Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Klopt ik zag op een review van een replica dat ze alles zo invetten/olieën "just like the real thing" zeiden ze :tongue:
 
Vandaag een 2de hands G&G M16 binnen gekomen, het is een oude GR16 serie M16 wat best grappig is want blijkbaar waren daar vroeger de upper van plastic. Ondanks is het toch nog een gewicht voor mijn kippen armpjes XD. Anyway, alles werkt alleen de pinnen en schroeven die de GB op zijn plek houd en de carry handle hebben wat roest mogelijk vervangen en er zit her en der wat rotzooi op, dus dat is er af boenen en klaar. Denk dat ik de upper receiver vervang voor een metalen in de toekomst. Voor de rest is het een G&G gearbox dus de internals zullen niet al te slecht zijn maar over de cylinder seal ben ik niet tevreden, zowieso kan de cylinder zelf al vrij bewegen in het raampje waar hij in ligt, oftewel niet goed. Binnen kort maar eens de GB opentrekken en dan ga ik deze lekker gebruiken om te upgraden, denk dat ik mijn mosfet van mijn andere G&G in deze stop omdat het qua bedrading beter zal liggen. Over het algemeen een goede deal, een iconische replica en een leuke replica om lekker te gaan upgraden en mee te spelen.

Things to do/want to do:
- Fps testen
- GB inspecteren.
- Onderdelen vervangen die niet goed meer zijn.
- Shimmen, AOE correctie en motor height (na HT motor te hebben geplaatst).
- Mosfet overplaatsen.
- Externals schoon maken.
- Pinnen vervangen, mogelijk nieuwe upper en carry handle.

Weet iemand misschien waar ik een metalen M4 upper kan halen die goed op de G&G's passen?
 
@dedokterd Ja, maar je kan er bijna friet in bakken xD
Over een maand ga ik ook een E&L AK halen en dan koop ik erg gelijk wel een paar goede rubber handschoenen bij. Anders glibbert dat ding nog uit mn handen :p
 
Sinds de airsoft markt van Balls and Arrows heb ik een LCT aks74u gekocht, wel een 2ehands, maar wel geupgraded.
Sinds deze week heb ik daarbij goed passende mags gekocht, moet ze alleen nog binnen krijgen

Van de week een extra magazijn gehaald voor de WE tech PMM (makarov)
Lastig te krijgen, en 1 magazijn was met 16 bb's capaciteit echt niet voldoende!
 
Is LCT ook zo kieskeurig met mags?
En goeie keus! Heerlijk model om mee te spelen :smile:
 
Ze is binnen!

De ASP Ots-03a (SVU)
_20160706_200205.jpg


Eerste indruk is goed, een lekker solide korte sniper op basis van de CYMA SVD internals (RS SVD Copy qua gearbox, de 4 gear V3 volgens mij a.k.a. T3)

Nu nog op zoek naar een passende mosfet voor safe/semi/semi ipv full auto hoewel full auto ongeveer 3RPS schiet :smile:
Schiet ~440FPS out of the box en ik wil m echt zo houden.
Hopelijk kan ik ook een passende fet met precocking functie vinden.

Daarnaast nog nodig: een aantal CYMA SVD mags (low cap), AK Rail voor op de side mount.

Droom dingetje voor de toekomst: een echte PSO-1 voor de looks :)

----------

Daarnaast heb ik ook van SG-Ghillie hun volledig bekleedde Viper PRO ghillie binnen gekregen (inclusief backdrape).
 
Valt mee @ChaoSState
Maar ik.had ak47 magazijnen, de ak74 paste veel beter...de 47 mags gingen er erg slecht in
 
haha, voor de heb :tongue: Wat een lomp kalf is dat zeg. Hij is trouwens van KWC semi/auto op C02
 
dedokterd;23834 zei:
haha, voor de heb :tongue: Wat een lomp kalf is dat zeg. Hij is trouwens van KWC semi/auto op C02

De FPS is niet te hoog? Ondanks dat als ik de filmpjes mag gelopen een heel lomp ding in full auto :).
 
Weet je, ik heb dat filmpje al een aantal keren gezien en ook Robocop (de originele, niet dat slappe aftreksel), maar dit is de eerste keer dat ik me realiseer dat die Auto 9 gewoon een verkrachtte (sorry, opgeleukte :wink: ) Beretta 92F/M9 is.

Enne, @dedokterd: inderdaad een hele hand vol. (En mooi stukje inkt wat daar ook op de foto zichtbaar is)
 
Op redwolf staat ie als volgt: KSC M93R Auto 9C , dus inderdaad een Beretta M93R afgeleide.
 
Rebelattack;23836 zei:
dedokterd;23834 zei:
haha, voor de heb :tongue: Wat een lomp kalf is dat zeg. Hij is trouwens van KWC semi/auto op C02

De FPS is niet te hoog? Ondanks dat als ik de filmpjes mag gelopen een heel lomp ding in full auto :).

Volgens de doos wel ja (430 FPS) Maar in reviews en op de site zeggen ze rond de 340 FPS.

BoomSmurf;23843 zei:
Enne, @dedokterd: inderdaad een hele hand vol. (En mooi stukje inkt wat daar ook op de foto zichtbaar is)

Haha thanks :smiley:
 
Vandaag de 10 ak74 midcaps opgehaald bij het PostNL punt..even de onderkantjes beetje vast zetten & ze passen gelukkig goed in mij cyma ak en in mijn LCT aks74un
 
De lifepo's zijn binnen dus het feest kan beginnen :D, als het me lukt test ik de m16 met upgrades en de batterijen volgend weekend uit bij B&A.
 
Nou, de bb is door de kerk.

Met dank aan @Strelok voor zijn hulp in orientatie en informatie.

pnmTV2PCj

Prachtige originele PSO-1 voor show op mijn SVU :smiley:

Wellicht het begin van een vezameling :tongue: