Tsja. Een manier van marketing. 5% is niet veel. Maar toch iets. Op een replica van 500 euro is dat toch weer 25 euro "verdiend".
7 dagen is wel wat kort. Maar als je bedenkt dat de gemiddelde klant z'n bestelling tegenwoordig gisteren al in huis wil hebben, snap ik dat een bedrijf ook geen kortingsbon uit gaat geven die een jaar geldig is. Dat valt me wel op tegenwoordig met diverse kortings- of kadobonnen, dat ze minder lang houdbaar zijn. Of webshops die maar een bepaald aantal dagen een korting toestaan. Ergens begrijp ik het wel, ook daar moet de schoorsteen roken.
De reactie van het bedrijf begrijp ik ergens wel, maar, hoe stond het er letterlijk ?
Als ze schrijven "dan had u maar niet op vakantie moeten gaan" , is erg kort door de bocht en niet echt klantvriendelijk.
Had er gestaan : Beste klant, het spijt ons maar wij kunnen er niets aan doen dat u op vakantie bent", klinkt al weer anders,
Afgezien van hoe het er letterlijk stond, iedereen doet alles toch op z'n mobiel tegenwoordig, (en even de advocaat van de duivel spelen

je hebt vakantie, dus tijd genoeg om te (online) shoppen toch ?
Ik hoop dat je om mijn grapje kan lachen, want ik begrijp dat de reactie van shogun je irriteert.
En jammer dat dit niet enigste keer is dat je slechte ervaringen hebt met dit bedrijf,
Ikzelf heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met ze. (en nee, ik heb ook geen aandelen van ze

)
@Kroeskoppie misschien dit even toevoegen aan een eerder topic wat ik terug vond over shogun ?