Was ACU niet de camo die alleen maar op de bank van je grootmoeder werkte? Ergens heb ik daar een plaatje van gezien
Was ACU niet de camo die alleen maar op de bank van je grootmoeder werkte? Ergens heb ik daar een plaatje van gezien
Nice @fatih61 ! Waarom de keuze voor de grijze digicam?
Het is inderdaad één van de minder gebruikte camo's, maar goeie camo om te sniperen is het eerlijk gezegd niet. Het heeft wel een toffe look, zou het gewoon gebruiken en voor je sniper rol een andere kleur scorenWou anders zijn als de andere.. Haha weet ik niet.. Wou eerst woodland maar vond dit ook wel apart.. En zag t op youtube ook op een review van de dan wesson dat die jongen het ook aan had en zag dr wel vet uit vond ik dus ben ik voor acu gegaan ipv woodland.. En ik denk dat als de zon niet schijnt of op donkere plekken/schaduw dat dit wel een goeie camo zou zijn om te sniperen..
Bedankt!Mooie gitaar man!
Ik bedoel.. Vette replica! Nu nog ff conditie opbouwen =P
Spring of HPA. Gas is ruk!Ben ook nog van plan een ghillie aan te schaffen.. En een nog een steyr aug aeg voor in de winter.. Gas sniper in de winter gebruiken lijkt me niet echt geweldig. Of een spring sniper.. Had wel leuke gezien ben nog aan t twijfelen tussen die 2.
Spring of HPA. Gas is ruk!
Is multicam niet genoeg dan?@WaterIsNat Ik ben in staat jou marpat te doneren samen met coyote brown vest en als dedicated marine support gunner mee te nemen Wat een bruut apparaat zeg! Succes met skirmen en rennen, dat zal wel even wat worden. Dat beest staat ook ergens op mijn lijstje, maar vanwege het gewicht niet bijzonder hoog
Very nice!! Ima steal your shit nice Joking ofcourse! The more marines the merrier
I loldwait WUT? E&L maakt iets anders dan AK???
Ok, that's it. The end of the internet for me.
wait WUT? E&L maakt iets anders dan AK???
Ok, that's it. The end of the internet for me.