28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Oke, morgen 04:45 richting Daarle vanuit Haarlem. We gaan met zijn drieen, dus er is nog een plekje over in de auto.
 
Was een goede dag, uiteindelijk nog met @Wijnand mee kunnen rijden wat heel chill was. Fairplay, lekkere hits en een niet al te verkeerde dag qua weer.

Graag gedaan @Rebelattack, waarom niet combineren als het mogelijk is.

niet mogen klagen. Op zijn tijd een buitje om af te koelen. Wind om alles wat moeilijker te maken :).

@Robin er al achter waarom jou replica zo vreemd deed op die bunker?
 
Volgende keer misschien, goed initiatief!

Ben benieuwd naar jullie ervaring van dit weekend, dit topic dus maar even volgen :)

Daarle is 1 van de lokaties waar ik het ALTIJD goed naar m'n zin heb :)

De hele gemaplay is opgezet rond teamwork en tactisch spelen, dit is voor mij belangrijker dan uiteindelijk mensen afschieten (of afgeschoten worden :p) dit gecombineerd met een orga die (on)opvallend aanwezig is en de game- fairplay goed in de gaten houd!

Wat mij betreft absoluut een lokatie waar je minimaal geweest moet zijn... uiteraard kan de gameplay misschien niet je ding zijn, maar dat is altijd een persoonlijk dingetje...

Goed om te horen dat het vandaag weer goed was @Rebelattack en veel plezier voor iedereen die morgen gaat!

Groet vanuit de Alpen :) en wie weet tot volgende maand in Daarle!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Daarle is 1 van de lokaties waar ik het ALTIJD goed naar m'n zin heb :)

De hele gemaplay is opgezet rond teamwork en tactisch spelen, dit is voor mij belangrijker dan uiteindelijk mensen afschieten (of afgeschoten worden :p) dit gecombineerd met een orga die (on)opvallend aanwezig is en de game- fairplay goed in de gaten houd!

Wat mij betreft absoluut een lokatie waar je minimaal geweest moet zijn... uiteraard kan de gameplay misschien niet je ding zijn, maar dat is altijd een persoonlijk dingetje...

Goed om te horen dat het vandaag weer goed was @Rebelattack en veel plezier voor iedereen die morgen gaat!

Groet vanuit de Alpen :) en wie weet tot volgende maand in Daarle!

Hier sluit ik me compleet bij @Peter Boudewijn aan. Is daar altijd goed geregeld. Heb mij vandaag op de vreemde zaterdag voor mij ook zeer goed vermaakt.
Orga gewoon weer goed. Missies goed, game play zoals je mag verwachten. Zelfs gentlemens hits uitgevochten onder een hagel van BB's :).
Gewoon weer heerlijk dagje Daarle voor mij.

Tot volgende maand, maar dan weer op mijn vertrouwde zondag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
@Robin er al achter waarom jou replica zo vreemd deed op die bunker?

Jah, hoogstwaarschijnlijk zijn de magazijnen vies geworden of iets dergelijks waardoor er jams waren. Ben nu even aan het rondneuzen op forums hoe ik zo'n mag op een goeie manier kan openhalen.

En gisteren was een leuk dagje, goede fairplay en missies, heel gezellie en mensen luisteren ook nog als ze zegt om een linie te leggen op de bunker of om naar voren te pushen wanneer de tegenpartij verzwakt is. Ook een mooie uitdaging van de harde wind, leerde me beter met mijn sniper om te gaan en maakte het mogelijk om mensen achter bomen te raken door de sniper te kantelen.
 
Net thuis! Heerlijk weekend gehad mannen (en dames natuurlijk :p)!

Leuk om iedereen te spreken en mee samen te spelen! Helaas vandaag gedwongen bij blauw maar dat mocht de pret niet drukken. Tegen acn spelen is ook wel leuk ;)

Nu de beentjes omhoog en bijkomen van het weekend :)
 
Weer een leuke dag bij Bunker Hill. Prima organisatie en nu helemaal stuk op de bank. Gelukkig morgen weer vroeg op anders zou ik nog lui worden. Tot de volgende keer allemaal. En vandaag heft team Cobra gewonnen dacht ik @bvdzeeuw :).
 
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om er bij te zijn, dat ging nog verrassend makkelijk. Eenmaal aangekomen onze huurkits opgehaald en terwijl we naar het veld liepen een zijn we aantal leden van ACN tegen gekomen, helaas is namen onthouden niet mijn sterkste eigenschap! Uiteindelijk speelden we mee met de Cobra's (Nice!) in squad Delta 1. Een van de leukste momenten waren wel om een sniper te pakken op 50 meter en met een willekeurig groepje van Cobra's een grote squad van team blauw te wipen. Geweldig! Al met al vond ik mijn eerste skirm heel erg leuk, zeker voor herhaling vatbaar! Leuk om jullie ontmoet te hebben en laat het even weten als je mij hebt gezien, want waarschijnlijk (excuus) ben ik je naam vergeten :rolleyes:. Ondertussen ben ik weer aan het kijken naar leuke airsoft gear en ben ik na aan het denken wanneer ik me zal inschrijven als NABV lid. Hopelijk weer tot snel!
 
