Nieuwe profiel berichten

hoi, heb jij die M4 van LCT nog? Zag add op airsoftmarkt maar is al van april 2019.
zag dat je g&g warhog had liggen voor leuke prijs. Wat heb je in gedachten en wat is er bij?
hier ook newbie op oudere leeftijd, hihi.
6 December doe ik boss-training en wil regelmatig op NAC trainen. M.n. parcours maar ook skirms (indoor) lijkt me leuk. Keer elkaar op NAC ontmoeten?
Mitchel
Mitchel
Hallo Honsik, waarscheinlijk ben ik Maandag of Woensdag avond weer te in het NAC te vinden. De Boss traing heb ik on Oktiber gedaan, zeer leuk en ik wil binnenkort een Tactische CQB training volgen. Misschien tot binnenkort..
Welke veer heb je er nu in zitten m150?,en heb je nog andere upgrades eraan. Ik zelf heb net mijn TM vsr10 omgebouwd met wolverine bolt en schiet met co2.
Zaterdag tussen 12.00 en 17.00 heb even privé evenement aangemaakt,kan je bij nabv melden dat je daar heen gaat,krijg je geen probleem met vervoer
  • Leuk
Waarderingen: Dustyspacebar
D
Dustyspacebar
Okay, top, ik had trouwens een vraagje, ik heb een Well MB03 Sniper. Nou zit ik op 427FPS met 0.30 gram en als ik mij niet vergis zit ik dan boven de joule grens voor snipers. Heb je toevallig enig idee welke veer ik zou moeten gebruiken om dit naar het legale maximum te verlagen?
Hallo, ik ben van plan om gebruikte replica's te kopen maar ik weet zo niet waar ik naar moet kijken
Don't get a gun that will impress your friends, get a gun that will impress your enemies
hey hans, ik zou graag bij jullie groep/team komen. wil niet alleen gaan airsoften namelijk. !?
Dankjewel voor de gezellig avondje en de tips bij combat outpost in oude tonge! Hopelijk tot een volgende keer! :D
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Dodgy
Dodgy
Geen probleem man, daar zijn we toch voor met zen allen. Twas een leuk avondje.