Wat zijn de beste side arms tekoop in nederland?

17 jan 2020
14
0
Trophies
1
Goedeavond,

ik ben opzoek naar een goede side arm. Die erg krachtig en tegen een stootje kan. Wat zijn goede keuzes?

groetjes
 
Ligt er aan wat je er mee wilt doen...
IAPS os skirms.

En wil je gas of Co2.

En bedoel je met" krachtig" een hoge fps? Want daar schiet je niet perse verder mee. Zeker niet bij GBB
 
Uit "voornamelijk" maak ik op beiden. Dus dan zit je aan 360 fps max vast.

Zelf ben ik erg tevreden over TM Hi-Capa. Maar die schieten standaard 'zacht' met nog geen 300 FPS. Daarbij is de slede ook nog eens van plastic.

Wat dan wel een aanrader is met jouw eisen weet ik niet zo goed, omdat ik vooral ervaring heb met TM welke altijd zacht schiet en van deels van plastic zijn.
 
TM hicapa is altijd een goeie keus. Als je wil dat hij hard schiet doe je er sterk gas in of ga je over op HPA. Niet stuk te krijgen en mocht dit toch lukken dan zijn spareparts overal te vinden voor een paar euro.
 
Zelf ben ik erg tevreden over TM Hi-Capa. Maar die schieten standaard 'zacht' met nog geen 300 FPS. Daarbij is de slede ook nog eens van plastic.



Nee dus
 
De bovenste 2 links die jij plaatst schieten beide te hard voor de NL skirm velden (360fps), IAPS regels ken ik zo niet maar mogen volgens mij Max 450 fps, dus zouden die pistolen alleen voor IAPS mogen.
3de link staat geen fps bij dus kan ik niet beoordelen.
 
Vorsk kom zoals ik begrepen heb uit dezelfde fabriek als WE en AW dus qua fps waarschijnlijk wel ok, qua materiaal kan het er net mee door.
 
De bovenste 2 links die jij plaatst schieten beide te hard voor de NL skirm velden (360fps), IAPS regels ken ik zo niet maar mogen volgens mij Max 450 fps, dus zouden die pistolen alleen voor IAPS mogen.
3de link staat geen fps bij dus kan ik niet beoordelen.

ik heb besloten dat is de side arm die ik nu ga aanschaffen alleen voor IAPS ga gebruiken.
 
Wil je later gaan upgraden/customizen de standaard 5.1

Wil je dat niet dan ga voor de gold match
 
Bij mij gaan zowel in mijn standaard TM high capa, als in mijn geupgrade Main replica ASG 0,28g. Werkt prima.