Does the SHS is the stock motor to the E&L Mk18 ?
Don't hesitate to add some accessories go for it, and congrats to the new Mk18.
@Stey het einde is nabij... v.v
De 'muricans zijn jaloers op onze Russische topkwaliteit en hebben E&L gecorrumpeerd. En ze hebben mijn AKM gesaboteerd ¬.¬
Mooie kruisboog, had precies zo 1 maar ik had er een laser op gegooit was best vet.Geen airsoft replica maar wel onderdelen aan het testen. Een nieuwe scope en een dovetail naar weaver rail.
Deze haalt straks dezelfde snelheden als mijn M4 als de pees erop zit. Maar dan mag ik hem niet opslaan, dus we wachten nog maar even tot we weer gaan schieten.
Mooie kruisboog, had precies zo 1 maar ik had er een laser op gegooit was best vet.
En zeer krachtig ook nog heb namelijk mijn radiator er kapot meer geschoten.
Had 3cm houten bord er voorstaan maar daar ging ie zo door heen met gevolg gat in radiator en grote water schade lol was nog jong en dom maar leuk om er weer zo een te zien.
Heb volgens mij ook nog ergens filmpje dat ik dwars door mijn muur ermee schiet en in de andere kamer uit de kledingkast kwam.
Gunstig geprijsd, die BBs! Ben benieuwd hoe ze het doen. Is er een reden dat jullie .20 gebruiken? Ik heb een hekel aan die dingen.. speel slechts met .28.
Ik was rond de €45 kwijt voor 4 flessen en ik dacht laat ik eens kijken hoe ze zijn.Gunstig geprijsd, die BBs! Ben benieuwd hoe ze het doen. Is er een reden dat jullie .20 gebruiken? Ik heb een hekel aan die dingen.. speel slechts met .28.
@Rebelattack Daar zit wat in, maar het verschil is zeer klein Als je 350 fps hebt op .20 heb je 1.13 Joule energie. Afstand van 20 meter genomen, dan duurt het 188 ms voordat de BB aankomt. Met .28 (en behoud van Joule, dat is een benadering want in werkelijkheid heb je iets Joule creep dus ook een iets lagere traveltime dan hier berekend) duurt het 220 ms voordat de BB aankomt. Een verschil van 32 ms. Dus echt een noemenswaardig verschil is het niet.
Voor chrono heb ik gemerkt dat de meeste orga's zelf de BB's willen geven/laden, omdat je anders zomaar een zwaardere BB zou kunnen laden - 350 fps op .28 terwijl zij denken dat het .20 is!