Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Welkom bij de AK club :) Alhoewel ik een classic-lover ben, Mooi apparaat!

E&L Masterrace :D
 
Strelok;24105 zei:
Welkom bij de AK club :) Alhoewel ik een classic-lover ben, Mooi apparaat!

E&L Masterrace :D

Er komt ook nog wel een keer een classic hoor :wink: Vind dat hout ook super.
 
@Strelok, dus als ik een e&l m4 haal hoor ik er dan ook bij :p.

Hele vette ak en zeker met die lower handguard met keymod slots, maar zat deze ook in een zak vol met vet?
 
Iedereen hoort erbij, welke replica hij ook heeft. Maar de meesten weten dat ik een echte E&L freak ben.

Mijn E&L zat ook redelijk onder het vet, maar het is ook net of je een echt schietijzer uitpakt met dit merk..Ik krijg elke keer weer een ''wow'' kick als ik hem tevoorschijn haal.
 
Gaaf ding @dedokterd !
Mijn classic LCT aksu word iets minder classic, denk ik, met een twi b11 lower handguard & twi DTK-2 Muzzle Brake.
 
Na maanden van research eindelijk alles (bijna) bij elkaar.

https://postimg.org/image/fe66ujjdt/
 
Zo,ik heb Warland-surplus weer met een bezoekje vereerd en daar de volgende spulletjes bij meegenomen.

JtjN9rH.jpg


jVOHxXC.jpg


En nog een rubber pistolgrip.
Die laatste heeft de techneut die daar werkt op mijn verzoek geprobeerd over een G36 pistolgrip te schuiven.
Dat past redelijk.

Verder nog een 3-tal pakketjes uit polen mogen verwelkomen toen ik eergister tuis kwam.
Van Gunfire deze motor.

BxZwsjT.jpg


En van Taiwangun deze Jing-Gong G36-k.

30EeNQr.jpg


Nn3gZBE.jpg


Waar ik 1 en ander al bij besteld heb zoals een frontgrip met 300 lumen lamp,electrieke drummag,extra rails op de zijkanten.
En ook nog 2 ringmounts voor andere lampen voor onze replica's.
De flash hider heb ik omgewisseld met 1tje die ik nog had liggen en Lotte vond de originele flash hider wel cool staan op die van haar dus die zit nu op haar G36-c.

jnzmQ4T.jpg


De G36-k gaat voor mij een support gun worden,vandaar de bi-pod en drummag.
En uiteraard gaat binnenkort de gearbox open voor de nodige (en onnodige) upgrades. :D
 
Leuke set! Ik was zelf al geinteresseerd in die frontgrip en die drummag. Tevreden erover???
 
DjStitch82;24275 zei:
Leuke set! Ik was zelf al geinteresseerd in die frontgrip en die drummag. Tevreden erover???

Deze drummag van Battle-axe is 1 van de goeikopere en heeft geen externe switch die je aan bijv.je pistolgrip vast kan maken.
Dat is in dit geval geen gemis want de soundcontrol werkt prima.
Dat is bij een duurdere drummag van ons wel anders.
Maar die heeft dan wel weer die externe button.
Die in no-time stuk ging bytheway.

Ja,ik ben er tevreden mee maar heb dus nog niet geskirmd met deze replic.
En dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren.
Aangezien ik mijn heule arsenaal omgegooid heb en dus nu 3 (!) nieuwe aeg's heb en dit de laatste aanwinst is,ga ik eerst de eerder aangeschafte replic's finetunen.

Over die frontgrip kan ik kort zijn.
AAAAAAAAANSCHAFFEN!!!!!

Geen geld voor deze lamp anex laser anex frontgrip.
Ik ben deze in het buitenland al voor het dubbele geld tegengekomen en die 300 lumen is echt genoeg om iemand lasogen te bezorgen.
:eek:
 
En wederom van mijn kant, zolang je de laser lekker uit laat tijdens skirms is het een mooie frontgrip.
 
Ja Sander maar die zat bij de prijs inbegrepen.
Gebruiken doe ik hem toch niet behalve voor inschieten van scopes en reddots.
Daar is zo'n laser uitermate handig voor.
En onze katten zijn er ook weg van. :D
 
Precies daarvoor heb ik een bore sight aangeschaft :wink:
Katten heb ik niet :blush:
 
Nee,alles komt bij Taiwangun.com vandaan.
Goed spul voor weinig geld.
Ben je gek op originele markings dan ben je aan het verkeerde adres.
Geef je zoals ik daar nx om dan ben je spekkoper bij onze poolse vrinden.
Voor de frontgrip met lamp:

http://www.taiwangun.com/en/lights-lasers/300-lumen-flashlight-with-red-laser?from=listing&campaign-id=20

En voor de drummag:

http://www.taiwangun.com/en/grenade-launchers-grenades/3000rd-electric-double-drum-magazine-for-g36-black-battleaxe?from=listing&campaign-id=19
 
@Vladimir nice collection especially the 3000 mag one pressed in full auto for those cheaters never call hit >:)
 
You got that right!
That's the main reason why i sold my sniper.
Shooting a whole mag at one person at a range of 50 mtrs and seeing the BB's bouncing off on him one at the time but never taking his hit happend to me too often.
This machine wil take all doubts out of the way. o:)