Nieuwe profiel berichten

Juiste wetgeving op juiste wettelijke basis is wat maximale bescherming geeft voor dat wat je lief is.
Dag Maurice, wanneer zou ik een keertje langs kunnen komen om het te proberen en wat zijn de kosten voor zo'n middagje/avondje?

Gr Tjeerd
Weer eens even hier neuzen . Update is wel dat ik weer op 3 replica’s zit ipv 4. Heb de SBR weggedaan. Op naar het volgende
Hi, can you make a threaded outerbarrel for me, for my tm hi capa 5.1?. fatihozburun@hotmail.com.
Hefesto Works
Hefesto Works
hello

Can you send me a photo? Just for be sure.
I made more than 100s for the 1911. Hi cap shout be the same

regards

Pedro
Paddle holster fits Glock 19 19X 23 32 45 Gen 1 2 3 4 5(Not fit Polymer 80 Glock 19).
Kom je uit Groningen, Friesland of Drenthe en heb je zin om met veel meer airsofters uit de buurt in contact te komen? Stuur mij dan een PM.
Paar dagen geleden mijnvz61 skorpion replica 6 mm airsoft full automatisch binnen gekregen.
Echt gaaf ding en is electrisch en dus geen gedoe met gas meer.
Besteld bij wish en moet eerlijk bekennen dat de kwaliteit me niet tegenvalt.
Weet iemand hoe ik hem krachtiger kan krijgen en of dat kostbaar is.
Had stalen balletjes gehaald maar daar heeft hij moeite mee dus maar weer over op plastic.
Crix
Crix
Leuk dat je op mijn profiel reageert! Ik heb zelf niet zo veel verstand van dit soort 'aep' gearboxen. Normaal gesproken kan je in een aeg een sterkere veer plaatsen waardoor hij meer kracht heeft. Misschien kan dit ook bij dit model. Is een onderdeel van maximaal 10 euro.
Op het technische hulp deel van het forum een post maken is denk ik een goede stap!