Bunker Hill 26 en 27 augustus

84022c612cd5acb726276ede532c0dd80ea18c4ce750a5f1e8ee80c68cad19f1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Ik moet helaas afhaken voor de zondag :( Heb deze week te horen gekregen dat ik volgende week woensdag mijn afstudeerpresentatie mag houden. Dus ik heb de tijd nodig om deze voor te bereiden.

Ik had er zoveel zin in! Maar dit is zegmaar toch wel best een beetje belangrijk :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hé allemaal,

Semi-vervelend nieuws.. :-(

Ik kom dit weekend naar BH met een maatje. Voor hem heb ik een zorgenkindje gekocht dat ik de afgelopen week heb geprobeerd te fixen, maar helaas..

Nu heb ik dus een replica te weinig. Zou ik van iemand een replica kunnen lenen? Uiteraard heel voorzichtig, en slopen = kopen, maar zover komt het niet hoor :)

Would really appreciate. eventueel tegen vergoeding hoor! :-(
 
Hé allemaal,

Semi-vervelend nieuws.. :-(

Ik kom dit weekend naar BH met een maatje. Voor hem heb ik een zorgenkindje gekocht dat ik de afgelopen week heb geprobeerd te fixen, maar helaas..

Nu heb ik dus een replica te weinig. Zou ik van iemand een replica kunnen lenen? Uiteraard heel voorzichtig, en slopen = kopen, maar zover komt het niet hoor :)

Would really appreciate. eventueel tegen vergoeding hoor! :-(

Ik kan het even niet zo snel terug vinden, maar ga je een dag of een heel weekend? Heb je toevallig m4 mags? Ik kan wel mijn scar-l uitlenen (en als het nodig is ook mags)
 
Hé allemaal,

Semi-vervelend nieuws.. :-(

Ik kom dit weekend naar BH met een maatje. Voor hem heb ik een zorgenkindje gekocht dat ik de afgelopen week heb geprobeerd te fixen, maar helaas..

Nu heb ik dus een replica te weinig. Zou ik van iemand een replica kunnen lenen? Uiteraard heel voorzichtig, en slopen = kopen, maar zover komt het niet hoor :)

Would really appreciate. eventueel tegen vergoeding hoor! :-(

Ik heb evt anders britse trots. Dan mag je mijn l86lsw lenen. Ik heb daar 2ics mags bij.
Alleen ben ik er op zaterdag. Dus mocht je zondag gaan moet je wat/iemand anders zoeken.


Zoals in ander topic te lezen is heb ik de m60 niet voor BH gereed gekregen. Helaas. Dus die is er een ander keer bij.
 
Ah helden!

Ik ben er het hele weekend. @Robin zou je me even willen bellen om het netjes af te spreken?

Groet!
 
Laatst bewerkt:
IMG_20170824_212957.jpg Zo, de meeste spullen wel ingepakt. Morgen vroeg weg van mn werk hopelijk en dan richting Daarle. Zin an!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Robbie
Zo dicht bij voor mijn 1ste skirm en dan kun je niet, hele weekend andere verplichtingen
Best wel ........
Moet de volgende maar pakken.
Wel jammer
 
@Anton da's zeker balen! Heb je al plannen dan voor de volgende skirm?

Is er vanavond iemand die even zijn lipo lader wil uitlenen aan mij? Ik heb m'n batterij inmiddels misschien al wel 10 uur aan m'n smartcharger liggen en hij is nog steeds niet vol geladen (=stuk).

Misschien dat een andere lader wel werkt, anders zijn m'n beide lipo's blijkbaar spontaan overleden (in de trend van alles gaat kapot bij mij :,))
 
@Anton da's zeker balen! Heb je al plannen dan voor de volgende skirm?

Is er vanavond iemand die even zijn lipo lader wil uitlenen aan mij? Ik heb m'n batterij inmiddels misschien al wel 10 uur aan m'n smartcharger liggen en hij is nog steeds niet vol geladen (=stuk).

Misschien dat een andere lader wel werkt, anders zijn m'n beide lipo's blijkbaar spontaan overleden (in de trend van alles gaat kapot bij mij :,))

Ik neem hem zeker mee dus dan kan je hem wel ff lenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alissa