Nieuwe profiel berichten

Wij zijn opzoek naar nieuwe leden! Stuur een bericht via de instagram, website of via deze post. Wij horen graag van jullie!
Beste Airsofters, Ik ben Deni van Koevoet Task Force Airsoft Team. Zoek ons op op Instagram: koevoettaskforce Wij zijn altijd op zoek leden
Hey goeie avond allemaal as zaterdag word me eerste keer airsoften gaan er nog meer mensen naar Lelystad fijne avond allemaal
Ik zou graag willen beginnen met airsoft. Alleen heb ik geen idee wie, wat, waar en hoe te beginnen hiermee. Ik woon zelf in eindhoven.
hoi speler the walker ik ben sinds kort hier op het forum en speel ook zeer kort airsoft ik ben mijn pak aan het samenstellen en ik zag in 1 van je filmpjes op YouTube je helm zo iets zoek ik in de toekomst ook mijn pak is multicam nu is mijn vraag wat is het precies voor helm het merk en wat kost het en waar kan ik het evt kopen het is de helm met bril en masker in 1
Prinzie
Prinzie
The Walker loopt van wat ik weet rond met een WARQ helm, dit is inderdaad een alles-in-1 helm. Meer info zal te vinden zijn op hun website.
hallo, kan mij iemand helpen met het installeren van mosfet and trigger unit namelijk T238