op de looks van de CAA.

Throat mic lijkt wel prima te werken. Her en der heb ik gelezen dat je zelfs kan fluisteren en toch een goed signaal doorgeven. Echter heb ik hier wel mijn twijfels bij na wat eerste testen in huis.
 
Let's bite the bullet, Taiwangun wil zo te zien van een aantal replica's af en dan ben ik niet de flauwste om ze te helpen :p. http://www.taiwangun.com/en/electric/as-aeg-folding-stock-koer?from=listing&campaign-id=19, voor als het zo niet meer is, er is op het moment van aanschaf een 67% korting op deze replica, ook nog op een paar andere modellen.

MCLERC;24708 zei:
Als je lol vooraan je stukje tekst plaats is dat niet dat je het goede bbs vind klinkt erg sarcastisch ,maar het zijn wel goede Bb's heb nog een flesje van 0,25 staan deden het zeer goed in mijn ics die met 0,20 zo 330 schiet

Een speculatie gebaseerd op een woord? Ik zeg: "lol, perfecte bb's" vanwege het feit dat een bb nooit perfect is anders had er op elke verpakking wel gestaan diameter = 5.95 mm en niet 5.95±0.01 mm, oftewel een tolerantie die aangeeft dat er een afwijking tussen elke bb kan/zal zitten. Er is een gradatie in kwaliteit en die is enigszins gerelateerd aan een prijs/kwaliteit verhouding in mijn ogen, maar dat betekent in geen enkel op zicht dat ik ASG Bio bb's slecht vindt. Het was dus een soort binnen pretje om het feit "perfecte bb's", dat ik wilde posten, maar ik zal het de volgende keer wel niet meer doen.
 
Rebelattack;24714 zei:
Let's bite the bullet, Taiwangun wil zo te zien van een aantal replica's af en dan ben ik niet de flauwste om ze te helpen :p. http://www.taiwangun.com/en/electric/as-aeg-folding-stock-koer?from=listing&campaign-id=19, voor als het zo niet meer is, er is op het moment van aanschaf een 67% korting op deze replica, ook nog op een paar andere modellen.

MCLERC;24708 zei:
Als je lol vooraan je stukje tekst plaats is dat niet dat je het goede bbs vind klinkt erg sarcastisch ,maar het zijn wel goede Bb's heb nog een flesje van 0,25 staan deden het zeer goed in mijn ics die met 0,20 zo 330 schiet

Een speculatie gebaseerd op een woord? Ik zeg: "lol, perfecte bb's" vanwege het feit dat een bb nooit perfect is anders had er op elke verpakking wel gestaan diameter = 5.95 mm en niet 5.95±0.01 mm, oftewel een tolerantie die aangeeft dat er een afwijking tussen elke bb kan/zal zitten. Er is een gradatie in kwaliteit en die is enigszins gerelateerd aan een prijs/kwaliteit verhouding in mijn ogen, maar dat betekent in geen enkel op zicht dat ik ASG Bio bb's slecht vindt. Het was dus een soort binnen pretje om het feit "perfecte bb's", dat ik wilde posten, maar ik zal het de volgende keer wel niet meer doen.

Is geen speculatie maar gewoon een feit klonk erg sarcastische die LOL voor je zin . Denk wel dat er 6mm BBs zijn maar er moet altijd een tolerantie zijn dat is in elke Branche dat er een lichte afwijking in het product kan zitten , het kan nooit altijd op de 100st micro millimeter nauwkeurig zijn ,

en die cijfers staan ook op de duurste BBs 5.95±0.01 mm ;)
 
MCLERC;24721 zei:
Is geen speculatie maar gewoon een feit klonk erg sarcastische die LOL voor je zin . Denk wel dat er 6mm BBs zijn maar er moet altijd een tolerantie zijn dat is in elke Branche dat er een lichte afwijking in het product kan zitten , het kan nooit altijd op de 100st micro millimeter nauwkeurig zijn ,

en die cijfers staan ook op de duurste BBs 5.95±0.01 mm ;)

Als jij uit een woord haalt dat ik sarcastisch bezig ben dan ben je echt aan het speculeren en daarnaast kan je het geen feit noemen alleen maar omdat het in jouw oren sarcastisch klinkt. Voor de rest herhaal je bijna letterlijk wat ik al zei. Zelfs de duurste merken hebben inderdaad een tolerantie, heb ik ook nergens ontkent maar blijkbaar haal je ergens uit mijn tekst weer dat ik dat zeg. Het is natuurlijk mogelijk dat als je een hele perfecte polish hebt dat je een exacte 6mm bb krijgt maar niet in een massa productie, daarom zijn er in mijn optiek bij de massa geproduceerde bb's geen "perfecte bb's" en dat klopt ook want op letterlijke elke verpakking staat 5.95±0.0X mm.

En nu weer back on topic, eindelijk mijn M/84 Pletsløring camo kleding compleet :). Jammer genoeg niemand om een foto van mij te nemen dus dan maar even op de vloer uitgestald.
Tacgear BDU, KSK pants en boonie, en een begadi chest rig allen in Danish camo. Wil nog in de toekomst een backpack halen voor een waterzak en ga binnenkort nog losse knie beschermers halen.
AQeEGFRm.jpg

G4EYl1jm.jpg
 
gisteren pakketje van u13 binnen gehad.

-m4 magazijn type speedloader
-nulpro red
-valken 0.28 (waar naar mijn mening waardeloze dop op zit. na 3 x pen/dicht doen was de dop al losgescheurd)
-madbull propane adapter(lag in andere winkel maar hebben ze voor mij overgebracht zodat ik hem bestellen kon)

mooie service van u13 mbt de propane adapter. wel even een bescherm dopje gemaakt zodat het ventiel niet kan beschadigen (mijn vorige adapter was van plastic en afgebroken nadat de beschermdop tijdens het pelen los was gegaan en erna dus het vulventiel afgebroken)