Zaterdag eerste keer op Bunker Hill, mooi terrein en goede 3D organisatie met strakke regels en een Medic, die jammer genoeg ook echt een keer in actie moest komen. Super leuke dag, mede omdat ik weer bij ACN mocht aansluiten, (thanks all) die gastvrijheid wordt zeer gewaardeerd. Dus het forum is heel handig om een leuke dag te plannen en wegwijs te worden in keuze voor de betere skirms/organisaties. Tot volgende keer.
 
Vandaag leuk gespeeld. Ik zag als eerst het groepje van Vladimir staan dus daar ben ik maar achteraan gehobbeld. Zodoende ingedeeld in B.C Bravo. 's ochtends was het erg drukkend warm en hadden beide partijen een beetje moeite om op gang te komen. De hele ochtend ging het een beetje naar voren en naar achteren totdat we vlak voor de pauze TFA (SFRT is niet meer) in hun spawn kregen.

Die middag begonnen we met een mexican standoff. We stonden met 80 man te wachten totdat het magische woord werd geroepen 'Bananensplit'. Die hebben we redelijk goed doorstaan waardoor we door konden pushen, hetzij langzaam. Na een middagje vechten kwamen we weer mooi dicht in de buurt van de spawn van blauw en elke keer dat ze een sprintje langs het hek deden werden ze weer teruggeschoten.

Dus al met al een mooie dag gehad, helaas van die wolkbreuk die net los moest barsten toen in de auto aan het inpakken was ;)

Tot de volgende keer!
 
Gisteravond zijn wij laat thuis gekomen,auto leeggehaald en alles in de woonkamer gedropt.
Batterijen uit de replica's getrokken,magazijnen geleegd en vervolgens zijn wij beiden uitgeteld gecrashd.
Nu net wakker en met een gloeiende bak koffie mooi de tijd om een prettig verhaaltje te typen.

Om te beginnen wil ik iedereen bedanken voor de geweldige teamspirit en de fairplay.
En met name de nieuwelingen wil ik in het zonnetje zetten want die hebben zonder uitzondering geweldig het hele spel goed begrepen en goed opgepakt.
PeterH,Sjoerd,Husky,Robbert en Malissa,Daan63,Legendary,Crumble en al diegenen die ik vergeet op te noemen; bedankt voor de sportiviteit en de gezelligheid.
En voor alle gevorderde spelers die met ons dit weekend hebben meegemaakt uiteraard ook bedankt.

En na een jarenlange strijd die begon in 2013 hebben de Cobra"s uiteindelijk de SFRT dit weekend verslagen!!!!!
"HOOHAA"

"Helaas" is uit de as van die organisatie een nieuwe "ennemie" opgestaan genaamd Tas Force Ares.
Deze groep was al eerder in het beeld bij de Black Cobra's als mercenaries die zich lieten inhuren door de hoogste bieder.
Na de mislukte vredesonderhandelingen afgelopen zondag braken heftige schermutselingen uit die ontaarden in een zware veldslag.
Wij,de Black Cobra's,zullen de strijd voortzetten om ons land en de grondstoffen die ons land voortbrengt te verdedigen.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de overwinning ^^
Maar.. verslaan de cobra's de sfrt niet altijd?
 
Lol wut? XD
Gelukkig maar, laatste keer dat ik bij die kant speelde was het een grote chaos en heb ik de halve middag in de spawn kunnen doorbrengen.
 
Ook ik heb een top zaterdag gehad, even kort hoe ik de dag heb meegemaakt.

sochtens de auto ingeladen en rond half 8 in de auto gestapt richting bunker hill, 5 minuten laten kon ik parkeren :cool:, en rustig aan alles uitpakken en me omkleden. eerste keer dat ik mijn loadout helemaal compleet had, en kan zeggen dat het erg fijn speelde, Gorka is heerlijk comfortable :D.

FPS’en ging beter dan vorige keer, toen had ik met het magazijn van de organisatie een FPS van 160, en 340 met mijn eigen. nu pakte hij het magazijn wel goed en schoot 340 FPS. Daarna alles omgehangen en ACN gezocht (en gevonden), wij werden Delta (delta 1 en delta 2) met @Vladimir als onze squad leader.

We kregen als Delta het doel om het midden te pakken en hadden vrijwel meteen het spawn punt bij de Hochi minh (?) en de sniper toren te pakken. Voor de spawn een line gelegd, en deze de gehele ochtend gehouden. We hadden het moeilijk toen SFRT vanaf Bunker S5 (of S6 ik weet nooit welke welke is) met snippers onze linie wat uitdunde, uiteindelijk hebben we samen met Alfa (volgen mij zat Alfa sochtens op onze linker flank) bunker S5 (of S6) bestormd en gepakt. Waardoor onze grip op de spawn alleen maar groter werd.

Smiddags hadden we het een stuk zwaarder en viel uiteindelijk onze linker flank en de spawn waardoor we compleet werden ondergelopen en uiteindelijk onze basis werd geplunderd. Had het gevoel dat we met het hele team in de respawn stonden. Daarna werd het redelijk onoverzichtelijk en was er geen duidelijk linie meer maar meer schermutselingen over het gehele terrein.

Helaas kreeg ik aan het eind van de dag behoorlijk last van m’n hoofd en ben na afloop direct naar huis gereden en s’avond met migraine naar bed gegaan en verder niemand meer gesproken.

Toch Iedereen via deze weg bedankt voor een top dag, en tot de volgende keer.