Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Stey het einde is nabij... v.v
De 'muricans zijn jaloers op onze Russische topkwaliteit en hebben E&L gecorrumpeerd. En ze hebben mijn AKM gesaboteerd ¬.¬
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Does the SHS is the stock motor to the E&L Mk18 ?
Don't hesitate to add some accessories go for it, and congrats to the new Mk18.;)

Nah haha that was just to show what big parts are steel :D, they make their own Hi torque motor called the E&L M170, which has some strong magnets, all my tools get stuck to the motor grip XD. I also really bought this to do some externals additions, bought a magpul RVG clone, a Element PEQ-15 box, put on a T1 repro I have and I want to put on a MFT Minimalist stock but that one costs at least 80 euro's D:, might install a QD silencer pure for the looks no barrel length increase. Trying to follow the SOPMOD programs as much as possible, except for the stock.

@Stey het einde is nabij... v.v
De 'muricans zijn jaloers op onze Russische topkwaliteit en hebben E&L gecorrumpeerd. En ze hebben mijn AKM gesaboteerd ¬.¬

Muhahahah I made them do that with all my freedom :p.
 
Geen airsoft replica maar wel onderdelen aan het testen. Een nieuwe scope en een dovetail naar weaver rail.

Deze haalt straks dezelfde snelheden als mijn M4 als de pees erop zit. Maar dan mag ik hem niet opslaan, dus we wachten nog maar even tot we weer gaan schieten.
 

Bijlagen

  • IMG-20160916-WA0000.jpeg
    IMG-20160916-WA0000.jpeg
    749,7 KB · Weergaven: 156
Geen airsoft replica maar wel onderdelen aan het testen. Een nieuwe scope en een dovetail naar weaver rail.

Deze haalt straks dezelfde snelheden als mijn M4 als de pees erop zit. Maar dan mag ik hem niet opslaan, dus we wachten nog maar even tot we weer gaan schieten.
Mooie kruisboog, had precies zo 1 maar ik had er een laser op gegooit was best vet.
En zeer krachtig ook nog heb namelijk mijn radiator er kapot meer geschoten.
Had 3cm houten bord er voorstaan maar daar ging ie zo door heen met gevolg gat in radiator en grote water schade lol was nog jong en dom maar leuk om er weer zo een te zien.
Heb volgens mij ook nog ergens filmpje dat ik dwars door mijn muur ermee schiet en in de andere kamer uit de kledingkast kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorst
@Rebelattack you can find the MFT Minimalist stock about €18 but at this moment not available couple weeks ago i bought one to my friend when i placed an order, however keep your eye here on this website and if i come across to any one with good price i will inform you.
 
Mooie kruisboog, had precies zo 1 maar ik had er een laser op gegooit was best vet.
En zeer krachtig ook nog heb namelijk mijn radiator er kapot meer geschoten.
Had 3cm houten bord er voorstaan maar daar ging ie zo door heen met gevolg gat in radiator en grote water schade lol was nog jong en dom maar leuk om er weer zo een te zien.
Heb volgens mij ook nog ergens filmpje dat ik dwars door mijn muur ermee schiet en in de andere kamer uit de kledingkast kwam.

Deze zou dat ook moeten redden. Heb een handversie die de punten 3cm in het beton krijgt van de muur bij mijn ouders. Deze is nog wat krachtiger. Kogel of steekwerend vest is ook geen probleem, door en door.

Is een leuk extra hebbeding.
 
Looking good! Betekent dit dat ze daar ook staal in hebben zitten?
 
Heb er net zelf 12.000 binnen gekregen van open blaster. (2x 3000 van elk .20 en .25)

Nog nooit mee geschoten dus ben benieuwd.
 
Gunstig geprijsd, die BBs! Ben benieuwd hoe ze het doen. Is er een reden dat jullie .20 gebruiken? Ik heb een hekel aan die dingen.. speel slechts met .28.
 
Gunstig geprijsd, die BBs! Ben benieuwd hoe ze het doen. Is er een reden dat jullie .20 gebruiken? Ik heb een hekel aan die dingen.. speel slechts met .28.

CQB en chrono, gok ik zo. Denk dat je FPS belangrijker is in CQB dan je baan zeker omdat er meestal geen zijwind of iets dergelijks staat en je geen 30+ meter schoten hoeft te maken over het algemeen. Dus als je dan een hoge FPS heeft waardoor je mensen snel kan hitten door kleine kiertjes dan kan dat een voordeel zijn, but it is just a theory.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
Ik ben zelf zo langzamerhand aan het overstappen naar 0.25 maar mijn M14 doet maar 300 FPS.
Dus daar doe ik nog 0.20 in voor wat bereik.
En mijn vrouw is nu eenmaal gewend aan 0.20 dus zij zal nog niet zo snel overstappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
@Rebelattack Daar zit wat in, maar het verschil is zeer klein :p Als je 350 fps hebt op .20 heb je 1.13 Joule energie. Afstand van 20 meter genomen, dan duurt het 188 ms voordat de BB aankomt. Met .28 (en behoud van Joule, dat is een benadering want in werkelijkheid heb je iets Joule creep dus ook een iets lagere traveltime dan hier berekend) duurt het 220 ms voordat de BB aankomt. Een verschil van 32 ms. Dus echt een noemenswaardig verschil is het niet. :)

Voor chrono heb ik gemerkt dat de meeste orga's zelf de BB's willen geven/laden, omdat je anders zomaar een zwaardere BB zou kunnen laden - 350 fps op .28 terwijl zij denken dat het .20 is!
 
