Bunker Hill 26 en 27 augustus

Oef, erg jammer @Boudewijn. Laat zeker even weten wanneer je weer helemaal good to go bent; Skirmen we weer samen!

@Tactical Bear / @Jan is er een spreadsheet waarop ik met m'n maatje kan aanhaken? Speel graag weer met ACN in 'n squad :)
 
Lijkt me juist leuker en uitdagend om tegenstanders te hebben die beter zijn. Leer ik er ook nog van ;)
 
je hebt beter en overrompeld worden :p Afgelopen keer hebben we op de zondag ARES zover terug gedrongen dat ze vast zaten in hun eigen HQ. Dat is niet leuk meer spelen als je dan nergens heen kan.
 
je hebt beter en overrompeld worden :p Afgelopen keer hebben we op de zondag ARES zover terug gedrongen dat ze vast zaten in hun eigen HQ. Dat is niet leuk meer spelen als je dan nergens heen kan.

Is dat dan slechte strategie gebruiken (vanaf hun zijde) of zie ik dat verkeerd?
 
combinatie van slechte strategie, mensen die opgaven om naar de safety te gaan... Maar voor slechte communicatie. Elke squad van Ares opereerde op zichzelf zonder contact met andere. Wat je dus zag was kleine groepjes die tegenover 2 of 3 squads van BC kwamen te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
combinatie van slechte strategie, mensen die opgaven om naar de safety te gaan... Maar voor slechte communicatie. Elke squad van Ares opereerde op zichzelf zonder contact met andere. Wat je dus zag was kleine groepjes die tegenover 2 of 3 squads van BC kwamen te staan.
Iets dat je vaker terug hoort uit de SFRT gelederen. Ook van spelers die regelmatig wisselen. Ook aan de Cobra kant kan dat gebeuren. Hangt van zoveel factoren af :p

We kunnen vooraf squads maken met mensen die op het forum aangeven te komen. Dat scheelt weer wat ad hoc gedoe. Door op de RSVP knop te rammen en te zeggen of je in de squad wilt, kunnen we al een heel eind komen. Dan gebruiken we die namen om een snelle verdeling te maken.
 
Ik beschik over dual ptt baofeng. Zo kan ik met eigen groep(eigen kanaal) als met BC commander in verbinding staan en allebij communiceren. Handigste is wel als andere ook baofeng hebben zodat we op pmr 9-16 kunnen zitten. Is een stuk rustiger ;)
 
Ik beschik over dual ptt baofeng. Zo kan ik met eigen groep(eigen kanaal) als met BC commander in verbinding staan en allebij communiceren. Handigste is wel als andere ook baofeng hebben zodat we op pmr 9-16 kunnen zitten. Is een stuk rustiger ;)

Never nooit niet dat ik nog eens met zo'n onding van een Baofeng het veld in ga!:mad:
Vorig jaar toen ik SL was zo'n kreng in mijn handen gedrukt gekregen maar geen headset erbij.
Heel fijn! :confused:
Ik werd bij elke oproep afgeknald door de SFRT. :eek:
Doe mij maar mijn Midland en mijn second houd het contact met de rest van mijn squad voor me.
Werkt primo. :)
 
Ik beschik over dual ptt baofeng. Zo kan ik met eigen groep(eigen kanaal) als met BC commander in verbinding staan en allebij communiceren. Handigste is wel als andere ook baofeng hebben zodat we op pmr 9-16 kunnen zitten. Is een stuk rustiger ;)
hier een baofeng uv-5r gebruiker ;)
 
Never nooit niet dat ik nog eens met zo'n onding van een Baofeng het veld in ga!:mad:
Vorig jaar toen ik SL was zo'n kreng in mijn handen gedrukt gekregen maar geen headset erbij.
Heel fijn! :confused:
Ik werd bij elke oproep afgeknald door de SFRT. :eek:
Doe mij maar mijn Midland en mijn second houd het contact met de rest van mijn squad voor me.
Werkt primo. :)

sorry maar :D :D :D .....
Ik heb bij mijn uv82 als bij mijn uv-5 een headset. die uv82 het ik ook dua ptt headset voor ;) het moet natuurlijk wel zo stil mogelijk werken zijn
 
Vladimir en ik gaan het hele weekend.!!!!
vladimir en ik zyn er heel het weekend !!!!
:):p:rolleyes:

Zo Lotte! Da's lekker duidelijk :). Leuk dat jullie er weer zijn. Ik heb me net ingeschreven, met een introducee! Ben benieuwd wat zij ervan vind.

Heb ook sinds kort een Baofeng, maar heb me nog niet verdiept in dual channel. Wel handig om te weten.
 
Ik ben van plan om met een vriend te komen. Alleen weet ik niet of mijn VOG/NABV pas optijd binnen komen. Is het mogelijk om bij Bunkerhill mee te doen zonder NABV lidmaatschap? Of is er iemand die mij en een vriend kan aanmelden als introduce? :) Ik heb ondertussen ook al een berichtje naar Bunkerhill gestuurd
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Als het goed is, kun je je inschrijven op Bunker Hill en jezelf daar als introduce aanmelden.

Je kunt dan zelfs kiezen voor een specifieke dag en/of weekend, huurkitje, BB's etc. etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Als het goed is, kun je je inschrijven op Bunker Hill en jezelf daar als introduce aanmelden.

Je kunt dan zelfs kiezen voor een specifieke dag en/of weekend, huurkitje, BB's etc. etc.


Aah, dat is fijn :) dan ben ik er waarschijnlijk bij!
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte