Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Gisteren binnen gehad zie link http://gunfire.pl/product-eng-1152210810-A24-Reflex-Sight-Red-Green.html

zit nu op mijn ICS Concept-08 sportline staat netjes vind ik zelf :D

yuLNaqQ.jpg
 
Laatst via een ander forum voor een leuk prijsje een JG AUG A3 gekocht en vandaag binnengekregen. Dit word echt een projectje dus hij gaat binnenkort eerst weer helemaal uit elkaar. Voor de foto even een RD en een andere foregrip erop gezet. Uiteindelijk moet dit mijn outdoor alternatief/backup worden.

2016-08-30%2014.02.44.jpg
 
Ja, ik weet het nu zeker. Een AUG komt er bij mij ook wel een keer <3 <3
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ja, ik weet het nu zeker. Een AUG komt er bij mij ook wel een keer <3 <3
vond ze ook altijd lelijk tot ik het para model zag van TM . JG heeft de ook eentje koop met meer fps TM is 280 en is gemeten is ook echt 280FPS maar voor CQB wel voldoende .
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
vond ze ook altijd lelijk tot ik het para model zag van TM . JG heeft de ook eentje koop met meer fps TM is 280 en is gemeten is ook echt 280FPS maar voor CQB wel voldoende .

Tm is alleen veel beter dan JG...de 280 fps zegt nada over de range...Tm heeft betere range & kwaliteit dan de JG. .. ;-)
 
vond ze ook altijd lelijk tot ik het para model zag van TM . JG heeft de ook eentje koop met meer fps TM is 280 en is gemeten is ook echt 280FPS maar voor CQB wel voldoende .

Zelf heb ik mijn TM AUG uit elkaar gehaald en er een m100 veer ingezet. Nu schiet hij een mooie 340 fps. En samen met de amplifier die ik er voor op heb geschroefd maakt hij een mooi kabaal als hij op full auto gaat ;)
 
Tm is alleen veel beter dan JG...de 280 fps zegt nada over de range...Tm heeft betere range & kwaliteit dan de JG. .. ;-)

Zoals gezegd kon ik deze voor een prikkie overnemen. Dat maakt het voor mij een leuke basis voor een project, beetje customizen, beetje upgraden. En diverse reviews zijn wel verrassend positief.
 
Zelf heb ik mijn TM AUG uit elkaar gehaald en er een m100 veer ingezet. Nu schiet hij een mooie 340 fps. En samen met de amplifier die ik er voor op heb geschroefd maakt hij een mooi kabaal als hij op full auto gaat ;)
volgens mij is een veer vervangen alleen niet goed . dus laat hem lekker op 280 ben geen sadist en ga de liever langer mee skirmen dan kort met een hoge fps . Zijn 350euro best veel geld voor veel geld . Zonder als die o kapot gaat omdat je enkel de veer vervangt
 
Een gemiddelde replica en al helemaal een TM zal echt niet korter leven van een iets sterker veer.:)
 
Vandaag een pakketje van Gunfire mogen ontvangen.
Daar zat naast een paar zakjes BB's en gas ook een mooie shotgun in.
Een Cyma CM 352 Full Metal, gelijk 6 extra shells er bij gehaald.

Zondag eens uittesten in Lochem. :)
20160901_182929_HDR.jpg
20160901_182959_HDR.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade en Jan
Mooie shottie.
Ik zag net onderweg naar de snackbar 3 kinderen op straat spelen met zo'n zelfde gun maar dan zonder de kolf.
Ik ben geen spelbreker maar ik heb ze er toch even op gewezen dat ze er beter mee in de tuin kunnen gaan schieten.
:rolleyes:
 
gisteren originele bypod van britisch army binnen gehad in TAN voor op mijn TAN L85 GBB
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Geweldige shotgun, heb deze zelf ook, lekker gewicht en schiet heerlijk!
Veel plezier ermee :D

Thanks!

Ik heb er gisteren even mee geschoten en hij schoot zeker goed.
Gunfire zegt op de site dat hij 260 fps doet, maar op mijn chrono doet hij met .20 gr bb's 300-310 fps.

Het is alleen een beetje lastig mikken, er zitten geen sights op.
En als je over de loop heen kijkt schiet hij een beetje naar linksboven.
Maar als je dat eenmaal weet kun je heel goed dekking leggen met dat ding, dat weet ik zeker.
Nu nog meer zin in zondag :D