Heb vorige week volgende besteld.
..
EXFog
..
awesome. Toevallig laatst over gestruikeld op Youtube. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Heb vorige week volgende besteld.
..
EXFog
..
Deze heb ik al een paar jaar in huis, omdat ik het zo'n bruut ding vind!
New year, new me. Dus tijd voor een nieuwe outfit. Mede door de goeie berichten hier op het forum mezelf overgehaald (was niet veel voor nodig, dat geef ik toe) om een UF PRO set te halen. In Pencott Greenzone
Daarnaast wacht ik nog op een Falcon charging handle voor m'n Glock, een Motorola TLKR T80, een lading Geoffs tracer bb's en Geoffs 0.40 voor m'n sniper. PostNL zal blij met me zijn
Als je die tracés bb,s nou in je sniper doet,kunnen wij je makkelijker vindenNew year, new me. Dus tijd voor een nieuwe outfit. Mede door de goeie berichten hier op het forum mezelf overgehaald (was niet veel voor nodig, dat geef ik toe) om een UF PRO set te halen. In Pencott Greenzone
Daarnaast wacht ik nog op een Falcon charging handle voor m'n Glock, een Motorola TLKR T80, een lading Geoffs tracer bb's en Geoffs 0.40 voor m'n sniper. PostNL zal blij met me zijn
Geen idee waarom de afbeelding niet werkt. Steeds gezeik mee.
Net gekeken.. Werkt..
https://imgur.com/ibxWa9D
ASG CZ 805 Bren A2, 2ehands via dit forum. Ga hem ombouwen naar hpa
Geen idee waarom de afbeelding niet werkt. Steeds gezeik mee.
Waar heb je die gekocht of besteld
Emersongear jogger pants zoals hun het noemen. Pasvorm is dik in orde, en in MB dus erg blij mee. En weer wat pakketjes met onderdelen voor de Hi Capa build, maar nog lang niet alles.
Om even een idee te hebben hoeveel magazijnen leeg je met een middag skirmen?Haha dat is best wel een goeie, nooit aan gedacht! Opzich vormt het short stroken geen probleem hoor. Ik probeer juist goed te mikken waar door ik vaak niet meer dan 2 a 3 bbs op iemand schiet, daarnaast check ik regelmatig hoeveel bbs ik nog heb en er zitten 50 bbs in een mag dus ik kan een tijdje vooruit.
Het was meer als reactie op het verhaal van tracers en nontracers door elkaar. Elke keer als ik dan geen groene bb zie vliegen denk ik aan een leeg mag of feedissues
Misschien dat ik toch ergens een paar rode bbs op de kop ga proberen te tikken. Vind het idee van een soort van empty mag indicator gewoon wel vet! Thx!
Vgm is de broek van gunfire of taiwangun. Je mags ligt echt aan jezelf.Om even een idee te hebben hoeveel magazijnen leeg je met een middag skirmen?
Ik vraag dat omdat ik ook bb's wil kopen maar geen idee of 4000 veel is? Ik begin er maar mee dan merk ik het wel is er trouwens op een skirm spullen te koop?Vgm is de broek van gunfire of taiwangun. Je mags ligt echt aan jezelf.
Om even een idee te hebben hoeveel magazijnen leeg je met een middag skirmen?
Gisteren de
NOVRITSCH SSP1 Airsoft Pistol - Preorder - CO2
Aangeschaft.wordt in maart geleverd