Gunstig geprijsd, die BBs! Ben benieuwd hoe ze het doen. Is er een reden dat jullie .20 gebruiken? Ik heb een hekel aan die dingen.. speel slechts met .28.
Ik was rond de €45 kwijt voor 4 flessen en ik dacht laat ik eens kijken hoe ze zijn.

Speel voornamelijk CQB op dit moment en dan hoef ik niet zwaarder te gaan dan .20
 
@Rebelattack Daar zit wat in, maar het verschil is zeer klein :p Als je 350 fps hebt op .20 heb je 1.13 Joule energie. Afstand van 20 meter genomen, dan duurt het 188 ms voordat de BB aankomt. Met .28 (en behoud van Joule, dat is een benadering want in werkelijkheid heb je iets Joule creep dus ook een iets lagere traveltime dan hier berekend) duurt het 220 ms voordat de BB aankomt. Een verschil van 32 ms. Dus echt een noemenswaardig verschil is het niet. :)

Voor chrono heb ik gemerkt dat de meeste orga's zelf de BB's willen geven/laden, omdat je anders zomaar een zwaardere BB zou kunnen laden - 350 fps op .28 terwijl zij denken dat het .20 is!

Joule creep is veel moeilijker te creëren in AEG's en hey als de persoon waar je op schiet net beweegt kan het mogelijk uitmaken, maar je hebt wel gelijk meestal zal dat niet zo zijn, denk dat een andere factor nog de prijs is. Niet dat bb's nou super duur zijn maar als je opeens 1000 rounds meer krijgt voor ongeveer dezelfde prijs dan is dat misschien toch weer een hele dag extra skirmen met .20's tegenover .25's (1 Kilo). Ik gebruik zelf nog .25's in replica's die groot en deels stock zijn maar naarmate ik upgrade wil ik ook wel gaan overstappen naar .28 en .30 zeker als ik ga overvolumen om te zorgen dat ik deze gewichten makkelijk kan tillen. Nu ik eindelijk in mijn CQB M4 een triggerboard heb kunnen inbouwen wil ik daar .28 en .30 in gaan proberen voor buiten.
 
Joule creep is idd in deze setup heel minimaal maar vond toch dat ik het moest vermelden - anders krijg je weer van de mensen die gaan klagen "het energieniveau is niet hetzelfde bla bla " ;-) Het verschil zal niet bijster groot zijn inderdaad, enkele milliseconden misschien.

Prijs kan inderdaad verschillen, mijn redenatie was meer dat ik niet teveel BBs tegelijk wil kopen dus prop overal mijn .28 in. Ook in mijn CO2 1911 en daar kan ik de range wel merken. Kon bij CQB City over een meter of 25-30 iemand met één schot uit de kerktoren schieten, dat is toch wel leuk om te doen!

Ik gebruik zelf Valken .28 maar bij Airsoft Center raadt iedereen me Green Devil .28 aan omdat deze volgens zeggen een nog lagere tolerantie hebben en zodoende nog meer consistentie. Maar ik vind ze gewoon prijzig - 24,95 voor 3600 stuks.. Volgend weekend ben ik weer te vinden bij Valburg en daar ga ik maar eens aan de tand voelen hoe accuraat ik kan schieten over de langere afstand.
 
In cqb ben ik ook overgestapt van .25 naar .20 gram bb's. Scheelt toch weer 25% aan kosten. Echte verschillen in prestatie heb ik nog niet kunnen zien. Het nadeel is wel dat als ik van bb wissel dat ik de hop up en sights weer af moet stellen
 
Voor outdoor wil ik echt .28 gaan schieten. Afgelopen weekend eens het verschil getest tussen .25 en .28, en .28 hadden een veel stabielere baan (en ze waren nog van Valken ook! ;P). Alleen moet ik m'n mags ff aanpassen voor .28, want midcaps feeden ze niet omdat de veer te zwak is (als ik met m'n replica en een midcap .28 op z'n kop schiet feedt hij prima namelijk).

Maarrrr.. na lang wachten en een paypal-discussie met de webwinkel heb ik dan eindelijk m'n pakketje binnen! Het zijn nog wat extra onderdelen voor m'n old skool loadout en Oekraiense patches voor op m'n nieuwe Dubok.