Dan ook nog even een review van mijn kant.
Zaterdag:
Eenmaal aangekomen en m'n bus (vanaf nu officieel Boris the Battlebus)stond ik toevallig gelijk naast de mannen van ACN. Peter kwam al gelijk naar me toe om te vragen of ik TBear was.
Ik had me al bedacht dat ik de zaterdag TL op me zou nemen om daar beetje mee te oefenen en te werken met COMMs en blijkbaar had ik de goede dag uitgekozen omdat Martijn de CO was. Ik vond het aansturen van m'n troepen en communiceren met de overige squads lekker gaan en kreeg nog complimentjes over m'n skills.
Bravo was nog een hele tijd bezig om de CO terug te brengen in de basis maar hij heeft zich erg goed verzet en heeft tussendoor sommigen van ons goed te pakken met replica's of knies van anderen die om hem heen zaten. Uiteindelijk is hij op een of andere manier de vrijheid op kunnen zoeken en waren we hem kwijt. Maar het was wel een leuk avontuur.
Zondag:
Na een heerlijke nacht in m'n camper, naast alle tentjes, had ik samen met De mannen van ACN afgesproken dat we 1 Squad maken en samen over het veld gaan. Wederom heb ik de TL rol op me genomen omdat er vrij weinig man waren met COMMs of zin. Maarten assisteerde me daarin, goed gedaan

de ochtend ging wel ok, niet heel veel bijzonders en de stand zal wel redelijk gelijk zijn geweest toen, tot het laatste half uur we de CO konden vangen en erin slaagde om hem in onze base te krijgen. Ondanks een paar slachtoffers die hij maakte met het pakken van andermans replica (en ik in m'n bil geschoten door friendly). Dat was een goed begin van de middag
Daar begon allemaal beetje stroef en waren op een punt redelijk ver teruggedrukt in onze basis. Het ging niet vooruit en werken steeds afgeknald. We hadden de CO in de gevangenis gekregen en Bravo zat op de S-bunkers aan de andere kant van de CO gevangenis.
Tot er op een moment een mooi punt kwam waarin alles omkeerde en vanaf toen hebben we als een grote batterij gepusht tot de vijand in hun eigen basis aan het huilen was (nee geintje). Tot de CO en organisatie zorgde dat wij een beetje terugtrokken en SRFT de mogelijkheid bood om terug te slaan. Het laatste uur was er dus vrij weinig actie voor ons en ben ik het laatste 20 minuten om gaan kleden en met m'n camera het veld in gegaan. Dat was een zeer geslaagde middag en zeker een winst voor ons!
Overig:
Ik ben vol meegenomen tijdens en na de missie met de jongens van ACN. bedankt daarvoor en jullie zijn echt toffe gasten! Chapeau voor het team. Zaterdag avond zijn we met z'n allen naar de shoarma boer en hebben we romantisch gedineerd. Daarna was het erg gezellig op de camping en hebben we hard kunnen lachen om geitencompilaties en naamgenoten.
Nogmaals dank ACN, voor een f*cking vette community en teammembers

en
@Jan, die Puch was ZEKER vet samen, moeten we een keertje vaker doen