Volgende keer misschien, goed initiatief!
Ben benieuwd naar jullie ervaring van dit weekend, dit topic dus maar even volgen

Was een goede dag, uiteindelijk nog met @Wijnand mee kunnen rijden wat heel chill was. Fairplay, lekkere hits en een niet al te verkeerde dag qua weer.
 .
. Volgende keer misschien, goed initiatief!
Ben benieuwd naar jullie ervaring van dit weekend, dit topic dus maar even volgen

) dit gecombineerd met een orga die (on)opvallend aanwezig is en de game- fairplay goed in de gaten houd!
) dit gecombineerd met een orga die (on)opvallend aanwezig is en de game- fairplay goed in de gaten houd!  en wie weet tot volgende maand in Daarle!
 en wie weet tot volgende maand in Daarle!Daarle is 1 van de lokaties waar ik het ALTIJD goed naar m'n zin heb
De hele gemaplay is opgezet rond teamwork en tactisch spelen, dit is voor mij belangrijker dan uiteindelijk mensen afschieten (of afgeschoten worden) dit gecombineerd met een orga die (on)opvallend aanwezig is en de game- fairplay goed in de gaten houd!
Wat mij betreft absoluut een lokatie waar je minimaal geweest moet zijn... uiteraard kan de gameplay misschien niet je ding zijn, maar dat is altijd een persoonlijk dingetje...
Goed om te horen dat het vandaag weer goed was @Rebelattack en veel plezier voor iedereen die morgen gaat!
Groet vanuit de Alpenen wie weet tot volgende maand in Daarle!
 .
. 
@Robin er al achter waarom jou replica zo vreemd deed op die bunker?
 )!
)!

. Ondertussen ben ik weer aan het kijken naar leuke airsoft gear en ben ik na aan het denken wanneer ik me zal inschrijven als NABV lid. Hopelijk weer tot snel!
. Ondertussen ben ik weer aan het kijken naar leuke airsoft gear en ben ik na aan het denken wanneer ik me zal inschrijven als NABV lid. Hopelijk weer tot snel!
 , en rustig aan alles uitpakken en me omkleden. eerste keer dat ik mijn loadout helemaal compleet had, en kan zeggen dat het erg fijn speelde, Gorka is heerlijk comfortable
, en rustig aan alles uitpakken en me omkleden. eerste keer dat ik mijn loadout helemaal compleet had, en kan zeggen dat het erg fijn speelde, Gorka is heerlijk comfortable  .
.