Moet eerlijk zijn dat ik het aardig treurig vindt, hoe hier wordt gereageerd op een tak binnen de airsoft die er al veel langer is maar nu hun eigen locatie krijgt. De orga achter Wild Mountain kiest blijkbaar waar hun passie ligt, SpeedQB (kan je het niet mee eens vinden of zonde, prima). De arena's die daarbij horen zijn nou niet heel enerverend, maar om op basis van een plaatje het hele principe af te schieten is ook wel heel zwak. Als je het niks vind moet je juist blij zijn dat de speedqb spelers je nu ook niet meer lastig vallen op de normale skirms en als je niet vies bent van wat extra lichaamsbeweging dan is het misschien iig een aanrader om het minstens een keer te proberen. Men haat altijd op keyboardwarriors, maar het wordt hier net zo erg gedaan en dan ook nog eens zonder enkele ervaring te hebben met een dagje SpeedQB.
Naar mijn mening heb ik veel momenten op een skirm dat ik dit veel liever speel of iig liever CQB, zeker wanneer er altijd langzaam een stalemate vormt en iedereen te bang is om te pushen omdat ze dan gemakkelijk geraakt worden. Hier heb je iig constant een actief spelletje en meestal is het gehalte fair play beter.