Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Hoppa!

Nog 6 extra mags gekocht voor de ICS m1 garand...bij airsoft-entrepot voor 10 euro minder per stuk dan bij unit13
 
robin97;24777 zei:
@ties waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Was een tijdje mogelijk via de FB pagina als ik het goed heb. Bogdeups gaat deze maand nog een aantal video's over de .45 gram bio bb's maken.
 
Ze hebben alleen nog .36g ik had het laatste zakje .43g :p https://facebook.com/story.php?story_fbid=567467886768764&substory_index=0&id=512090635639823]outdoor&tacical
 
De Warriors van TM schieten erg goed kan ik zeggen. Nog geen problemen met de mijne gehad. Het enige probleem met deze pistolen is dat er bijna een goede harde holsters voor verkrijgbaar zijn. De 1911 holsters passen wel, maar dan moet je de rail er af halen.
 
Ik heb meerdere El cheapo harde holsters gehad. Maar mijn TM 1911 nightwarrior past er prima in. Inc rail. Net als mijn 1911 Blackwater inclusief rail.

Alleen wanneer je er lampen of lasers op gaat monteren, past het niet meer.
 
Eviltwin-NL;24878 zei:
Ik heb meerdere El cheapo harde holsters gehad. Maar mijn TM 1911 nightwarrior past er prima in. Inc rail. Net als mijn 1911 Blackwater inclusief rail.

Alleen wanneer je er lampen of lasers op gaat monteren, past het niet meer.


Er zijn en kommen wel 1911 hard Holsters voor een flashlight zoek er zelf ook eentje , heb ook een Tm Warrior of ga voor een soft holster hard gaat krassen maken ben ik bang :(
 
Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan toch eindelijk: M'n E&L AKM!


En om het helemaal af te maken heb ik er nog een repo Chicom chestrig bij gehaald, maar deze is ook een beetje voor de verzameling :p
 
@MCLERC ik heb er geen last van. De kleuren van de TM zitten in het materiaal en zijn er niet opgespoten. Daarom werkt een TM prima met een hard holster, zonder er beschadigingen op te krijgen. Als ik tijd heb zal ik wel even een foto van de TM maken welke al meerdere keren in een hard holster heeft gezeten.
 
@ChaoSState

Juiiist. Dat zien we graag :D Je weet wel dat Chicom's chinese varianten zijn van lifchik's? Mooi apparaat man.
 
Eviltwin-NL;24900 zei:
@MCLERC ik heb er geen last van. De kleuren van de TM zitten in het materiaal en zijn er niet opgespoten. Daarom werkt een TM prima met een hard holster, zonder er beschadigingen op te krijgen. Als ik tijd heb zal ik wel even een foto van de TM maken welke al meerdere keren in een hard holster heeft gezeten.

Dat snap ik ook wel maar bedoel meer krassen in de vorm van echt krassen in het plastic zelf , niet de lak dat hebben ze bijna niet ;)

Maar wacht wel op een holster waar in flashlight in kan , Mh schietsport zou een heel new type krijgen even afwachten ;)

fMmYTlX.jpg
 
Ik ben ook de cyka blyat weg opgeslagen, dan zijn die russen in de squad ook weer blij met mij.

z93VyoBm.jpg

Cheap ass S&T AS VAL die ik voor 70 euro nieuw kon kopen bij TWG tijdens een aanbieding. Gaat waarschijnlijk voor meer geld dan de aankoop prijs aan upgrade parts in en als de replica me bevalt en uiteindelijk in de eeuwige jachtvelden beland kan ik altijd nog een LCT AS VAL kopen :).

KUHPHAIm.jpg

Nummer 2 is een Cyma AK-105, die 25% korting had in de summer madness van GF, zelfde reden gekocht als die van TWG om uit te proberen of ik AK's fijn vindt, als dat zo is haal ik in de toekomst een E&L, ook al zijn de externals van Cyma helemaal niet verkeerd en zal ik ook hier geheid intern wat aan doen.
 
Donderdag Binnen gekregen een scope simpel ding maar staat mooi op de TM AUg :D
Aia9Hn5.jpg


vandaag besteld

Tokyo marui Aug Mid-cap 80RD 4x
qK6EABE.jpg


Vapex 8.4v 1600mAh NiMH Mini
eNvG7Mf.jpg

die ik laatst had mee besteld met de replica haalt gewoon een Prima ROF en Responce viel mij ook niet tegen :D


Flashlight Setje Bij aliExpress voor nog geen 15Euro , 3800lumen . laat het de helft wat ze beweren nog veel voor weinig ;)

VqO6po8.jpg
 
Zojuist een warrior assault plb belt en een warrior assault sabre leg rig (zonder pouches) bonnen gekregen!
 
@Strelok volgens het internet hebben de Chinezen juist de chestrig uitgevonden en hebben de Russen het gekopieerd... ofzo :p
Maar wellicht kan jij hier wat licht over laten schijnen. Chinezen die iets origineels uitvinden is voor mij ook nieuw :p

En deze was echt zooo goedkoop (12 euro inclusief verzendkosten) dat ik hem niet kon laten liggen xD En de kwaliteit is echt goed o_O
 
MCLERC;24906 zei:
Donderdag Binnen gekregen een scope simpel ding maar staat mooi op de TM AUg :D
Aia9Hn5.jpg


Flashlight Setje Bij aliExpress voor nog geen 15Euro , 3800lumen . laat het de helft wat ze beweren nog veel voor weinig ;)

VqO6po8.jpg

15 euro niet gek maar hoe zit Ali met verzendkosten? En ik geloof dat je geduld moet hebben qua verzending?
 
Unicorn71;24913 zei:
MCLERC;24906 zei:
Donderdag Binnen gekregen een scope simpel ding maar staat mooi op de TM AUg :D
Aia9Hn5.jpg


Flashlight Setje Bij aliExpress voor nog geen 15Euro , 3800lumen . laat het de helft wat ze beweren nog veel voor weinig ;)

VqO6po8.jpg

15 euro niet gek maar hoe zit Ali met verzendkosten? En ik geloof dat je geduld moet hebben qua verzending?



Verzending kost niks :D geduld was de volgende dag al verzonden duurt nu 1@3 weken voor ik het binnen heb
 
Aliexpress is soms best snel, had een week geleden een pressure switch besteld en kwam vandaag binnen
 
ChaoSState;24909 zei:
@Strelok volgens het internet hebben de Chinezen juist de chestrig uitgevonden en hebben de Russen het gekopieerd... ofzo :p
Maar wellicht kan jij hier wat licht over laten schijnen. Chinezen die iets origineels uitvinden is voor mij ook nieuw :p

En deze was echt zooo goedkoop (12 euro inclusief verzendkosten) dat ik hem niet kon laten liggen xD En de kwaliteit is echt goed o_O

Klopt helemaal hoor wat je zegt! Hun waren de eerste met die dingen. Dat vergeet ik soms ook nog wel eens, hahaha.

@Rebelattack lekker bezig gozert!