G
robin97;24777 zei:@ties waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Eviltwin-NL;24878 zei:Ik heb meerdere El cheapo harde holsters gehad. Maar mijn TM 1911 nightwarrior past er prima in. Inc rail. Net als mijn 1911 Blackwater inclusief rail.
Alleen wanneer je er lampen of lasers op gaat monteren, past het niet meer.
Eviltwin-NL;24900 zei:@MCLERC ik heb er geen last van. De kleuren van de TM zitten in het materiaal en zijn er niet opgespoten. Daarom werkt een TM prima met een hard holster, zonder er beschadigingen op te krijgen. Als ik tijd heb zal ik wel even een foto van de TM maken welke al meerdere keren in een hard holster heeft gezeten.
MCLERC;24906 zei:Donderdag Binnen gekregen een scope simpel ding maar staat mooi op de TM AUg
Flashlight Setje Bij aliExpress voor nog geen 15Euro , 3800lumen . laat het de helft wat ze beweren nog veel voor weinig
Unicorn71;24913 zei:MCLERC;24906 zei:Donderdag Binnen gekregen een scope simpel ding maar staat mooi op de TM AUg
Flashlight Setje Bij aliExpress voor nog geen 15Euro , 3800lumen . laat het de helft wat ze beweren nog veel voor weinig
15 euro niet gek maar hoe zit Ali met verzendkosten? En ik geloof dat je geduld moet hebben qua verzending?
ChaoSState;24909 zei:@Strelok volgens het internet hebben de Chinezen juist de chestrig uitgevonden en hebben de Russen het gekopieerd... ofzo
Maar wellicht kan jij hier wat licht over laten schijnen. Chinezen die iets origineels uitvinden is voor mij ook nieuw
En deze was echt zooo goedkoop (12 euro inclusief verzendkosten) dat ik hem niet kon laten liggen xD En de kwaliteit is echt goed