Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Dat @Stey nou zo'n ukkie is met z'n lengte en hij daardoor veel meer TtsKo keuze heeft is inderdaad niet in mijn voordeel ;)

@ChaoSState Upper lijkt inderdaad een tikkie langer. In totaal is deze uitvoering niet langer als de AK47 though, voor zover ik weet.
 
Voor kaartje schieten en scheelt gas/Co2 verspillen :p heb ik een Tokyo marui H&K Mk23 springer besteld bij Airsoftwelt is al onderweg :)

zoek nu voor weinig een Silencer en Lam Unit iemand een Idee waar te-koop ?
IMG_3154_2048x2048.JPG
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag m'n Invader Gear Socom broek en shirt binnengekregen in de juiste maat.

Gelijk maar even een plaatje van mijn complete Socom/AOR2 loadout:

Loadout-3360.jpg
Loadout-3362.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Vandaag is m'n nieuwe set Dubok binnengekomen! M'n vorige heb ik twee keer in de wasmachine gedaan en toen zag hij er gelijk dertig jaar ouder uit.. -.-
Maar deze is brand spankin' nieuw en gaat lekker de kast in =P


Deze is al iets ouder, maar omdat ik nu toch aan het posten ben.. =P
Het is fake ass TTSkO in een model wat in het leger nooit bestaan heeft, maar het is de enige betaalbare versie in deze kleur en leuk voor de verzameling of voor als ik een keer heel erg old school wil gaan.
 
En toch snap ik niet hoe je je Dubok gewassen hebt @ChaoSState ... heb de mijne al 5x gewassen, niks aan de hand.

Maakt me toch aan het twijfelen of ik de TTsKO uberhaupt wil gaan wassen :p
 
Ik was mijn Partizan-m niet eens...laat het pak lekker uithangen, stop hem.daarna in Den vriezer voor 1 a 1.5 uurtje ( dood de bacteriën lekker) haal de modder eraf & hang hem.nog even te stomen in de douche. ...uithangen en klaar...geen geurtjes, geen vlekken...ready for the next day of airsoft
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState en Stey
@Stey Ik zou je Ttsko maar niet wassen =P
Kreeg dat advies ook van die kerel van red army airsoft.

Ik ga @Redrum zijn advies maar eens proberen.
 
Was ACU niet de camo die alleen maar op de bank van je grootmoeder werkte? Ergens heb ik daar een plaatje van gezien :D

Even zonder gein; in urban omgevingen (industriële locaties, binnen en buiten met veel beton) werkt het echt wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Muhahaha voor de fun een rubberen boksbeugel gekocht.
Ipv van knifen kan ik nu lekker beuken hahaha
 

Bijlagen

  • IMG-20160913-WA0002.jpeg
    IMG-20160913-WA0002.jpeg
    562,9 KB · Weergaven: 150
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan en Stey