Balen @Boudewijn ! Had graag weer met je geskirmd. Ik zal zorgen voor vers gemalen koffie' elke ochtend!
Balen @Boudewijn ! Had graag weer met je geskirmd. Ik zal zorgen voor vers gemalen koffie' elke ochtend!
@Tactical Bear / @Jan is er een spreadsheet waarop ik met m'n maatje kan aanhaken? Speel graag weer met ACN in 'n squad![]()
je hebt beter en overrompeld wordenAfgelopen keer hebben we op de zondag ARES zover terug gedrongen dat ze vast zaten in hun eigen HQ. Dat is niet leuk meer spelen als je dan nergens heen kan.
Iets dat je vaker terug hoort uit de SFRT gelederen. Ook van spelers die regelmatig wisselen. Ook aan de Cobra kant kan dat gebeuren. Hangt van zoveel factoren afcombinatie van slechte strategie, mensen die opgaven om naar de safety te gaan... Maar voor slechte communicatie. Elke squad van Ares opereerde op zichzelf zonder contact met andere. Wat je dus zag was kleine groepjes die tegenover 2 of 3 squads van BC kwamen te staan.
Ik beschik over dual ptt baofeng. Zo kan ik met eigen groep(eigen kanaal) als met BC commander in verbinding staan en allebij communiceren. Handigste is wel als andere ook baofeng hebben zodat we op pmr 9-16 kunnen zitten. Is een stuk rustiger![]()
hier een baofeng uv-5r gebruikerIk beschik over dual ptt baofeng. Zo kan ik met eigen groep(eigen kanaal) als met BC commander in verbinding staan en allebij communiceren. Handigste is wel als andere ook baofeng hebben zodat we op pmr 9-16 kunnen zitten. Is een stuk rustiger![]()
Never nooit niet dat ik nog eens met zo'n onding van een Baofeng het veld in ga!
Vorig jaar toen ik SL was zo'n kreng in mijn handen gedrukt gekregen maar geen headset erbij.
Heel fijn!
Ik werd bij elke oproep afgeknald door de SFRT.
Doe mij maar mijn Midland en mijn second houd het contact met de rest van mijn squad voor me.
Werkt primo.![]()
Vladimir en ik gaan het hele weekend.!!!!
vladimir en ik zyn er heel het weekend !!!!
![]()
Als het goed is, kun je je inschrijven op Bunker Hill en jezelf daar als introduce aanmelden.
Je kunt dan zelfs kiezen voor een specifieke dag en/of weekend, huurkitje, BB's etc. etc.