Nieuwe profiel berichten

Even een vraagje gebruik je Nogsteeds de zelfde Rifle als in je Informatie tab? Zoja Is de barrel en loop changeble?
Hey Maurice, ik zag dat je uit Zeeland kwam. Weet je plekken waar ze skirmen in Zeeland? Groet Lucas
MauriceV92
MauriceV92
HoI!
Zeeland is eerlijk gezegd slecht vertegenwoordigd. Je had tot een tijdje terug nog Oude Tonge (wat nét zuid-holland is) maar die is vanwege Corona helaas gesloten. De meeste rijden dus naar Den Haag, Leiden of Noord-Brabant waar je Delta hebt zitten. Je kan in België ook heel wat leuke velden vinden!
Beste M14shooter,
Met opzoeken had ik u post gevonden onder het thema upgraden van M14 socom naar DMR.
Momenteel ben ik met hetzelfde project bezig. Wat had u allemaal gedaan? Momenteel heb ik al een SHS short axis hoght torque motor gekocht. Hierbij zie ik echter dat de pinion gear van de SHS motor niet overeen komt met de stock gears in de V7 gearbox. Had u hetzelfde probleem?
M14shooter
M14shooter
Hoi michielG693, ik heb nog steeds de stock motor er in zitten.
Die doet het goed en geeft verders geen probleem. Ook de gears zijn stock
Ik heb er een m130 veer in een gebruik een 11.1volt lipo batery.
Mischien is de pinion gear om te zetten van de originele naar de shs?
M
MichielG693
Kon de motor de m130 veer ook getrokken krijgen met een standaard batterij of leverde deze niet genoeg stroom? Hoeveel fps haalt u momenteel?
Jan Pot Grutten
Jan Pot Grutten
Klopt het dat de M14 socom semi&full auto kan? En dat je voor DMR single only moet? (tenzij je onder de 1.2 joule wilt zitten en je een soort glorified assault bent)
Als beide ja is, moest je dan ook nog wat aan de rate of fire doen? Of de full auto weghalen?
Nieuw op fit forum, ik wil graag een G&G m14 kopen, maar wil er een DMR van maken. Iemand tips en tricks? Groetjes
Hi Jarno,

Ben je nog steeds op zoek naar een leuke airsoft ervaring? Ik zoek nog een maatje voor aankomend weekend 20 december voor een 1 vs 1 training op een buitenveld aangezien dat nog kan volgens de maatregelen. Het wordt goed weer. Interesse? Let me know.

Gr. Richard
Voor meer info over Combat Clowns neem even contact op met mij op 0643442655. Spreek je. Gr. Richard