Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Die zijn nice heb hem ook in de collectie harde kick geven ze met schieten , maar niet erg luidruchtig verder Alleen , Bunker 501 :(
Heb niets verkeerd de melden over bunker eigenlijk. Maar dan is dit ook hey eerste wat ik er bestel. Verder kan ik je gelijk geven over de kick van de colt en erg luidruchtig is hij ook niet.
Ik schrok een beetje van het eerste schot haha
 
waarvoor !!!

De motor komt in mij ICS CXP Cocept08 sportline ,

accu is voor mijn broer in zijn replica is een QD4 gaat geen lipo in vaak telang of net te dik die zijn de accu die er voor gemaakt zijn dus gaat passen , ,

de sling en covers zitten nu op mijn Tokyo marui Aug bevestig

Oke :)

Vroeg ik omdat de turbo 3000 long shaft, standaard in de L85 zit, en dit zijn naar wat ik heb gelezen behoorlijk goede motors te zijn voor een standaard fabrieks motor.
En de accu`s leken mij vrij groot, dus dacht dat je zelf misschien een awesome L85 had ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Gister toch maar een LCT Zastava M70ab besteld, KLIK .
Kon het niet laten, en mijn Realsword SVD met winst kunnen verkopen...Als er weer een sniper komt, dan zeker een SVD, maar eentje met spring die ik dan rustig stuk voor stuk upgrade. Geen gedoe meer met accu's,mosfet's en delays...

Nu komt er een Kroatische HVO/ZNG outfit bij :)
 
Vandaag binnen:
Specna arms b03
6 midcaps
1 speedloader
1 9.6v nimh 1600mah
Charger/ balancer
Madbull 6.03mm barrel
Prometheus purple bucking
Namazy firefly nub
Een pirate arms silencer met schuim (dempt echt n hoop)
Had nog een m100 veer besteld maar die krijg ik nog achterop.
27zj2bt.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey en Jan
Vandaag binnen:
Specna arms b03
6 midcaps
1 speedloader
1 9.6v nimh 1600mah
Charger/ balancer
Madbull 6.03mm barrel
Prometheus purple bucking
Namazy firefly nub
Een pirate arms silencer met schuim (dempt echt n hoop)
Had nog een m100 veer besteld maar die krijg ik nog achterop.
27zj2bt.jpg

Lekker pakketje! Had zelf ook naar die firefly nub gekeken, vond hem zelf alleen te duur. Uiteindelijk gekozen voor de modify flathop. En speel nu inmiddels met een mapleleaf concave nub. Ben benieuwd hoe de firefly het doet!
 
Gister toch maar een LCT Zastava M70ab besteld, KLIK .
Kon het niet laten, en mijn Realsword SVD met winst kunnen verkopen...Als er weer een sniper komt, dan zeker een SVD, maar eentje met spring die ik dan rustig stuk voor stuk upgrade. Geen gedoe meer met accu's,mosfet's en delays...

Nu komt er een Kroatische HVO/ZNG outfit bij :)

Was toch een prachtig apparaat! Jammer dat je hem weg hebt gedaan :(
 
Lekker pakketje! Had zelf ook naar die firefly nub gekeken, vond hem zelf alleen te duur. Uiteindelijk gekozen voor de modify flathop. En speel nu inmiddels met een mapleleaf concave nub. Ben benieuwd hoe de firefly het doet!
Ik ook. Heb 28 mtr tuin maar die staat nu vol dus kan niet echt range bepalen. Accuraat is hij zeker al wel
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Eergisteren 2 lower ringmounts besteld voor de scope op mijn M14 en nu al binnen.
Dank u Airsoftneeds.nl !!!
Mooi op tijd voor het BH weekend. :):):):D

4lQSoMkLpkOs2NWC-500x500.png
 
Was toch een prachtig apparaat! Jammer dat je hem weg hebt gedaan :(

Klopt gast, maar ik heb er wel geteld een half potje mee gespeeld toen er weer wat aan kapot ging. Heb er al honderden euro's ingestoken, het werd voor mij gewoon een nutteloze geldput. Als ik het zelf technisch beter zou kunnen onderhouden, was het geen probleem geweest :)
 
Vette Punisher,ikkuh jaloers en hebberig van.
Dat "no mercy" op de loop,gaaaaaaaaf! :D
 
Net een oplader besteld van Graupner.
Beetje ongewoon mss in de airsoft scene maar ik kom dan ook uit de modelbouw en modelrc racing.(tapijt racertjes)
Tis deze Graupner 7e.
Gelijk met 3 laadkabeltjes erbij besteld want er zit er geen een bij. :eek:

237414_BB_00_FB.EPS.jpg
 
AFG, in eerste instantie voor op de MP9. Maar hij is wat groot, dus nu maar eens wisselen met de stubby grip van mn amoeba..
 

Bijlagen

  • IMAG3149.jpg
    IMAG3149.jpg
    645,5 KB · Weergaven: 181
Hm,die foregrip ziet er wat geforceerd uit onder die demper.
Of heb je de ris verlengt?
 
De AFG zit op een klein ris railtje op de body van de mp9. Er zit wel nog railtje op de demper, maar dat lijnt niet uit met die op de body :-/