Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Was ACU niet de camo die alleen maar op de bank van je grootmoeder werkte? Ergens heb ik daar een plaatje van gezien :D

5776c10e57e65e3bb3e142849fdb80a80167b5bcae6c8b128c1c0f8b79cc88dd_1.jpg
 
Nice @fatih61 ! Waarom de keuze voor de grijze digicam?

Wou anders zijn als de andere.. Haha weet ik niet.. Wou eerst woodland maar vond dit ook wel apart.. En zag t op youtube ook op een review van de dan wesson dat die jongen het ook aan had en zag dr wel vet uit vond ik dus ben ik voor acu gegaan ipv woodland.. En ik denk dat als de zon niet schijnt of op donkere plekken/schaduw dat dit wel een goeie camo zou zijn om te sniperen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wou anders zijn als de andere.. Haha weet ik niet.. Wou eerst woodland maar vond dit ook wel apart.. En zag t op youtube ook op een review van de dan wesson dat die jongen het ook aan had en zag dr wel vet uit vond ik dus ben ik voor acu gegaan ipv woodland.. En ik denk dat als de zon niet schijnt of op donkere plekken/schaduw dat dit wel een goeie camo zou zijn om te sniperen..
Het is inderdaad één van de minder gebruikte camo's, maar goeie camo om te sniperen is het eerlijk gezegd niet. Het heeft wel een toffe look, zou het gewoon gebruiken en voor je sniper rol een andere kleur scoren :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ben ook nog van plan een ghillie aan te schaffen.. En een nog een steyr aug aeg voor in de winter.. Gas sniper in de winter gebruiken lijkt me niet echt geweldig. Of een spring sniper.. Had wel leuke gezien ben nog aan t twijfelen tussen die 2.
 
Wie vroeg hier om support? ;)

Daar is hij dan, de M249 SAW PARA. Echt een beest van een apparaat lekker zwaar ook ongeveer 7,5kg. Binnenkort naar de winkel voor een downgrade en wat upgrades (nu 430FPS) en dummy rounds natuurlijk. Kan niet wachten todat ik er mee kan skirmen!

4qk5r8.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Mika, Sadiek en Jorst
Ben ook nog van plan een ghillie aan te schaffen.. En een nog een steyr aug aeg voor in de winter.. Gas sniper in de winter gebruiken lijkt me niet echt geweldig. Of een spring sniper.. Had wel leuke gezien ben nog aan t twijfelen tussen die 2.
Spring of HPA. Gas is ruk!
 
@WaterIsNat Ik ben in staat jou marpat te doneren samen met coyote brown vest en als dedicated marine support gunner mee te nemen :p Wat een bruut apparaat zeg! Succes met skirmen en rennen, dat zal wel even wat worden. Dat beest staat ook ergens op mijn lijstje, maar vanwege het gewicht niet bijzonder hoog ;)
 
@WaterIsNat Ik ben in staat jou marpat te doneren samen met coyote brown vest en als dedicated marine support gunner mee te nemen :p Wat een bruut apparaat zeg! Succes met skirmen en rennen, dat zal wel even wat worden. Dat beest staat ook ergens op mijn lijstje, maar vanwege het gewicht niet bijzonder hoog ;)
Is multicam niet genoeg dan? :p

Ik denk dat rennen nog wel gaat. Staand vuren gaat wat worden, Als je ff gericht staat begin je het al te voelen haha:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
I am also a US Navy Seal, want ik heb vandaag mijn E&L Mk18 binnen gekregen. Eindelijk ben ik ook onderdeel van het E&L Mustard race, maar dan zonder AK XD. E&L is wel een fan van stalen onderdelen, de outerbarrel, magazijn en kleine onderdelen zoals de werkende bolt catch en flip up sights zijn allen van staal. Voor de rest zit er intern de standaard E&L Ak gen 2 componenten in, maar noemenswaardig zijn de E&L M170 HT motor, one piece stalen cylinder (3/4 ported) en de QSC. Bij de QSC hoef ik alleen de buffer tube eraf te halen en kan ik daarna al bij de veer net zoals bij het SAEC systeem en dat allemaal voor 330 euro vind ik niet veel. Je hebt zelfs nog de elite versie (dit is de deluxe) welke bij de Sopmod II Versie nog maar 270 euro is. Als deze net zo lekker schiet als de AK's out of the box is dit best een aanrader voor beginners met een iets ruimer budget.

523vlgjm.jpg

0KWZxMam.jpg

HoDQQY0m.jpg
 
wait WUT? E&L maakt iets anders dan AK???

Ok, that's it. The end of the internet for me.

Oh yes filthy heresy is among the oh so great E&L MUHAHAHAHA, maar het begint langzaam wel te worden dat als je goeie build quality wil dat je E&L moet pakken. Ik ga het zelf nog verder ondervinden door er mee te spelen, enigste wat tegenvalt is een lichte wobble in de stock en that's it. Rest werkt prima en is lekker solide.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Does the SHS is the stock motor to the E&L Mk18 ?
Don't hesitate to add some accessories go for it, and congrats to the new Mk18.;)