Nieuwe profiel berichten

Goede keuze de KMCS. ik heb zelf Tweemaal de 1.0 versie Voor lente en herfst die andere alleen voor de winter.Er is nu ook Een Groene Anorak versie echt heel gaaf.
Het klinkt idd alsof de BB's niet omhoog gedrukt worden uit het magazijn. Kun je wat specifieker zijn over je replica?
Vraagje: heb een airsoftwapen maar hij schiet alleen ondersteboven. Logt het aan magazijn of is die stuk? Wat kan ik doen
Goedemorgen, ik ben Martijn, 37 jaar oud, woon in Alkmaar en zou heel graag beginnen met airsoft. Heb me er al een tijdje in verdiept, me geregistreerd bij de nabv en diverse spullen aangeschaft. Maar weet niet zo goed hoe ik echt zou moeten beginnen. Ik zou het leuk vinden een keer met jullie mee te mogen.

Groeten Martijn
Hi Henry! Ik zag je reactie op de MTW post... hoe is het bij jou gelopen dan? Ik kreeg gisteren namelijk te horen dat mijn bestelling nog niet eens is vertrokken uit amerika.
Henny_495
Henny_495
Toen ze me belden dat de mtw's binnen waren maar de mijne er niet tussen zat gaven ze me de optie om een andere variant (zelfde prijsklasse alleen kortere versie (SBR)) te krijgen, welke voor een medewerker was bestemd. Als excuus hebben ze gratis rhop geplaatst, maar ik bestel er niks meer. Maatje van me heeft mtw gekocht bij highpressureairsoft in UK en binnen een week had die hem binnen
iShot
iShot
Had je er een besteld via de mtw builder? Ik heb er een besteld met een reaper genII engine...
Hoi Daan
Ik zag dat je een mooie verzameling heb en ben al een tijdje op zoek naar een rwa Nighthawk limited editie
M’n vraag is heb je misschien in gedachte gehad om hem te verkopen want dan wil ik hem heeeeel graag kopen van je.
Ik hoor graag je reactie
Mvg Marco
Hallo Pascal,

wat versta jij allemaal onder het noorden? Ik kom uit Steenwijk en vraag mij af of er nog meer mensen uit deze omgeving in jou app groep zitten.

Mvg,

Patrick
Pascal-XM
Pascal-XM
Onder noorden verstaan we Groningen/Friesland/Drenthe. en uit alle provinciën hebben we spelers. Maar mochten er mensen bij willen zelfs tot Zwolle aantoe mogen die er ook gewoon wel gezellig bij.