Ik hoop dat je er snel bijkunt.[...] en een uni pouch small voor het hit vest.
Mooi werk.
Ik hoop dat je er snel bijkunt.[...] en een uni pouch small voor het hit vest.
Ik hoop dat je er snel bijkunt.
Mooi werk.
Toen ik hem wilde bestellen was hij in Nederland overal uitverkocht, heb hem toen hier besteld http://www.waffenostheimer.de/legends-cowboy-rifle-co2-airsoftgewehr-kaliber-6mm.html
Zekers, helemaal kompleet met docs en F, kijk nog maar es goed naar de foto's op de website dan zie je die F duidelijk staan, winkel is gewoon profi, niks mis mee.Hoi Bert,
Is deze met F-stamp geleverd en documentatie? En wat was je algemene gevoel met deze webwinkel?
Ssst, dan vind de boekhouder bij mij thuis t okeDat doet de corona tijd niet, dat doe je zelf
Hij is inderdaad ook gruwelijk in het gebruik: bij een skirm heb je al gauw een lamme pols van het omhoog houden.meer voor de mooi dan wat dan ook
Met vortex reddot en ssg24 suppressor.Met een week bezorgd door High Pressure Airsoft, daar is tie dan. Mijn SBR MTW met wraith aero stock.
Mooie ww2 gear..Nou, na een flinke tijd van inactiviteit op het forum ben ik weer terug ik ben sinds vorig jaar helemaal van het moderne spul afgestapt en ga nu full WW2 USA! Nu momenteel de m1903a4 en de m1a1 thompson te pakken.
Zie foto's van mijn loadout
Nou, na een flinke tijd van inactiviteit op het forum ben ik weer terug ik ben sinds vorig jaar helemaal van het moderne spul afgestapt en ga nu full WW2 USA! Nu momenteel de m1903a4 en de m1a1 thompson te pakken.
Zie foto's van mijn loadout
Corona-tijd maakt me blut hahahaha